COLOR HUNTERS eTwinning 2022-23 Beginning of the project

319865227 921631742547351 7689273176684467823 n

Η γωνιά του έργου μας

school board school board1

Κατερίνας

Ετοιμάζουμε τη γωνιά του έργου μας.

title

Ζωγραφίσαμε για την ιστορία του έργου μας

320653766 508984571099922 8382018835450015534 n 322151313 892219445295829 7705263174719015485 n 323146304 897683481574914 6316465419156780436 n

Τα παιδιά αξιολογούν αρχικά το πρόγραμμα μας.

Viber 2023 02 08 12 04 55 203

324877983 1224733625141356 5049866487470076883 n

students pre survey

 

Συστηνόμαστε στους φίλους μας στο έργο.

 

 

Παρουσιάζουμε την πόλη μας και τη χώρα μας.

 

 

Ξεκινούμε τις προετοιμασίες για το έργο μας

319865227 921631742547351 7689273176684467823 n

Ενημέρωση γονέων

family introductions parents permits

Viber 2022 12 17 21 35 07 854 Viber 2022 12 18 01 01 44 889

Online επικοινωνία εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό και προγραμματισμό του έργου μας.

321100518 458399823173950 4960743454874888876 n


315532374 3352756445042765 540675601922968360 n
319162467 3444574859198963 211499818314388108 n

Το  σχολείο μας συμμετέχει τη φετινή σχολική χρονιά  στο eTwinning έργο με τον τίτλο:

«COLOR HUNTERS» – « ΚΥΝΗΓΟΙ ΧΡΩΜΑΤΩΝ»

 Το έργο μας θα πραγματοποιηθεί από Νηπιαγωγεία της Ελλάδας και της Τουρκίας κατά το διάστημα από τον Δεκέμβριο του 2022 έως το Μάιο του 2023.

Λίγα λόγια για το έργο

Το χρώμα είναι ένας τρόπος να θυμόμαστε, να ονομάζουμε και να δίνουμε νόημα στην καθημερινότητά μας.Αποτελεί μέσο αυτοέκφρασης, παρατήρησης και ταξινόμησης για αυτό που  βλέπουν τα παιδιά. Τα ενθαρρύνει να περιγράψουν και να οργανώσουν τον περίπλοκο κόσμο γύρω τους. Πολλά υλικά (μπογιές, παιχνίδια, ρούχα, τρόφιμα κ.λπ.) που χρησιμοποιούνται στην  ενασχόληση με τα χρώματα και χρησιμοποιούνται από τα παιδιά θα πρέπει να επιλέγονται με τρόπο που να μην επηρεάζει αρνητικά την υγεία τους.Η φύση είναι η καλύτερη πηγή χρώματος. Οι φυσικές βαφές λαμβάνονται από τις ρίζες, το φλοιό, τα κλαδιά, τα φύλλα, τους καρπούς, τους σπόρους και τα άνθη των φυτών με διάφορες μεθόδους. Για να προσεγγίσουμε  την έννοια του χρώματος (ζωγραφική) στην πρώιμη παιδική ηλικία, θα ενθαρρύνουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τρόπους παραγωγής χρώματος με φυσικούς τρόπους και να διερευνήσουμε το εύρος της χρήσης τους. Το έργο μας απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 3-6 ετών.

Οι στόχοι του έργου μας είναι:

  • Να αποκτήσουν τα παιδιά οικολογική συνείδηση και θετικές στάσεις και συμπεριφορές ως προς το περιβάλλον
  • Να ανακαλύψουν τα οφέλη του φυσικού περιβάλλοντος και των φυσικών αγαθών για την ανθρώπινη υγεία.
  • Να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητα τους.
  • Να προκαλείται η περιέργεια των μαθητών και να ενθαρρύνονται να ερευνούν και να ανακαλύπτουν.
  • Να δημιουργήσουν  πρωτότυπα έργα.
  • Να αποκτήσουν  δεξιοτήτες του 21ου αιώνα( όπως κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, συνεργασία, επικοινωνία, ψηφιακό αλφαβητισμό,  πρωτοβουλία,  κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες).

COLOR HUNTERS

Color is a way of remembering, naming and giving meaning to people in daily life; It has taken its place as a means of self-expression. Colors are a means of observing and classifying what children see. It encourages them to describe and organize the complex world around them. Many materials (crayons, toys, clothes, food, etc.) used in color teaching and used by children should be chosen in a way that does not adversely affect health. For this, nature contains the best color source. Natural dyes are obtained from the roots, bark, branches, leaves, fruits, seeds and flowers of plants by various methods. In order to teach the concept of color (paint) in early childhood, to produce colors in natural ways and to investigate their usage areas; It is planned to be applied among students aged 3-6.

Goals

1.To create environmental awareness in our children.

2.To raise our children as ecologically literate individuals.

3.To enable them to discover the benefits of the natural environment and natural assets for human health.

4.To develop imagination and creativity in our students.

5.To create a sense of curiosity in our students and to encourage them to do research.

6.To enable them to create creative and original products.

7.Gaining 21st century skills.

Working process

Our project is planned to be carried out between December 2022 and May 2023.

1. Project research studies in our project.

2. Application of research results.

3. work plans were created to evaluate the application results.

EXPECTED RESULTS

Expected results from students: development of ecological literacy skills, formation of environmental awareness, development of soft skills, etc. Expected results for teachers: Carrying out project studies in communication and cooperation, guiding students, increasing their digital skills, etc. Expected results for families: to follow and support the work done, to raise awareness about environmental awareness, etc.