Το 41ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου σήμερα 30-1-2015
με την παρουσία της σημαιοφόρου και των παραστατών
παρακολούθησε τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιεροθέου Περιστερίου.
Οι μαθητές παραβρέθηκαν και στην αρτοκλασία.
Στη συνέχεια επέστρεψαν στο σχολείο
και παρακολούθησαν παρουσίαση-ομιλία
από τη Διευθύντρια του Σχολείου-Θεολόγο κ. Δήμητρα Μόσχου,
όπου τονίστηκε η σημασία και η συμβολή των Τριών Ιεραρχών στη παιδεία και τη μόρφωση.



























Πρόσφατα σχόλια !