Ο κύκλος και άλλα σχήματα

Προσεγγίσαμε τον κύκλο ως ένα σχήμα που μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να σχεδιάσουν το πρόσωπό τους, και μαζί με τον κύκλο προέκυψε και το οβάλ. Επεκταθήκαμε και σε άλλα σχήματα που υπάρχουν στο χώρο, τρίγωνο, τετράγωνο, παραλληλόγραμμο.

Αναζητήσαμε και εντοπίσαμε τα σχήματα μέσα στην τάξη,  τα ταξινομήσαμε σε μικρα, μεσαία και μεγάλα , τα είδαμε στην τέχνη μέσα από τους πίνακες του W. Kadinsky και του P. Mondrian και κάθε παιδί ζωγράφισε και διακόσμησε τον δικό του μοναδικό κύκλο. Προσπαθήσαμε να κάνουμε κύκλους με τα χέρια, τα δάχτυλα, το σώμα μας. Σε συνεργασία με τους φίλους και με ολόκληρη την τάξη φτιάξαμε τον πιο μεγάλο κύκλο που μπορούσε να γίνει αλλά και τον πιο μικρό. Τέλος μιλήσαμε για έναν διαφορετικό κύκλο, τον κύκλο της ζωής. Παρατηρήσαμε φωτογραφίες από τη γέννηση και τη βρεφική ηλικία μας, συγκρίναμε τους εαυτούς μας τώρα και τότε και είδαμε πως όσο κυλάει η ζωή ο κύκλος συνεχίζεται μέχρι να γίνουμε παππούδες…….

1 IMG 6364

IMG 6444 IMG 6445 IMG 6446IMG 6908

IMG 6909

CC BY-NC-ND 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Ετικέτες: , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.