Αγαπητοί γονείς
Τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016 στις 5 : 30 μ.μ στο Αμφιθέατρο του σχολείου θα πραγματοποιηθεί βιωματικό σεμινάριο με θέμα : “ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ – ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ στον χώρο του σχολείου”. Εισηγήτρια θα είναι η κ. Νικάκη Ειρήνη, πιστοποιημένη επιμορφώτρια ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ. Το σεμινάριο θα διαρκέσει περίπου μιάμιση ώρα.
Πρόκειται για ένα σεμινάριο που ενδιαφέρει όλους : Γονείς, Μαθητές και Εκπαιδευτικούς.
Η παρουσία ΟΛΩΝ μας είναι απαραίτητη. Στο τέλος του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης. Και ας θυμηθούμε :
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ !!!
Από τη διεύθυνση του σχολείου



























Αφήστε μια απάντηση