Σε κλίμα συγκινησιακής φόρτισης πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Νοέμβρη η γιορτή για την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου από τους μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ Τάξης με την επιμέλεια της δασκάλας τους κας Παπαγεωργίου Μαργαρίτας.
Τραγούδια, ποιήματα και βίντεο μάς έκαναν όλους να ζήσουμε για λίγο το ηρωικό πνεύμα των αγωνιστών του ΄73 που δεν δίστασαν να θυσιάσουν την ζωή τους για την αποκατάσταση των δημοκρατικών ελευθεριών.
Το Πολυτεχνείο ήταν και θα είναι πάντα ένα ζωντανό κάλεσμα αγώνα.
Ζει μέσα στις καρδιές όλων μας και μάς εμπνέει.
Τιμή και δόξα ανήκει στους ηρωικούς νεκρούς του Πολυτεχνείου, που χάθηκαν πάνω στο άνθος της νιότης τους για τη λευτεριά μας γιατί:
«απ’ την μπουκιά της μάνας τους
προτίμησαν το βόλι,
κι απ’ το σεργιάνι της μικρής π’ ακόμα τούς προσμένει,
της Λευτεριάς το όραμα:
αυτή δεν περιμένει».
Συγχαρητήρια στα παιδιά της Ε΄τάξης
Δείτε εικόνες από τη γιορτή μας !



























Αφήστε μια απάντηση