Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
του 41ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου,
σας προσκαλεί στην εκδήλωση κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας, που θα
πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 6:00 μ.μ
στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Σας περιμένουμε όλους.



























Πρόσφατα σχόλια !