Την Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014 οι μαθητές των Ε1 και Ε2 τάξεων παρουσίασαν την επετειακή γιορτή, που ετοίμασαν με την επιμέλεια των δασκάλων τους, για το Πολυτεχνείο. Οι μαθητές μέσα από τα ποιήματα που απήγγειλαν, το χρονικό που ανέγνωσαν, το βίντεο που παρουσίασαν και τα τραγούδια που απέδωσαν, θύμισαν εκείνες τις στιγμές του αγώνα του ελληνικού λαού για ελευθερία.
Οι μαθητές συγκίνησαν τους συμμαθητές τους, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, γιατί θύμισαν σε όλους μας ότι η δημοκρατία και η ελευθερία κατακτιέται μέσα από την ενότητα με διαρκή αγώνα και πάλη.
Την ιστορία την γράφουν οι ανώνυμοι… Αυτούς δύσκολα τους μαθαίνουμε, δυσκολότερα τους γνωρίζουμε…
πρέπει όμως να θυμόμαστε όσα μας πρόσφεραν…



























Πρόσφατα σχόλια !