To eTwinning έργο μας COLOR HUNTERS ολοκληρώθηκε με επιτυχία εκπληρώνοντας τους στόχους μέσα από τα στάδια υλοποίησής του από τον Δεκέμβριο του 2022 ως τον Μάιο του 2023. Συμμετείχαμε μαζί με άλλα 13 Νηπιαγωγεία της Ελλάδας και της Τουρκίας σε πνεύμα συνεργασίας και φιλίας. Ευχαριστούμε τα παιδιά και τις εκπαιδευτικούς των σχολείων και ευχόμαστε καλή συνέχεια σε ό,τι κάνουν και ονειρεύονται.
Το χρώμα αποτελεί μέσο αυτοέκφρασης, μνήμης, παρατήρησης και ταξινόμησης για αυτό που βλέπουν τα παιδιά. Τα ενθαρρύνει να περιγράψουν και να οργανώσουν τον περίπλοκο κόσμο γύρω τους. Πολλά υλικά (μπογιές, παιχνίδια, ρούχα, τρόφιμα κ.λπ.) που χρησιμοποιούνται στην ενασχόληση με τα χρώματα και χρησιμοποιούνται από τα παιδιά θα πρέπει να επιλέγονται με τρόπο που να μην επηρεάζει αρνητικά την υγεία τους. Τέτοια υλικά αναζητήσαμε στη φύση η οποία είναι καλύτερη πηγή χρωμάτων από τις ρίζες, το φλοιό, τα κλαδιά, τα φύλλα, τους καρπούς, τους σπόρους και τα άνθη των φυτών με διάφορες μεθόδους. Το eTwinning έργο μας «COLOR HUNTERS» έδωσε στα παιδιά το περιβάλλον όπου ενθαρρύνθηκαν να ανακαλύψουν τρόπους παραγωγής χρωμάτων με φυσικούς τρόπους διερευνώντας το εύρος της χρήσης τους. Ενισχύθηκε η οικολογική τους συνείδηση και καλλιεργήθηκαν θετικές στάσεις και συμπεριφορές ως προς το περιβάλλον.
Ανακάλυψαν τα οφέλη του φυσικού περιβάλλοντος και των φυσικών αγαθών για την ανθρώπινη υγεία μέσα από συζητήσεις, πειράματα και ενημερώσεις από ειδικούς.
Ανέπτυξαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, έδωσαν λύση σε πρόβλημα. Ενεργοποιήθηκε η περιέργεια τους για έρευνα και ανακάλυψη μέσα από συζητήσεις προβληματισμού, πειράματα, ενασχόληση με τις οικογένειές τους στο σπίτι και έργα εικαστικής έκφρασης και δημιουργίας.
Συνεργάστηκαν με συνομηλίκους άλλων χωρών και δημιούργησαν πρωτότυπα συνεργατικά έργα. Αξιολόγησαν απαντώντας σε ερωτηματολόγια και παρουσιάζοντας τις απόψεις και εμπειρίες τους από το έργο. Απέκτησαν δεξιότητες του 21ου αιώνα (όπως κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία, ψηφιακό αλφαβητισμό, πρωτοβουλία, κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες).Το έργο πρόσφερε στα παιδιά εμπειρίες και γνώσεις χρήσιμες για τη ζωή τους.