Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τη (σημερινή) Φ14Α/2177/171367/Δ1/14-10-2016 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας το πρόγραμμα δωρεάν σίτισης με τον διακριτικό τίτλο “ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ” ξεκινά την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016.
Παρακαλούμε να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία συλλογής των υπογεγραμμένων υπεύθυνων δηλώσεων μέχρι και τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής για οποιοδήποτε λόγο δεν προσκομίσει τη σχετική υπεύθυνη δήλωση δε θα σιτιστεί για λόγους ασφαλείας.
Καλό είναι επίσης την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του προγράμματος (και μέχρι να οριστικοποιηθεί / ομαλοποιηθεί η παραλαβή / διανομή των προϊόντων οι μαθητές να έχουν και κάποιο κολατσιό από το σπίτι. Από την περσινή μας εμπειρία θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι τις πρώτες μέρες παρατηρήθηκαν κάποιες δυσλειτουργίες οι οποίες όμως γρήγορα ξεπεράστηκαν με τη βοήθεια όλων των εμπλεκομένων μερών (εταιρείες – μεταφορική – υπουργείο – χορηγοί – σχολείο).
Το ¨μενού” θα περιλαμβάνει τα προϊόντα που αναφέρονται στην προηγούμενη ανάρτηση. Η κατανομή των προϊόντων ανά ημέρα θα σας κοινοποιηθεί με νέα ανακοίνωση. Κάποια από αυτά τα προϊόντα όπως π.χ το γάλα θα έρχεται στο σχολείο με φορτηγό/ψυγείο. Κάποια άλλα όπως π.χ κουλούρι Θεσσαλονίκης, χυμός, τοστ θα παραλαμβάνονται από τον διευθυντή και τους γονείς που προσφέρθηκαν να συνδράμουν την προσπάθειά μας.
Από την πλευρά μας διαθέτουμε όλες τις αναγκαίες υποδομές ασφαλούς φύλαξης των προϊόντων (στον χώρο του κυλικείου) σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ανωτέρω εγκύκλιο χάρις στην παραχώρηση στο σχολείο μας, με ενέργειες μέλους του Δ.Σ, επαγγελματικού ψυγείου που πληροί τις προϋποθέσεις ασφαλούς αποθήκευσης των παρεχόμενων προϊόντων.
Από τη διεύθυνση του σχολείου



























Αφήστε μια απάντηση