Τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014 ο Δήμαρχος Περιστερίου
βράβευσε τους μαθητές, που τα έργα τους επιλέχτηκαν
και θα κοσμούν την Πλατεία ΟΤΕ
για όλη τη διάρκεια των γιορτών.
Ανάμεσα στους βραβευθέντες είναι και οι δύο μαθητές του
41ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου:
Νικάκης Γρηγόριος, μαθητής της Β΄τάξης και
Μπούσης Χρήστος, μαθητής της Α΄τάξης.
Συγχαρητήρια στους μαθητές που βραβεύτηκαν!
Πολλά Μπράβο σε όλα τα παιδιά, που έλαβαν μέρος και ζωγράφισαν
με φαντασία και αγάπη
για να δώσουν το αισιοδόξο και φωτεινό μήνυμα
των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.




























Πρόσφατα σχόλια !