e Twinning 2023-2024: How to become an olympian

HOW TO BECOME AN OLYMPIAN

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Πριν ξεκινήσει η υλοποίηση των δραστηριοτήτων , κάθε σχολείο παρουσιάζει με το δικό του τρόπο τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Στους παρακάτω συνδέσμους θα γνωρίσετε τους μαθητές, τις εκπαιδευτκούς και τα σχολεία που συμμετέχουν στο project.

Οι εκπαιδευτικοί

https://padlet.com/ktheodorou1970/teachers-introduce-themselves-nlxu885add4up6df)

Οι μαθητές

https://padlet.com/renastrel/students-tell-us-about-themselves-kvivbxx43buphj9z)

Τα σχολεία

https://sway.cloud.microsoft/5fAxOhDaObFNgUEe?ref=Link&fbclid=IwAR1aVT7EOaus069IgKNjRCixMrHEx8iNhEO3tGULF4HkIMfppQtsRWTn4lM

Κάθε project έχει και το logo του. Μετά από συζήτηση και μια σύντομη επαφή με φωτογραφίες ελλήνων και ξένων ολυμπιονικών αποφασίσαμε η δική μας πρόταση να αφορά τους αθλητές που είναι και οι πρωταγωνιστές των Ολυμπιακών Αγώνων.

creating

Με ομαδοσυνεργατικές μεθόδους εργασίας προέκυψαν οι παρακάτω προτάσεις. Πως να επιλέξει κανείς ανάμεσα σε τόσο ωραίες προτάσεις ?

Ας ζητήσουμε βοήθεια από τους γονείς ο οποίοι με την ψήφο τους θα διευκολύνουν τη διαδικασία.

1 2FINAL

Επιλέγουμεκι εμείς  μαζί με τους γονείς, το logo που θα εκπροσωπήσει το σχολείο μας

Untitled2 Untitled

Αφού παρουσιαστούν τα logo όλων των σχολείων οι μαθητές θα ψηφίσουν, και το δημοφιλέστερο θα κατοχυρωθεί ως επίσημο logo του προγράμματος.

Υπολογιστής και tablet εν δράσει για να ψηφίσουμε το logo που μας εκφράζει.

VOTING

Στο link που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα logo όλων των σχολείων και το επικρατέστερο μετά την ψηφοφορία.

https://youtu.be/911eUrtSVVs

Στην πρώτη on line συνάντηση με τα σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, επιλέξαμε να τους χαιρετήσουμε στη γλώσσα τους.

1st online meeting

Εν τω μεταξύ, προετοιμαζόμαστε για τις δράσεις του Φεβρουαρίου. Γυρίζουμε τον τροχό της τύχης και με τη λέξη που θα μας τύχει θα γράψουμε μια συνεργατική ιστορία.

Η δική μας λέξη : Δημιουργικότητα

WHEEL OF FORTUNE 1 WHEEL OF FORTUNE 5

 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Ο Φεβρουάριος μας βρίσκει να δημιουργούμε ολυμπιακούς κύκλους χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά. Η τάξη μας δέχθηκε μια πρόκληση από σχολείο της Λιθουανίας να φτιάξουμε τους ολυμπιακούς κύκλους με τεχνητό χιόνι κι εμείς απαντήσαμε με τη δική μας πρόκληση να φτιάξουν τους ολυμπιακούς κύκλους με πηλό.

THE CHALLENGEOLYMPIC CIRCLES CHALLENGE

Κάναμε μια μικρή έρευνα στο διαδίκτυο σχετικά με τους τρόπους που υπάρχουν για την κατασκευή τεχνητού χιονιού και καταλήξαμε να παίζουμε χιονοπόλεμο ανακατεύοντας μαλακτικό μαλλιών και μαγειρική σόδα. Εννοείται ότι φτιάξαμε και τους ολυμπιακούς κύκλους μας για τους οποίους δρέψαμε δάφνες από τα σχόλια των συμμαθητών μας απανταχού!

Olympic Rings

 

Εδώ μπορείτε να δείτε τις δημιουργίες όλων των σχολείων.

https://view.genial.ly/65d27a43b6064a00143cb47f/presentation-february-activities-challenges

Στη συνέχεια έπρεπε να διδάξουμε τους Φρύγες (μασκωτ των ολυμπιακών αγώνων) τι σημαίνει δημιουργηκότητα. Τα παιδιά αποφάνθηκαν ότι είναι μια δύναμη του μυαλού που μετατρέπει το αδιάφορο σε ενδιαφέρον, το μονότονο σε κάτι συναρπαστικό, τα άχρωμο σε πολύχρωμο, το μουντό σε κάτι ξεχωριστό. Το απέδειξαν μάλιστα με τις δημιουργίες τους.

1.1 1.3 1.4 1.6

 

Κάθε σχολείο δίδαξε στις μασκώτ και μια διαφορετική λέξη. Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε όλες τις ιστορίες συγκεντρωμένες σε ένα βιβλίο.

https://app.bookcreator.com/l/-MnVfmrjdZuASqvG-lPQ?c=HMWBPGQ

Συνεχίζουμε αυτό τον μήνα παίζοντας παιχνίδια σχετικά με τους ολυμπιαούς αγώνες.

IMG 8156 IMG 8162 IMG 8165 IMG 8167

 

ΜΑΡΤΙΟΣ

Τον πρώτο μήνα της  Άνοιξης οι εν δυνάμει ολυμπιονίκες μας, ασχολούνται με τη διατροφή τους. Στο padlet που βρίσκεται στον σύνδεσμο  https://padlet.com/dsaxoni74/eating-like-an-olympian-5ajl33jkz9n9v4ro            αναμένουμε δικές σας φωτογραφίες από υγιεινές συνταγές και παρασκευές. Ανεβάστε μια φωτογραφία από τη διαδικασία εκτέλεσης ή από το φαγητό που ετοιμάσατε και γράψτε μας συνοπτικά τα υλικά και τις οδηγίες εκτέλεσης. Η πιο ελκυστική θα σταλεί σε ένα από τα συμετέχοντα σχολεία για να την υλοποιήσει.

Διεθνής κουζίνα

Η συνταγή που μας ανατέθηκε να εκτελέσουμε από το σχολείο Kauno lopselis-darzelis “Spindulelis” της Λιθουανίας  είναι μια δροσερή σαλάτα .

challenge

Συγκεντρώσαμε τα υλικά, ακολουθήσαμε τις οδηγίες και απολάυσαμε τόσο τη διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα.

 

Εμείς με τη σειρά μας αναθέσαμε στο αντίστοιχο σχολείο τη συνταγή που ψήφισαν οι μαθητές μας.

 

Η δάδα της ολυμπιακής φλόγας

Οι δραστηριότητες αυτού του μήνα ολοκληρώνονται με τη δική μας φλόγα, η οποία θα ενωθεί με αυτές των υπόλοιπων σχολείων, για να δημιουργήσουν μια ολυμπιακη δάδα στις φλόγες της οποίας αναγράφονται παραινέσεις των παιδιών προς τους αθλητές. Δείτε τη διαδικασία εδώ.

https://youtu.be/e5HztLAcgX0

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Τον Απρίλιο γινόμαστε ερευνητές, δημιουργοί και μηχανικοί. Στην πρώτη φάση των δραστηριοτήτων οι μαθητές θα επιλέξουν ένα ολυμπιακό αγώνισμα για να εντρυφήσουν σε αυτό. Στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ένα κόμικ σχετικό με το αγώνισμα που έχουν επιλέξει και τέλος θα κατασκευάσουν ένα αντικέιμενο που έχει σχέση με το αγώνισμα (εξοπλισμό ή μακέτα).

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το κομικ μας.

https://www.canva.com/design/DAGCaOXCaSc/tEmwqHflUKSe6iH2abqw7Q/edit?utm_content=DAGCaOXCaSc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

και τα κόμικ όλων των σχολείων εδώ https://read.bookcreator.com/2kCjH4g2uSZyYdqZZxUZ9W0EQRJ2/7VEHz10FQqa7FbWcevx3RQ/wvziXeePQwKF-8N3o3aAJw

Κολύμβηση

Μάθαμε για τα βασικά στυλ κολύμβησης, τον εξοπλισμό , τους κανονισμούς κατά τη διάρκεια των αγώνων και τις διάφορες κατηγορίες αγωνισμάτων.

Screenshot 2024 04 17 193329

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί θα βρείτε τα αγωνίσματα με τα οποία ασχολήθηκαν όλα τα σχολεία – εταίροι.

https://www.canva.com/design/DAGEuOUN_Bc/ASmxzA1hto9pLwpctHjfzA/view?utm_content=DAGEuOUN_Bc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor

 

STEM ACTIVITIES

Γινόμαστε μηχανικοί και κατασκευάζουμε ένα κολυμβητήριο σε μικρή κλίμακα.

  • Μελετάμε σχέδια και οργανώνουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε.
  • Συγκεντρώνουμε τα υλικά
  • Προχωράμε στη συναρμολόγηση-κατασκευή, λύνοντας τα προβλήματα που εμφανίζονται στην πορεία.
  • Δοκιμάζουμε τη στεγανότητα, την επίπλευση ή όχι ορισμένων αντικειμένων και βρίσκουμε τρόπους να κινήσουμε τους υποθετικούς κολυμβητές στους κολυμβητικούς διαδρόμους τους

5.CONSTRUCTING 3

Οι κατασκευές όλων των σχολείων βρίσκονται στον παρακάτω σύνδεσμο

https://mosaically.com/photomosaic/e06da345-710e-4403-8ff0-ce4dc1ed22ef?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3olw3R-3Z43zHFFO6qmoWCcDjQGRjJpnKJjFK20YXKaXy6ltnI9MnhA78_aem_ARBkQHH_6FSoE97ujnNtVdwqE9wkTDhUQ6VEtp6UXlFkYZUVeC-n3ncN_oHmxwnlLgtsxd7Q8Jv7HM-mL-b6ADGP

ΜΑΙΟΣ

Ο Μάιος θα κλείνει το project με χορευτικές και αθλητικές δραστηριότητες. Οι γονείς όλων των σχολείων καταγράφουν τις απόψεις τους στο padlet που βρίσκεται εδώ https://padlet.com/dsaxoni74/your-opinion-is-important-tqrypqbgz3wi8k40 

ενώ στα παρακάτω links μπορείτε να δείτε τις χορογραφίες των σχολείων με τις οποίες αποχαιρετούν τους φίλους τους καθώς και τις αθλητικές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα  αν σχολική μονάδα.

Let ‘s dance together

https://youtu.be/jyizhPp39Ps

Sports Festival

https://youtu.be/F55gpKa80fY?si=nM4HliGWILU_OiZ2

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή και τη συνεργασία και μην ξεχνάτε : για να πετύχετε το στόχο σας μείνετε προσηλωμένοι σε αυτόν και προσπαθείστε με όλες σας τις δυνάμεις!