Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821
παρουσίασαν την Τρίτη 24 Μαρτίου 2015
στην Αίθουσα Εκδηλώσεων
του 41ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου στις 9 το πρωί
την αφιερωματική εκδήλωση
με τίτλο: “Άξιον Εστί”.
Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης παρουσίασαν με μεστό και γλαφυρό τρόπο
τις αξίες,τα ιδανικά και τους συμβολισμούς της επανάστασης του 1821.
Την εκδήλωση παρακολούθησαν εκτός από το διδακτικό προσωπικό του σχολείου
και οι γονείς των μαθητών, οι οποίοι και χειροκρότησαν τους μαθητές.



























Πρόσφατα σχόλια !