Με μεγάλο ενθουσιασμό τα Δευτεράκια του σχολείου μας φύτεψαν (και πότισαν) στον κήπο του σχολείου πατάτες και φασόλια στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος για τη Διατροφή που υλοποιεί η Β΄ Τάξη. Εννοείται ότι όλα τα παιδιά ανυπομονούν να πάρουν στο σπίτι τους καρπούς από “τα δικά τους” φυτά !
Δείτε εικόνες από την “επιχείρηση φύτεμα” !!!



























Αφήστε μια απάντηση