
Την Πέμπτη 21 Μαϊου 2015 οι μαθητές των Ε΄και Στ΄τάξεων θα συμμετέχουν
στο εκπαιδευτικό πρόγραμα με τίτλο:“Αποφασίζω να μην καπνίζω”.
Ο φόρεας που υλοποίει το πρόγραμμα είναι η Πολυκλινική Ολυμπιακού Χωριού, η οποία είναι Δημόσια Επιχείρηση Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΚΟ Υγείας).
Η έγκριση του προγράμματος είναι η 75748/Γ7/15-2-2011 έγγραφο της Δ/νσης Συμβουλευτικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων του Υπουργ. Παιδείας.
Το πρόγραμμα θα υλοποιήσει η κ Παπαγιάννη Ευαγγελία,Επισκέπτρια Υγείας MSc της Πολυκλινικής Ολυμπιακού Χωριού.
Στόχος η κριτική στάση των μαθητών στην πρόκληση του εθισμού στο κάπνισμα.



























Πρόσφατα σχόλια !