Τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014, ώρα 17:30,
στην πλατεία Εθνικής Αντιστάσεως (έναντι ΟΤΕ) Περιστερίου
θα γίνει η βράβευση των μικρών ζωγράφων από το Δήμο Περιστερίου.
Με αφορμή τις γιορτινές ημέρες, ο Δήμος Περιστερίου προσκάλεσε όλα τα
παιδιά της πόλης να ζωγραφίσουν με θέμα:
“ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΠΟΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ – ΓΙΟΡΤΙΝΗ – ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ – ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ Η ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ“
και τους έδωσε την ευκαιρία να φιλοτεχνήσουν.
Τα έργα των μικρών ζωγράφων θα κοσμούν την πλατεία ΟΤΕ, για όλη τη
διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων, σε ειδικά πλαίσια και την έχουν
μετατρέψει στην ομορφότερη πλατεία της πόλης.
Tα ονόματα των βραβευθέντων μαθητών θα ανακοινωθούν στην εκδήλωση.





























Πρόσφατα σχόλια !