Αγαπητοί γονείς
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σε σημερινή του συνεδρίαση (25/9/2015) συζήτησε τις αναγκαίες τροποποιήσεις που πρέπει να επέλθουν στον υφιστάμενο Κανονισμό Λειτουργίας του σχολείου. Μετά από διαλογική συζήτηση αποφάσισε ομόφωνα τον Νέο / Αναθεωρημένο Κανονισμό Λειτουργίας τον οποίο μπορείτε να δείτε και να κατεβάσετε εδώ.
Ο Κανονισμός θα δοθεί σε όλους τους μαθητές και μέσω αυτών στους γονείς και κηδεμόνες τους.
Είναι στο χέρι όλων μας η πιστή εφαρμογή του ώστε όλοι μαζί να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση παιδαγωγικού κλίματος και στην εξασφάλιση της συνεργασίας, με αμοιβαίο σεβασμό και κατανόηση χωρίς εντάσεις.
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων



























Αφήστε μια απάντηση