Οι εκπαιδευτές Νοσηλευτές από την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδας
παρουσίασαν στο 41ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου
τους τρόπους αντιμετώπισης σε περιπτώσεις ατυχημάτων
και έδειξαν βιωματικά τους πιο σημαντικούς τρόπους
παροχής πρώτων βοηθειών.
Γονείς και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν
την ενημερωτική Ημερίδα,
συμμετείχαν ενεργά και συζήτησαν πολλές απορίες τους.
Η Ημερίδα ήταν πολύ ενδιφέρουσα
για όλους τους γονείς
και τους εκπαιδευτικούς!

































Πρόσφατα σχόλια !