Δεκέμβριος 2024

Χριστουγεννιάτικο Παζάρι

 

Χριστουγεννιάτικα Εργαστήρια

Χριστούγεννα μυρίζει…

εικόνα Viber 2024 12 06 18 19 28 070

Συμμετέχουμε στην χριστουγεννιάτικη δράση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Ρεθύμνου για τη συγκέντρωση τροφίμων, συγκεκριμένα ζάχαρης. Ευχαριστούμε τους γονείς μας για την άμεση ανταπόκριση και συμμετοχή τους σε αυτή την δράση.

462557694 970832261566180 6385314419864041346 n

3 Δεκεμβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (International Day of  Persons with Disabilities)  Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών από το 1992 για την προώθηση δράσεων υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία και τον οικογενειών τους αλλά και δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης  της κοινωνίας μας.

462571522 585216500569645 782239076562250358 n

 

Νοέμβρης 2024

462582809 532315036446696 3757066855808468838 n

Μία ξεχωριστή επίσκεψη πραγματοποίησε το Νηπιαγωγείο μας την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024 στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου το οποίο μας επιφύλασσε  μία ζεστή και υπέροχη υποδοχή με δράσεις και δραστηριότητες στο φιλόξενο και ωραίο περιβάλλον του σχολείου. Την χαρούμενη ατμόσφαιρα συνόδευσαν μουσικοί με υπέροχες μελωδίες. Τα παιδιά μας έπαιξαν στην αυλή μαζί με τα παιδιά του Νηπιαγωγείου, ζωγράφισαν, στόλισαν δέντρα, χόρεψαν.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την Διευθύντρια του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου κ.Κρυστάλλη Λουκάκη καθώς και όλες τις εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ξεχωριστή αυτή εμπειρία.

εικόνα Viber 2024 11 26 14 10 50 667 εικόνα Viber 2024 11 26 14 11 05 306

462554222 2241338972912688 8571854300850503461 n 462554466 924860083092145 5894440973207062680 n

462557869 1402691380709159 3873077634320302370 n

εικόνα Viber 2024 11 26 14 11 16 404

462543380 574952924918247 7139425476743881130 n 462542775 1227476225203607 9020455276458124753 n 462551233 1204581537308772 2621636788808290472 n

462547133 548993634694995 1777746618841536680 n

εικόνα Viber 2024 11 26 14 10 33 698

εικόνα Viber 2024 11 26 14 15 23 398

7baeb033 b41a 4023 acf9 c4dd954212fe

20 Νοεμβρίου 2024 Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού

462552289 1343893136991365 2993792745394730100 n

Η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου, με αφορμή την επέτειο υιοθέτησης από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1989, της Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

εικόνα Viber 2024 11 21 06 07 11 274 εικόνα Viber 2024 11 21 06 06 05 364

εικόνα Viber 2024 11 21 06 07 51 290

462546808 577468344643977 1473223416768654541 n

462550954 2899652630194834 6433061652716807496 n

c162efba 14d6 4b71 8768 8e7a8eabd83d

“Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία” eΤwinning 2024-25 (Οκτώβριος-Νοέμβριος-Δεκέμβριος))

Μία ξεχωριστή εμπειρία είχαμε την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024 στην online  επικοινωνία μας με τα συνεργαζόμενα σχολεία του έργου μας.Η συγγραφέας του βιβλίου “Η μπουγάδα του Αη Βασίλη” (ΕΚΔ. Παπαδόπουλος) κ.Ιωάννα Κυρίτση-Τζώτη μας διάβασε με τον γλαφυρό της τρόπο την ιστορία του βιβλίου. Απολαύσαμε την αφήγηση και την επικοινωνία μαζί της καθώς και με τους φίλους μας από τα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου.

462552288 1581301429168742 8983084282133710485 n

Την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2024 είχαμε online επικοινωνία με τα συνεργαζόμενα σχολεία του έργου μας.Γνωριστήκαμε, τραγουδήσαμε, παρουσιάσαμε τους/τις  ήρωες/ηρωίδες των παραμυθιών μας. Περάσαμε πολύ ωραία και χαρήκαμε πολύ με αυτή την ουσιαστική επικοινωνία.

462585806 1095555015385651 1435258598808157089 n

Μία πολύ καλή επικοινωνία είχαμε οι συνεργάτες/συνεργάτιδες του έργου μας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024 με περιεχόμενο τον προγραμματισμό των επόμενων δραστηριοτήτων.

επικοινωνία συνεργατών

Δημιουργούμε τον ήρωα μας, το Γκρούφαλο

από το βιβλίο “Το Γκρούφαλο” της Τζούλια Ντόναλντσον (ΕΚΔ.Πατάκη)

462563482 1232418987820610 1932249311063534972 n

Γνωρίζουμε τους συνεργάτες μας.

462548272 1114794033601364 1131345220105497906 n

Ζωγραφίζουμε τον/την  αγαπημένο/αγαπημένη ήρωα/ηρωίδα από ιστορία, παραμύθι και παρουσιάζουμε στο έργο την ομάδα μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε σε αυτό το έργο.

Η ενεργοποίηση των παιδιών για το έργο μας έγινε με τη συμμετοχή στην Code Week 2024  και τη δραστηριότητα

“Με τον ήρωα οδηγό το βιβλίο ψάχνω για να βρω!”
που αναφέρεται σε γνωστούς ήρωες/ηρωίδες της παιδικής λογοτεχνίας

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning  έργο “Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία” μαζί με σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου.

“Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων  την αγωνία”

“Πολλοί ήρωες των παραμυθιών αναμεσά τους ο Κοντορεβιθούλης, η μάγισσα Φρικαντέλα, ο εγωιστής γίγαντας, κατεβαίνουν σε απεργία, διαμαρτύρονται γιατί  τα παιδιά δεν διαβάζουν πια βιβλία, μένουν μόνα τους στα ράφια των βιβλιοθηκών λυπημένα και σκονισμένα. Ασχολούνται μόνο με ηλεκτρονικά παιχνίδια σε ταμπλετ, υπολογιστές και κονσόλες. Οι  χαρακτήρες των βιβλίων δεν κάνουν πια παρέα στα παιδιά και δεν ταξιδεύουν μαζί σε φανταστικούς κόσμους.  Οι ήρωες των παραμυθιών ζητούν τη βοήθεια των παιδιών για να διώξουν τη τεχνολογία από τη ζωή των παιδιών. Είναι τελικά όμως η τεχνολογία υπεύθυνη για όλα δεινά των ηρώων μας; Ή μήπως μπορεί αυτή να γίνει βοηθός τους και να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα τους; Τα παιδιά  καλούνται να συνεχίσουν την ιστορία, προβληματίζονται και διερευνούν τρόπους να βοηθήσουν τους ήρωες των παραμυθιών, αλλά με τη βοήθεια  της τεχνολογίας. Διερευνούν νέους τρόπους δημιουργίας ιστοριών με παλιούς και νέους ήρωες ώστε να συνδυαστεί η παραδοσιακή προφορική αφήγηση με φωτογραφίες, βίντεο, κινούμενη εικόνα, ήχο, μουσική και κείμενο. Σκοπός του προγράμματος είναι  η δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων η οποία μπορεί να αποτελέσει μέσο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ και για την μάθηση στο πλαίσιο των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, ενώ υποστηρίζει την ανάπτυξη σύγχρονων ικανοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η καινοτομία (Σεραφείμ & Φεσάκης, 2010)” (από το σκεπτικό του έργου μας).

 

Στόχοι

  1. Ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης, κριτικής σκέψης, συνεργασίας και καλλιέργεια δεξιοτήτων γραμματισμού, αναγνωστικές στάσεις και κίνητρα ώστε τα παιδιά να εξοικειωθούν με διαδικασίες ανάπτυξης ψηφιακών παραγόμενων
  2. Οι μαθητές/-τριες θα ανακαλύψουν εναλλακτικές μορφές βιβλίων, όπως είναι τα ηλεκτρονικά και τα ηχητικά βιβλία, δημιουργώντας την δική τους ψηφιακή αφήγηση. Επίσης, με τη χρήση ψηφιακών μέσων θα δημιουργήσουν έντυπα εικονογραφημένα βιβλία .
  3. Να αποκτήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες (ερευνούν ένα θέμα, αναλύουν, συνθέτουν και παρουσιάζουν πληροφορίες, οργανώνουν τις ιδέες τους και συνεργάζονται)
  4. Να μάθουν να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας (δημιουργία και επεξεργασία, εικόνων, βίντεο, ήχο, αναζήτηση στο διαδίκτυο)
  5. Να βελτιώνουν τις προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές τους δεξιότητες καθώς και δεξιότητες υψηλής σκέψης (high-order skills) όπως η συλλογή, επεξεργασία πληροφοριών  και η επίλυση προβλημάτων.
  6. Να αναπτύξουν Δεξιότητες μάθησης (4cs -(Κριτική σκέψη, Επικοινωνία Συνεργασία, Δημιουργικότητα) Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης
  7. Να προωθήσουμε θετικές αναγνωστικές στάσεις και συνήθειες καθώς και να δημιουργήσουμε αναγνωστικό κίνητρο

 

 

Πολυτεχνείο 2024

5ff97a51 106e 4ce3 8322 6b3becae68c6 99bce335 10ab 4516 81ca bb5415f60ea0

Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική και δυναμική εκδήλωση της λαϊκής αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια τον Νοέμβριο του 1973. Η εξέγερση ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με κατάληψη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών από φοιτητές και σπουδαστές και η οποία κλιμακώθηκε σε αντιχουντική εξέγερση, καταλήγοντας σε αιματοχυσία το πρωί της 17ης Νοεμβρίου, ύστερα από μια σειρά γεγονότων αρχής γενομένης με την είσοδο άρματος μάχης στον χώρο του Πολυτεχνείου και την επαναφορά σε ισχύ του σχετικού στρατιωτικού νόμου που απαγόρευε τις συγκεντρώσεις και την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Ο αγώνας των φοιτητών του Πολυτεχνείου και  τα συνθήματα τους μας εμπνέουν και μας διδάσκουν.

ae670c25 2fb5 4b59 8d1d 0fe0ec982dba

9010e579 ad4e 4291 85da 4de9cceb2a89

εικόνα Viber 2024 11 15 13 12 43 575

462541174 594409343014642 5858852317646361599 n

462541310 546178198191933 6612820570560717524 n

10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

06-11-24 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning – Αθήνα, 08, 09, 10 Νοεμβρίου 2024

ΑΦΙΣΑ

Ξεκίνησε την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024, ώρα 16.30, το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο του eTwinning με τίτλο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», το οποίο θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 10 Νοεμβρίου.

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning  με την παρουσίαση δύο έργων στα οποία συμμετείχαμε και υλοποιήσαμε με την ομάδα συνεργατών από Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία και Ισπανία κατά το σχολικό έτος 2022-23.

συνέδριο κολλάζ2

 

συνέδριο κολλάζ

συνέδριο κολλάζ1

Αρκάδι 2024

462560959 1096666651860866 3612738362166936795 n

εικόνα Viber 2024 11 07 13 53 16 757

Το Αρκάδι αποτελεί κορυφαία πράξη του απελευθερωτικού αγώνα των Κρητών, σύμβολο ηρωισμού και θυσίας. Είναι το σημαντικότερο επεισόδιο της Κρητικής Επανάστασης του 1866. Η προσέγγισή του έγινε μέσα από την αφήγηση του ιστορικού γεγονότος, εποπτικό υλικό , φωτογραφίες και κείμενα της εποχής καθώς και  σχετικά videos.

462554601 578738954617047 5869402942526538993 n

εικόνα Viber 2024 11 07 12 18 54 280 εικόνα Viber 2024 11 07 12 22 36 563

Στη φετινή γιορτή μας για την επέτειο του Ολοκαυτώματος του Αρκαδίου είχαμε την τιμή και τη χαρά να επισκεφτούν το Νηπιαγωγείο μας  μέλη του παραδοσιακού Συλλόγου  Ακρήτες  για να μας παρουσιάσουν και να θαυμάσουμε την κρητική φορεσιά, τα όπλα, το μαχαίρι αλλά και κοσμήματα της εποχής και το ρόλο τους στην καθημερινότητα και τους αγώνες του κρητικού λαού για την ελευθερία του.

εικόνα Viber 2024 11 07 12 18 54 167 εικόνα Viber 2024 11 07 12 18 54 055 εικόνα Viber 2024 11 07 12 18 53 945 εικόνα Viber 2024 11 07 12 18 53 833

Αγγλικά 2024-25

Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο μας με την κ.Εύα Γεωργούδη.

462546607 873632484895439 4371482867636222953 n

Τα παιδιά συμμετέχουν σε ευχάριστες-παιγνιώδεις ομαδικές δραστηριότητες που αποσκοπούν στην οικοδόμηση και την ενδυνάμωση τής αυτοπεποίθησής τους θέτοντας εύκολους στόχους και τη δημιουργία καταστάσεων όπου η χρήση των Αγγλικών είναι απαραίτητη.

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας  εκτίθενται σε ακούσματα που έχουν στόχο να προκαλέσουν το ενδιαφέρον τους και να αποτελέσουν κίνητρο για μάθηση. Μαθαίνουν Αγγλικά μέσα από μικρές ιστορίες, τραγούδια,  παιχνίδια ρόλων και παιχνίδια μνήμης, ζωγραφική και άλλα. Αποκτούν μια ρουτίνα που τα βοηθάει να αισθανθούν ασφάλεια και να έχουν θετική στάση για την ξένη γλώσσα που διδάσκονται.

b55a7f52 3c07 4d1a b958 73b10d08949e

462554524 818629050279668 5606962035466026771 n

69aeeaaa 91f2 4512 8dbb ce93b2e44d9e

462577639 908446710817508 2929342212811620591 n

9ee58c5c 6551 4f79 aafe fb2721a5b5f8

28η Οκτωβρίου 2024

462562785 578502678072661 3952494346887268975 n

462546590 1235478650830106 4614941512988620954 n

Η  επέτειος της 28ης  Οκτωβρίου προσεγγίζεται  στο Νηπιαγωγείο μας με ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό στις αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης, της πατρίδας , της σημαίας και του αγώνα των προγόνων μας για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του. Τα παιδιά μας μέσα από διάφορες δραστηριότητες με αποκορύφωμα τη γιορτή της επετείου στις 27 Οκτώβρη  έρχονται σε επαφή με τα γεγονότα της εποποιίας του ’40.

fb3f7c1a 19be 45ae a8d1 f2617a558cbd 44b96421 3dfb 413c 9d22 140e5fcb228e 462542643 1594448874515146 1635324202388156271 n 462547143 1565464561008564 1034448130728582642 n

462544319 3900067810271009 7859798463617577542 n 462544419 1937874073369509 3112124300869236050 n 462549766 1075532424217577 2826621343519276722 n

εικόνα Viber 2024 10 24 18 39 10 231 εικόνα Viber 2024 10 24 18 39 27 467

Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/φοιτητριών Γ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης (α’ εξάμηνο 2024-25)

Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/φοιτητριών Γ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης με επόπτη τον κ. Αναστάσιο Πέκη.

Το εικονογραφημένο βιβλίο στο νηπιαγωγείο

Η πιο στρογγυλή λέξη του κόσμου Λίνα Μουσιώνη (ΕΚΔ.ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ)

1806598 PUBLISHER BOOK hero 560x560 1

“Η Χλόη ψάχνει να βρει την πιο στρογγυλή λέξη του κόσμου!
Ρωτά και ξαναρωτά, γράφει, σχεδιάζει, ζωγραφίζει,
αλλά καμία λέξη δεν της φαίνεται πραγματικά «στρογγυλή».
Ώσπου μια μικρή σαπουνόφουσκα σπάει ξαφνικά και…
Να είναι άραγε αυτή η πιο στρογγυλή λέξη του κόσμου;”

462551231 1633591050887437 2172244467398884043 n 462563118 2712149588992397 4553675947811254841 n

“ΑΝΝΙ η μικρή Καπελού” Soojin Kwak (ΕΚΔ διόπτρα)

xlarge 20221205140107 anni i mikri kapelou

“H Άννι φτιάχνει όμορφα καπέλα για όλα τα ζωάκια!
Έχει ράψει ένα κομψό καπέλο με κορδέλα για την καμηλοπάρδαλη, ένα κίτρινο για το σκυλάκι, ένα αστείο καπέλο για την αρκούδα, ακόμα και για τα ποντικάκια έχει ετοιμάσει μικρά καπελάκια. Ένα πρωινό πήρε ένα τεράστιο γράμμα και από εκείνη τη στιγμή αποφάσισε ότι πρέπει να φτιάξει το μεγαλύτερο και το ωραιότερο καπέλο που υπάρχει στον κόσμο!

Μια πρωτότυπη ιστορία για τη διαφορετικότητα, τη δημιουργικότητα, την προσπάθεια και τη συνεργασία.”

462558259 3801115953436098 3563495026773850492 n

 

εικόνα Viber 2024 12 06 18 19 01 546

Περικλής ο Σκαντζόχοιρος  Εύη  Ουστά (ΕΚΔ. ΤΕΛΕΙΑ)

αρχείο λήψης

 “Περικλής νιώθει απελπισμένος και μόνος! Αυτά τα αγκάθια, του προκαλούν τόσα προβλήματα… Παίρνει τότε την απόφαση να τα αφαιρέσει όλα. Θα τα καταφέρει άραγε; Ένα παραμύθι για την αγάπη, τη φιλία, την αποδοχή και την αυτοεκτίμηση. “(Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

εικόνα Viber 2024 11 30 13 40 41 276

9039e9ca d06d 4906 a356 9a4dca0a333c 462585808 1131677548319858 5855593519105426305 n

Οικογένεια Δωματίου Γιαγιαννού Μαρία (ΕΚΔ.Ψυχογιός)

9786180150056 600x315 1

“Όταν ένα δωμάτιο επιμένει να είναι άδειο, τι μπορεί να το γεμίσει; Να ένας γρίφος για να επιλύσει η οικογένεια Δωματίου. Έχοντας μόλις μετακομίσει στο καινούργιο τους σπίτι, δύο γονείς, τρία παιδιά, μια γιαγιά και μια γάτα βρίσκονται κιόλας εκεί πριν…”

462558533 1224809771959449 4557599120545638098 n

εικόνα Viber 2024 11 23 09 25 21 078

“Ζαχρά και Νικόλας: οι ιστορίες τους” Πανίδου Σοφία (ΕΚΔ. Παπαδόπουλος)

αρχείο λήψης 1

“Στη μια σελίδα ειρήνη
στην άλλη πόλεμος
δύο παιδιά αντικριστά
δύο ζωές με λόγια κοινά
δύο δρόμοι παράλληλοι
που θα τα οδηγήσουν κοντά.” (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
462540967 444820325294717 7946727892724998601 n
εικόνα Viber 2024 11 01 15 26 37 192

9786180152623 2

“Το κουκλόσπιτο των φίλων” Τάνια Ρόουζι (ΕΚΔ.ΨΥΧΟΓΙΟΣ)

“Όταν η Μία βρίσκει ένα ταλαιπωρημένο ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ στην άκρη του δρόμου, ξέρει πως το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη μπογιά και πολλή ΑΓΑΠΗ.
Όσο το κουκλόσπιτο μένει έξω στη βεράντα της Μία, όλο και πιο πολλά παιδιά έρχονται να το δουν, κι η Μία ανακαλύπτει νέα παιχνίδια και κάνει νέες ΦΙΛΙΕΣ.
Υπάρχει, όμως, και ένα μικρό αγόρι που δε συμμετέχει στα παιχνίδια. Θα τον βοηθήσει το κουκλόσπιτο να ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ την NTΡΟΠΑΛΟΤΗΤΑ του;”

εικόνα Viber 2024 10 18 14 08 38 488

462544287 547535627822951 2331322652965493421 n

Διδακτικές ασκήσεις Δ’ έτους φοιτητών/φοιτητριών Πανεπιστημίου Κρήτης (α’ εξάμηνο 2024-25)

Στο πλαίσιο των διδακτικών ασκήσεων των φοιτητών/τριών του  Παιδαγωγικού  Τμήματος  Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά το σχολικό έτος 2024-25 πραγματοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας εβδομαδιαία προγράμματα διδασκαλιών με δραστηριότητες ενεργητικής μάθησης  που έχουν νόημα για τα παιδιά και ανταποκρίνονται στις  ανάγκες τους.  

Επόπτης των διδακτικών ασκήσεων είναι ο κ. Αναστάσιος Πέκης.

Καλά Χριστούγεννα!!!

466853111 1126387649079436 5435893117035767879 n

462555206 856880679854907 651879988496949078 n

462554503 1105475051077810 3404592271165167253 n466813851 494621630303534 987320989933672175 n

«Τρέφομαι υγιεινά, για να είμαι μια χαρά»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι οι φοιτητές/τριες να φέρουν σε επαφή τα παιδιά με την
υγιεινή διατροφή προκειμένου να κατανοήσουν τα οφέλη της, να ενθαρρυνθούν ώστε να
καταναλώνουν υγιεινά τρόφιμα, να αποφεύγουν τα ανθυγιεινά και να αποκτήσουν θετική στάση
απέναντι στη μεσογειακή διατροφή.” (A.Πέκης)

εικόνα Viber 2024 12 06 18 18 20 686 εικόνα Viber 2024 12 06 18 18 36 884

562262fc 17b9 4162 8921 36ea1d3188e6 462542930 2051685288591835 3142525139492159004 n

462577016 1102081924650473 7240303244853014964 n

462573460 456908447102535 5146464784971690890 n

«Το σώμα μου προσέχω, υγεία για να έχω»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν σε επαφή οι φοιτητές/τριες τα παιδιά
με το σώμα τους και τις λειτουργίες του. Παράλληλα, αναμένεται τα παιδιά να μάθουν να
αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες όσον αφορά την προάσπιση της ατομικής τους υγείας και
την τήρηση των βασικών κανόνων ατομικής υγιεινής.”(A.Πέκης)

462561169 1424149948542983 3476186638823216441 n

462542728 1723979108442690 7867314163648621212 n

462567641 905046988436696 6063374832894673234 n

εικόνα Viber 2024 11 30 13 39 48 199 εικόνα Viber 2024 11 30 13 40 00 763 εικόνα Viber 2024 11 30 13 40 17 151 εικόνα Viber 2024 11 30 13 40 26 880

«Όλου του κόσμου τα παιδιά, ίσα δικαιώματα έχουν πολλά»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν σε επαφή οι φοιτητές/τριες τα παιδιά
με ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και δικαιωμάτων των παιδιών
ειδικότερα. Παράλληλα, αναμένεται τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν τα
δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους σε διάφορα πλαίσια (οικογένεια, σχολείο, φιλικό
περιβάλλον κλπ.)”.(Α.Πέκης)

εικόνα Viber 2024 11 23 09 21 30 769

462557520 1530827621135071 4353136279276739275 n

465146067 1097783798457354 7130148549636829555 n

«Ψωμί, παιδεία, ελευθερία, 17 Νοέμβρη γράψαν ιστορία»

462571240 916459090621335 5378114657491831552 n

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με το
ιστορικό γεγονός της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, εστιάζοντας στις έννοιες της δημοκρατίας, της
ελευθερίας, του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.”(Α.Πέκης)

εικόνα Viber 2024 11 15 13 12 21 316

462543512 436088789288161 633763056548225093 n 464678249 2550255155169323 7554467337502427024 n eef58cd2 410c 4d7a 8d7e aeca8b0454f4

462566620 2083529402100411 3379593528488345548 n

«Αρκάδι ο τόπος λέγεται και ήρωες πάντα βγάζει, ο αγώνας, η θυσία τους, ελευθεριά

φωνάζει»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με την
ιστορία του τόπου τους, προσεγγίζοντας το μήνυμα της ελευθερίας και του αγώνα μέσα από τον
εορτασμό της επετείου του Ολοκαυτώματος του Αρκαδίου”.(Α.Πέκης)

462573339 1240435700335521 3189153049954833092 n

3b1792b5 03b0 4a10 a56c 73a25fbbdd67 d6a1285b 3eae 4729 a4f1 dca1bbb7d49b

c934332f caa5 4789 b4d4 d2b86510e179 dc1150db 1c6d 4c02 9d7e 21e835f9fabd

462557886 1595921167700745 5227056526804349345 n

462563026 1203751877396908 4232817459324390427 n 462565737 1265333367924284 2793054135798361325 n

«Βρήκες καιρό, αρμένιζε, καιρό μην περιμένεις,
γιατί ο καιρός τα πράγματα δεν ξέρεις πως τα φέρνει.!!»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με τις
διαφορετικές καταστάσεις του καιρού, παρατηρώντας τις αλλαγές που συμβαίνουν στην
καθημερινότητά τους.” (Α.Πέκης)

4b5dba01 bb6b 40d7 ad16 493b978c1225

εικόνα Viber 2024 11 01 15 21 01 625 εικόνα Viber 2024 11 01 15 21 19 091 εικόνα Viber 2024 11 01 15 21 33 916

462542411 1590418544911456 2647759552730168453 n 462552095 1234630651081919 8608582482772305956 n 462567577 862720588994970 5267645706595625891 n

«28 του Οκτώβρη γιορτάζει η Ελλάδα, το ιστορικό το Όχι, το έπος του 40»
“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με
ιστορικές έννοιες και να αναπτύξουν ενδιαφέρον για ιστορικά γεγονότα με αφορμή τον εορτασμό
της επετείου του ΟΧΙ .”(Α.Πέκης)

462557865 1685542642225269 1964877695948523324 n

εικόνα Viber 2024 10 24 18 37 51 871

462560628 414823918148125 8300124481765322961 n 462554097 2706172529554342 7779722077262822023 n 462554503 1493407584697738 7803293392151901753 n462546538 1709003589885016 6703850499645958767 n

 

«Εγώ είμαι εγώ, εσύ είσαι εσύ, κι όλοι μας μοναδικοί!»

“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να οργανώσουν δραστηριότητες οι φοιτητές/τριες ώστε
να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους, να
αντιληφθούν τη μοναδικότητά τους, να αλληλεπιδράσουν με άλλα παιδιά, να εντοπίσουν
ομοιότητες και διαφορές και να μάθουν να τις σέβονται.”(Α.Πέκης)

462565527 534559252610188 1456055791240654928 n

462542977 1580232372572816 1044242099998943646 n 462544566 1858387221354817 2708340691710380084 n 462550936 1550179318924138 2837904889250822035 n

εικόνα Viber 2024 10 17 17 41 09 569 εικόνα Viber 2024 10 17 17 41 27 145 εικόνα Viber 2024 10 17 17 41 45 523

 

Code Week 2024

αρχείο λήψης

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

#EUCodeWeek

14-27 Οκτωβρίου 2024
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

unnamed

To Nηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην εβδομάδα κώδικα-CodeWeek 2024  με δύο δικές του δραστηριότητες  με τίτλο:(πατήστε στον τίτλο να δείτε την περιγραφή των δραστηριοτήτων)

Φθινόπωρο

Βρες το αρχικό σου γράμμα

εικόνα Viber 2024 10 14 07 17 49 818

Code 2024

code week 2024

Δανειστική Βιβλιοθήκη 2024-25

462553928 815225840549358 5515595349585526354 n

Για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας. Στο πρόγραμμα του σχολείου μας το βιβλίο έχει βασική θέση και σήμερα Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024 έχουμε την έναρξη της λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης  του σχολείου μας.

Σκοπός της δράσης αυτής  είναι να αναπτύξουν τα παιδιά καλή σχέση με το βιβλίο. Για να πετύχουμε όμως το σκοπό αυτό, απαιτείται η στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά από ενηλίκους τους περιβάλλοντος τους, εκτός από μια ευχάριστη, ψυχαγωγική δραστηριότητα, καλλιεργεί στα παιδιά την αγάπη για το βιβλίο και επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές. Μέσω της ανάγνωσης προάγεται η διανοητική ανάπτυξη του παιδιού, ενισχύεται το λεξιλόγιό του, αναπτύσσεται η φαντασία του, βελτιώνεται η συγκέντρωσή του, κεντρίζεται το  ενδιαφέρον του και προάγεται η συναισθηματική του ανάπτυξη. Είναι επομένως απαραίτητο κάποιο πρόσωπο της οικογένειας να ασχοληθεί έστω και για λίγο χρόνο με την ανάγνωση και το σχολιασμό του βιβλίου.

 

462544418 1167166877714687 4952378578694439818 n εικόνα Viber 2024 10 10 14 48 57 401 εικόνα Viber 2024 10 10 14 49 19 048

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ

Καθόμαστε αναπαυτικά μαζί με το παιδί μας με τα πρόσωπά μας κοντά και διαβάζουμε έχοντας το βιβλίο ανοιχτό μπροστά μας.

Συζητάμε μαζί του για το εξώφυλλο και τις εικόνες.

Σχολιάζουμε τι μας άρεσε περισσότερο και ποιος είναι ο αγαπημένος μας ήρωας.

Δραματοποιούμε το περιεχόμενο του βιβλίου, ή επινοούμε παιχνίδια και δραστηριότητες, μετατρέποντας την ανάγνωση σε μια ευχάριστη εμπειρία.

Συζητάμε με το παιδί και μοιραζόμαστε τα συναισθήματα που γεννήθηκαν κατά την ανάγνωση.

Πριν την ανάγνωση

Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο(για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;)

Προτρέψτε τα, να αναγνωρίσουν στον τίτλο του βιβλίου γνωστά γράμματα.

Παροτρύνετε τα παιδιά να μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες, οι οποίες σχετίζονται με την υπόθεση του βιβλίου (π.χ. Εσύ έχεις δει κάποιον που να είναι χαρούμενος ή λυπημένος ;;;

Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν.

Απευθύνετε πότε-πότε ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν το νόημα της ιστορίας.

Μετά την ανάγνωση

Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα τις δικής τους ζωής.

Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο , να «εξερευνήσουν» γράμματα και λέξεις ή να αντιγράψουν μερικές απ’ αυτές.

Να συνθέσουν μια παρόμοια δικιά τους ιστορία.

Καλές αναγνώσεις!

Οκτώβριος 2024

εικόνα Viber 2024 10 11 16 44 11 801 εικόνα Viber 2024 10 11 16 44 25 575 εικόνα Viber 2024 10 11 16 44 44 268

 

4 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, η ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτης άγιος των ζώων.

εικόνα Viber 2024 10 04 17 02 39 636 εικόνα Viber 2024 10 04 17 02 57 275 εικόνα Viber 2024 10 04 17 05 17 546

 

εικόνα Viber 2024 10 04 17 02 25 348

74c47ced cb09 4b20 88dd 51c0c4e0caf5

 

1 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης ηλικίας

Χρόνια πολλά παππού, χρόνια πολλά γιαγιά!!

461673698 880142420736200 31433114484857967 n 461811030 1229735481564272 5528821003424455488 n

εικόνα Viber 2024 10 01 21 10 24 891 εικόνα Viber 2024 10 01 21 10 45 796

“Ζωγράφοι μεγάλοι-μικροί στο Νηπιαγωγείο όλοι μαζί”

Το Νηπιαγωγείο μας  οργάνωσε και συμμετείχε σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σκεπαστής το 4ο και 13ο Νηπιαγωγεία Ρεθύμνου  το πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο “Ζωγράφοι μεγάλοι-μικροί στο Νηπιαγωγείο όλοι μαζί”.

Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά γνώρισαν 4 από τους μεγαλύτερους ζωγράφους του
κόσμου τον George Seurat, Pablo Picasso, Joan Miro και Vincent van Gogh και καλλιεργήθηκαν δεξιότητες και στάσεις απαραίτητες για την ολόπλευρη
ανάπτυξή τους.

Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες
ατομικές και ομαδικές στις οποίες τα παιδιά γνώρισαν τους ζωγράφους και στοιχεία της
τεχνικής τους μέσα από τα έργα τους, έκαναν μίξη χρωμάτων, πειραματίστηκαν με υλικά
και εργαλεία για να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα. Οικοδόμησαν εικαστικό λεξιλόγιο
Εξέτασαν με προσοχή μορφικά εικαστικά στοιχεία, όπως «χρώματα-σχήματα- γραμμές» για
να αποκωδικοποιήσουν την πρόθεση του καλλιτέχνη. Φωτογράφισαν τα έργα τους και τα
παρουσίασαν σε μορφή video.

Μετάβαση στο padlet.com

“Tell, teach, include!!”/Disability week/Collaborative products/End of the project eTwinning 2023-24

Το έργο μας ολοκληρώθηκε με την online  επικοινωνία των συνεργατών την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2024 κατά την οποία εκφράστηκε η ικανοποίηση και η χαρά για την συνεργασία και τη συμμετοχή μας σε αυτό. Σε πολύ φιλικό και ζεστό κλίμα αναφέραμε τις εντυπώσεις τις δικές μας και των παιδιών οι οποίες είναι θετικές και άριστες. Ένα έργο συμπερίληψης, παιδοκεντρικό στο οποίο τα παιδιά έχουν τον πρώτο και κύριο ρόλο οργανώνοντας και παρουσιάζοντας δράσεις και δραστηριότητες κατάλληλες και με νόημα για την ηλικία τους. Ευχαριστούμε όλους και όλες τους/τις συνεργάτες από τα σχολεία της Ελλάδας και της Τουρκίας για την υπέροχη eTwinning συνεργασία.

448181329 3773610722965008 7502590411231342672 n

Το έργο μας έφτασε στο τέλος του και τα παιδιά το αξιολογούν.

evaluation

Στα πλαίσια του έργου μας “Tell, teach, include!!” που είναι ένα έργο συμπερίληψης ασχοληθήκαμε με διάφορες δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σχετικά με τα άτομα με αναπηρία.

Παίζουμε με το online puzzle  του έργου μας

445377171 1868759326902742 2690886270779609628 n

H συνεργατική μας ιστορία:“Rabbit who likes to share”

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 17 070833

Η συμμετοχή μας μέσω του online WEB2 εργαλείου  canva  στη δημιουργία του εξώφυλλου της συνεργατικής ιστορίας του έργου μας.

436449996 1753338768532766 3587502432874445914 n

Η συμμετοχή στην συνεργατική ιστορία του έργου μας. Σχεδιάσαμε μία σελίδα της ιστορίας την οποία θα ζωγραφίσουν τα παιδιά ενός από τα συνεργαζόμενα σχολεία.

 

444759929 7545031578885533 6757140576681130239 n

O λογότυπος του έργου μας δημιουργία των συνεργαζόμενων σχολείων.

Η δική μας συμμετοχή στον λογότυπο είναι το γράμμα C

title

letter

Ιούνιος 2024

445545481 316979501470287 7161174848338543858 n smr 5 Made with PosterMyWall

Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2023-24

Καλό καλοκαίρι!!!

445377382 474433505267765 4256098655381425240 n

Την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024 δεχτήκαμε επίσκεψη από τον Σύλλογο για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας “ΑΡΧΕΛΩΝ” https://archelon.gr/κατά τη διάρκεια της οποίας ενημερωθήκαμε για την θαλάσσια χελώνα, την ζωή της αλλά και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει από τις δραστηριότητες των ανθρώπων. Με μεγάλη χαρά συμμετέχουμε στη δράση υιοθεσίας του Συλλόγου προσφέροντας το απαραίτητο ποσό και υιοθετήσαμε ένα χελωνάκι το οποίο ονομάσαμε Χρυσαδένια, όνομα που δώσαμε μετά από ψηφοφορία. Λάβαμε άμεσα και το πιστοποιητικό υιοθεσίας και νιώθουμε πολύ περήφανοι και χαρούμενοι για αυτή μας τη δράση.

436568332 476395868256051 3187831590980117667 n 441941564 921634456400359 2519284017962306598 n 445377361 1211125243582683 2242183121461032587 n

Πιστοποιητικό Υιοθεσίας
Ο κωδικός επιβεβαίωσης της υιοθεσίας σου είναι #1UBXQFRX55ND4MQ6.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σε ενημερώσουμε ότι έχεις υιοθετήσει με επιτυχία ένα θαλάσσιο χελωνάκι μέσω των δράσεων προστασίας του ΑΡΧΕΛΩΝ! Οι υιοθεσίες διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στις προσπάθειές μας να προστατεύουμε αυτά τα απίστευτα πλάσματα και τους βιοτόπους τους.
Ως ένδειξη της εκτίμησής μας, έχουμε επισυνάψει ένα πιστοποιητικό υιοθεσίας που εκδώσαμε ειδικά για εσένα. Μπορείς να επιδεικνύεις το πιστοποιητικό υιοθεσίας περήφανα ως σύμβολο της δέσμευσής σου για τη διατήρηση και διάσωση θαλάσσιων χελώνων.
Λάβε υπόψη σου ότι το πιστοποιητικό μπορεί να έχει αγοραστεί από κάποιον άλλο ως δώρο για εσένα. Σε αυτήν την περίπτωση, θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στο δωρητή που υποστήριξε τον σκοπό μας και μας βοήθησε να συνεχίσουμε το έργο μας.
Για άλλη μια φορά, σε ευχαριστούμε για την υποστήριξή σου και για τη συμμετοχή σου στον αγώνα για τη διάσωση των θαλάσσιων χελωνών. Με την υποστήριξή σου, χελώνες και άνθρωποι, μπορούμε να ζήσουμε μαζί!
Με εκτίμηση,
Η ομάδα του ΑΡΧΕΛΩΝ

 

εικόνα Viber 2024 06 12 17 39 44 919
444783186 1542499743274975 1995750786673385416 n

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος.

Με διάφορες δραστηριότητες περιβαλλοντικού χαρακτήρα μέσα και έξω από το σχολείο προσπαθήσαμε να ευαισθητοποιηθούμε σε θέματα περιβάλλοντος. Μία από αυτές μας τις δραστηριότητες ήταν η επίσκεψή μας στον Κήπο του Ρεθύμνου όπου κάναμε τις παρατηρήσεις μας και απολαύσαμε το ωραίο περιβάλλον του.

441894374 2106936259692956 7851745039659279733 n 1 444788918 849751533838674 7408661177651426522 n εικόνα Viber 2024 06 06 14 20 06 145

444765448 434384246042957 7049663233369096732 n

436468410 1147684156598905 2245440342181127930 n

“Tell,teach,include!” “I learn by trying” event eTwinning 2023-24

Πραγματοποιήσαμε με πολύ ενδιαφέρον και ενθουσιασμό το πείραμα με το μπαλόνι που μας έδειξαν τα παιδιά του συνεργαζόμενου σχολείου της Τουρκίας.

Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε στην πλατφόρμα του eTwinning το 4ο event  του έργου μας με τίτλο “I learn by tryingστην διάρκεια του οποίου παιδιά από συνεργαζόμενο σχολείο της Τουρκίας υλοποίησαν ένα πείραμα με μπαλόνι, μπουκάλι, σόδα και ξύδι. Ευχαριστούμε πολύ τους συνεργάτες μας για την επικοινωνία και ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε το πείραμα που παρακολουθήσαμε.

Learn by trying event