
Αξιολογούμε το θέμα Παιχνίδι ζωγραφίζοντας στο WEB 2 εργαλείο ζωγραφικής Colorillo.
Δημιουργήσαμε παιχνίδια κήπου για το σπίτι μας. Μία μπασκέτα, έναν ανεμοστρόβιλο δαπέδου( twister)και μία μπάλα ποδοσφαίρου.
Τοποθετήσαμε μια κούνια και δώσαμε ένα λάστιχο και χούλα-χούπ στα παιδιά για να παίζουν. Φτιάξαμε μια ράμπα για τα αμαξίδια για να μπορούν να πηγαίνουν όλα τα παιδιά στον κήπο και να είναι χαρούμενα!
Το παραδοσιακό παιχνίδι “Περνά-περνά η μέλισσα” παίξαμε και παρουσιάζουμε στο συνεργατικό βιβλίο με παραδοσιακά παιχνίδια του έργου μας.
Το παραδοσιακό παιχνίδι που παρουσιάσαμε είναι το ‘Μπιζ…”
Ο τίτλος του εξώφυλλου του βιβλίου με τα παιχνίδια των συνεργαζόμενων σχολείων δημιουργημένος με παιχνίδια από τα παιδιά.
Τα γράμματα Τ και Η σχηματίσαμε με υλικό-παιχνίδια της τάξης μας για να συμμετέχουμε στον τίτλο του συνεργατικού βιβλίου με τα παραδοσιακά παιχνίδια του έργου μας.
Οι μαθητές σχημάτισαν το γράμμα I με κύβους και το γράμμα C με πλαστελίνη
Τα πουλιά πετούν, τα ψάρια κολυμπούν και τα παιδιά παίζουν. (Landreth, 1991)
Το παιχνίδι και η σημασία του για τα παιδιά αποτελούν το 4ο και τελευταίο θέμα για το Συμβούλιο των παιδιών του έργου μας.
Τι είναι το παιχνίδι; Ποια η σημασία του για τα παιδιά; από ποια υλικά μπορεί να είναι; ποια είναι τα παραδοσιακά παιχνίδια του τόπου μας; Για αυτά τα ερωτήματα αναζήτησε πληροφορίες και υλικό η ομάδα του παιχνιδιού και πραγματοποίησε μια υπέροχη παρουσίαση για το αγαπημένο αντικείμενο των παιδιών.
Καλλιόπη, Αναστασία, Αρτέμη, Κωστή, Μαριλένα, συγχαρητήρια!!!Ευχαριστούμε τις οικογένειές σας για τη συνεργασία!
Οι μαθητές του 1ου τμήματος που ήταν υπεύθυνοι για την θεματική ‘Παιχνίδι” έκαναν εξαιρετικές παρουσιάσεις. Συγχαρητήρια Ειρήνη, Ευαγγελία, Γιώργο Κ., Άγγελε, Κωνσταντίνα, Κωνσταντίνε και Πολύδωρε. Ευχαριστώ και τις οικογένειες για την συνεργασία.