Την Δευτέρα 25 Μαΐου 2015 οι μαθητές όλων των τάξεων
του σχολείου μας θα επισκεφθούν το αθλητικό κέντρο
Star Sport Club στη Αλκυονίδων 4, Βούλα.
H επίσκεψη πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος που έχει αναλάβει ο Γυμναστής του σχολείου μας κ. Νταής Δημήτριος με τίτλο:
“ΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ…”
Ο χώρος μας είναι περιφραγμένος, φυλασσόμενος, ασφαλής, καθαρός, επίπεδος και γεμάτος πράσινο και περιλαμβάνει ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο αποτελούμενο από γήπεδα ποδοσφαίρου με ειδικό τεχνητό χλοοτάπητα, ειδικά διαμορφωμένο χώρο με τραπέζια, όμορφους χώρους καθιστικών για ξεκούραση, τραπεζαρία κ.λπ.
Είναι βέβαιο πως τα παιδιά θα περάσουν μια πολύ όμορφη μέρα
γεμάτη διασκέδαση και ψυχαγωγία.



























Πρόσφατα σχόλια !