“Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία” eΤwinning 2024-25 (Οκτώβριος-Νοέμβριος)
Ζωγραφίζουμε τον/την αγαπημένο/αγαπημένη ήρωα/ηρωίδα από ιστορία, παραμύθι και παρουσιάζουμε στο έργο την ομάδα μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε σε αυτό το έργο.
Η ενεργοποίηση των παιδιών για το έργο μας έγινε με τη συμμετοχή στην Code Week 2024 και τη δραστηριότητα
“Με τον ήρωα οδηγό το βιβλίο ψάχνω για να βρω!”
που αναφέρεται σε γνωστούς ήρωες/ηρωίδες της παιδικής λογοτεχνίας
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο “Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία” μαζί με σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου.
“Όχι άλλη αδιαφορία στων βιβλίων την αγωνία”
“Πολλοί ήρωες των παραμυθιών αναμεσά τους ο Κοντορεβιθούλης, η μάγισσα Φρικαντέλα, ο εγωιστής γίγαντας, κατεβαίνουν σε απεργία, διαμαρτύρονται γιατί τα παιδιά δεν διαβάζουν πια βιβλία, μένουν μόνα τους στα ράφια των βιβλιοθηκών λυπημένα και σκονισμένα. Ασχολούνται μόνο με ηλεκτρονικά παιχνίδια σε ταμπλετ, υπολογιστές και κονσόλες. Οι χαρακτήρες των βιβλίων δεν κάνουν πια παρέα στα παιδιά και δεν ταξιδεύουν μαζί σε φανταστικούς κόσμους. Οι ήρωες των παραμυθιών ζητούν τη βοήθεια των παιδιών για να διώξουν τη τεχνολογία από τη ζωή των παιδιών. Είναι τελικά όμως η τεχνολογία υπεύθυνη για όλα δεινά των ηρώων μας; Ή μήπως μπορεί αυτή να γίνει βοηθός τους και να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα τους; Τα παιδιά καλούνται να συνεχίσουν την ιστορία, προβληματίζονται και διερευνούν τρόπους να βοηθήσουν τους ήρωες των παραμυθιών, αλλά με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Διερευνούν νέους τρόπους δημιουργίας ιστοριών με παλιούς και νέους ήρωες ώστε να συνδυαστεί η παραδοσιακή προφορική αφήγηση με φωτογραφίες, βίντεο, κινούμενη εικόνα, ήχο, μουσική και κείμενο. Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων η οποία μπορεί να αποτελέσει μέσο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ και για την μάθηση στο πλαίσιο των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, ενώ υποστηρίζει την ανάπτυξη σύγχρονων ικανοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η καινοτομία (Σεραφείμ & Φεσάκης, 2010)” (από το σκεπτικό του έργου μας).
Στόχοι
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης, κριτικής σκέψης, συνεργασίας και καλλιέργεια δεξιοτήτων γραμματισμού, αναγνωστικές στάσεις και κίνητρα ώστε τα παιδιά να εξοικειωθούν με διαδικασίες ανάπτυξης ψηφιακών παραγόμενων
- Οι μαθητές/-τριες θα ανακαλύψουν εναλλακτικές μορφές βιβλίων, όπως είναι τα ηλεκτρονικά και τα ηχητικά βιβλία, δημιουργώντας την δική τους ψηφιακή αφήγηση. Επίσης, με τη χρήση ψηφιακών μέσων θα δημιουργήσουν έντυπα εικονογραφημένα βιβλία .
- Να αποκτήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες (ερευνούν ένα θέμα, αναλύουν, συνθέτουν και παρουσιάζουν πληροφορίες, οργανώνουν τις ιδέες τους και συνεργάζονται)
- Να μάθουν να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας (δημιουργία και επεξεργασία, εικόνων, βίντεο, ήχο, αναζήτηση στο διαδίκτυο)
- Να βελτιώνουν τις προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές τους δεξιότητες καθώς και δεξιότητες υψηλής σκέψης (high-order skills) όπως η συλλογή, επεξεργασία πληροφοριών και η επίλυση προβλημάτων.
- Να αναπτύξουν Δεξιότητες μάθησης (4cs -(Κριτική σκέψη, Επικοινωνία Συνεργασία, Δημιουργικότητα) Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης
- Να προωθήσουμε θετικές αναγνωστικές στάσεις και συνήθειες καθώς και να δημιουργήσουμε αναγνωστικό κίνητρο
Πολυτεχνείο 2024
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν μαζική και δυναμική εκδήλωση της λαϊκής αντίθεσης στο καθεστώς της Χούντας των Συνταγματαρχών που έλαβε χώρα στην ελληνική επικράτεια τον Νοέμβριο του 1973. Η εξέγερση ξεκίνησε στις 14 Νοεμβρίου με κατάληψη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου Αθηνών από φοιτητές και σπουδαστές και η οποία κλιμακώθηκε σε αντιχουντική εξέγερση, καταλήγοντας σε αιματοχυσία το πρωί της 17ης Νοεμβρίου, ύστερα από μια σειρά γεγονότων αρχής γενομένης με την είσοδο άρματος μάχης στον χώρο του Πολυτεχνείου και την επαναφορά σε ισχύ του σχετικού στρατιωτικού νόμου που απαγόρευε τις συγκεντρώσεις και την κυκλοφορία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ο αγώνας των φοιτητών του Πολυτεχνείου και τα συνθήματα τους μας εμπνέουν και μας διδάσκουν.
10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning
06-11-24 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning – Αθήνα, 08, 09, 10 Νοεμβρίου 2024
Ξεκίνησε την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024, ώρα 16.30, το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο του eTwinning με τίτλο «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», το οποίο θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 10 Νοεμβρίου.
Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning με την παρουσίαση δύο έργων στα οποία συμμετείχαμε και υλοποιήσαμε με την ομάδα συνεργατών από Ελλάδα, Τουρκία, Ρουμανία και Ισπανία κατά το σχολικό έτος 2022-23.
Αρκάδι 2024
Το Αρκάδι αποτελεί κορυφαία πράξη του απελευθερωτικού αγώνα των Κρητών, σύμβολο ηρωισμού και θυσίας. Είναι το σημαντικότερο επεισόδιο της Κρητικής Επανάστασης του 1866. Η προσέγγισή του έγινε μέσα από την αφήγηση του ιστορικού γεγονότος, εποπτικό υλικό , φωτογραφίες και κείμενα της εποχής καθώς και σχετικά videos.
Στη φετινή γιορτή μας για την επέτειο του Ολοκαυτώματος του Αρκαδίου είχαμε την τιμή και τη χαρά να επισκεφτούν το Νηπιαγωγείο μας μέλη του παραδοσιακού Συλλόγου “ Ακρήτες” για να μας παρουσιάσουν και να θαυμάσουμε την κρητική φορεσιά, τα όπλα, το μαχαίρι αλλά και κοσμήματα της εποχής και το ρόλο τους στην καθημερινότητα και τους αγώνες του κρητικού λαού για την ελευθερία του.
Αγγλικά 2024-25
Τα Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο μας με την κ.Εύα Γεωργούδη.
Τα παιδιά συμμετέχουν σε ευχάριστες-παιγνιώδεις ομαδικές δραστηριότητες που αποσκοπούν στην οικοδόμηση και την ενδυνάμωση τής αυτοπεποίθησής τους θέτοντας εύκολους στόχους και τη δημιουργία καταστάσεων όπου η χρήση των Αγγλικών είναι απαραίτητη.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας εκτίθενται σε ακούσματα που έχουν στόχο να προκαλέσουν το ενδιαφέρον τους και να αποτελέσουν κίνητρο για μάθηση. Μαθαίνουν Αγγλικά μέσα από μικρές ιστορίες, τραγούδια, παιχνίδια ρόλων και παιχνίδια μνήμης, ζωγραφική και άλλα. Αποκτούν μια ρουτίνα που τα βοηθάει να αισθανθούν ασφάλεια και να έχουν θετική στάση για την ξένη γλώσσα που διδάσκονται.
28η Οκτωβρίου 2024
Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου προσεγγίζεται στο Νηπιαγωγείο μας με ιδιαίτερη προσοχή και σεβασμό στις αξίες της ελευθερίας, της ειρήνης, της πατρίδας , της σημαίας και του αγώνα των προγόνων μας για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του. Τα παιδιά μας μέσα από διάφορες δραστηριότητες με αποκορύφωμα τη γιορτή της επετείου στις 27 Οκτώβρη έρχονται σε επαφή με τα γεγονότα της εποποιίας του ’40.
Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/φοιτητριών Γ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης (α’ εξάμηνο 2024-25)
Διδακτικές ασκήσεις φοιτητών/φοιτητριών Γ’ έτους Πανεπιστημίου Κρήτης με επόπτη τον κ. Αναστάσιο Πέκη.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στο νηπιαγωγείο
“Ζαχρά και Νικόλας: οι ιστορίες τους” Πανίδου Σοφία (ΕΚΔ. Παπαδόπουλος)
στην άλλη πόλεμος
δύο παιδιά αντικριστά
δύο ζωές με λόγια κοινά
δύο δρόμοι παράλληλοι
που θα τα οδηγήσουν κοντά.” (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
“Το κουκλόσπιτο των φίλων” Τάνια Ρόουζι (ΕΚΔ.ΨΥΧΟΓΙΟΣ)
“Όταν η Μία βρίσκει ένα ταλαιπωρημένο ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ στην άκρη του δρόμου, ξέρει πως το μόνο που χρειάζεται είναι λίγη μπογιά και πολλή ΑΓΑΠΗ.
Όσο το κουκλόσπιτο μένει έξω στη βεράντα της Μία, όλο και πιο πολλά παιδιά έρχονται να το δουν, κι η Μία ανακαλύπτει νέα παιχνίδια και κάνει νέες ΦΙΛΙΕΣ.
Υπάρχει, όμως, και ένα μικρό αγόρι που δε συμμετέχει στα παιχνίδια. Θα τον βοηθήσει το κουκλόσπιτο να ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ την NTΡΟΠΑΛΟΤΗΤΑ του;”
Διδακτικές ασκήσεις Δ’ έτους φοιτητών/φοιτητριών Πανεπιστημίου Κρήτης (α’ εξάμηνο 2024-25)
Στο πλαίσιο των διδακτικών ασκήσεων των φοιτητών/τριών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Κρήτης κατά το σχολικό έτος 2024-25 πραγματοποιούνται στο Νηπιαγωγείο μας εβδομαδιαία προγράμματα διδασκαλιών με δραστηριότητες ενεργητικής μάθησης που έχουν νόημα για τα παιδιά και ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.
Επόπτης των διδακτικών ασκήσεων είναι ο κ. Αναστάσιος Πέκης.
«Όλου του κόσμου τα παιδιά, ίσα δικαιώματα έχουν πολλά»
Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν σε επαφή οι φοιτητές/τριες τα παιδιά
με ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και δικαιωμάτων των παιδιών
ειδικότερα. Παράλληλα, αναμένεται τα παιδιά να μάθουν να αναγνωρίζουν τα
δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους σε διάφορα πλαίσια (οικογένεια, σχολείο, φιλικό
περιβάλλον κλπ.).(Α.Πέκης)
«Ψωμί, παιδεία, ελευθερία, 17 Νοέμβρη γράψαν ιστορία»
Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με το
ιστορικό γεγονός της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, εστιάζοντας στις έννοιες της δημοκρατίας, της
ελευθερίας, του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.(Α.Πέκης)
«Αρκάδι ο τόπος λέγεται και ήρωες πάντα βγάζει, ο αγώνας, η θυσία τους, ελευθεριά
φωνάζει»
“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με την
ιστορία του τόπου τους, προσεγγίζοντας το μήνυμα της ελευθερίας και του αγώνα μέσα από τον
εορτασμό της επετείου του Ολοκαυτώματος του Αρκαδίου”.(Α.Πέκης)
«Βρήκες καιρό, αρμένιζε, καιρό μην περιμένεις,
γιατί ο καιρός τα πράγματα δεν ξέρεις πως τα φέρνει.!!»
“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με τις
διαφορετικές καταστάσεις του καιρού, παρατηρώντας τις αλλαγές που συμβαίνουν στην
καθημερινότητά τους.” (Α.Πέκης)
«28 του Οκτώβρη γιορτάζει η Ελλάδα, το ιστορικό το Όχι, το έπος του 40»
“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να φέρουν οι φοιτητές/τριες σε επαφή τα παιδιά με
ιστορικές έννοιες και να αναπτύξουν ενδιαφέρον για ιστορικά γεγονότα με αφορμή τον εορτασμό
της επετείου του ΟΧΙ .”(Α.Πέκης)
«Εγώ είμαι εγώ, εσύ είσαι εσύ, κι όλοι μας μοναδικοί!»
“Σκοπός της θεματικής προσέγγισης είναι να οργανώσουν δραστηριότητες οι φοιτητές/τριες ώστε
να γνωρίσουν οι μικροί μαθητές τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους, να
αντιληφθούν τη μοναδικότητά τους, να αλληλεπιδράσουν με άλλα παιδιά, να εντοπίσουν
ομοιότητες και διαφορές και να μάθουν να τις σέβονται.”(Α.Πέκης)
Code Week 2024
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
#EUCodeWeek
To Nηπιαγωγείο μας συμμετέχει στην εβδομάδα κώδικα-CodeWeek 2024 με δύο δικές του δραστηριότητες με τίτλο:(πατήστε στον τίτλο να δείτε την περιγραφή των δραστηριοτήτων)
Φθινόπωρο
Βρες το αρχικό σου γράμμα
Δανειστική Βιβλιοθήκη 2024-25
Για το παιδί της σύγχρονης κοινωνίας, όπου κυριαρχεί ο γραπτός λόγος, θεωρείται απαραίτητη η απόκτηση της αναγνωστικής ικανότητας. Στο πρόγραμμα του σχολείου μας το βιβλίο έχει βασική θέση και σήμερα Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024 έχουμε την έναρξη της λειτουργίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης του σχολείου μας.
Σκοπός της δράσης αυτής είναι να αναπτύξουν τα παιδιά καλή σχέση με το βιβλίο. Για να πετύχουμε όμως το σκοπό αυτό, απαιτείται η στενή συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Η ανάγνωση ιστοριών σε παιδιά από ενηλίκους τους περιβάλλοντος τους, εκτός από μια ευχάριστη, ψυχαγωγική δραστηριότητα, καλλιεργεί στα παιδιά την αγάπη για το βιβλίο και επηρεάζει τη μελλοντική τους πορεία ως μαθητές. Μέσω της ανάγνωσης προάγεται η διανοητική ανάπτυξη του παιδιού, ενισχύεται το λεξιλόγιό του, αναπτύσσεται η φαντασία του, βελτιώνεται η συγκέντρωσή του, κεντρίζεται το ενδιαφέρον του και προάγεται η συναισθηματική του ανάπτυξη. Είναι επομένως απαραίτητο κάποιο πρόσωπο της οικογένειας να ασχοληθεί έστω και για λίγο χρόνο με την ανάγνωση και το σχολιασμό του βιβλίου.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ
Καθόμαστε αναπαυτικά μαζί με το παιδί μας με τα πρόσωπά μας κοντά και διαβάζουμε έχοντας το βιβλίο ανοιχτό μπροστά μας.
Συζητάμε μαζί του για το εξώφυλλο και τις εικόνες.
Σχολιάζουμε τι μας άρεσε περισσότερο και ποιος είναι ο αγαπημένος μας ήρωας.
Δραματοποιούμε το περιεχόμενο του βιβλίου, ή επινοούμε παιχνίδια και δραστηριότητες, μετατρέποντας την ανάγνωση σε μια ευχάριστη εμπειρία.
Συζητάμε με το παιδί και μοιραζόμαστε τα συναισθήματα που γεννήθηκαν κατά την ανάγνωση.
Πριν την ανάγνωση
Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο(για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;)
Προτρέψτε τα, να αναγνωρίσουν στον τίτλο του βιβλίου γνωστά γράμματα.
Παροτρύνετε τα παιδιά να μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες, οι οποίες σχετίζονται με την υπόθεση του βιβλίου (π.χ. Εσύ έχεις δει κάποιον που να είναι χαρούμενος ή λυπημένος ;;;
Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν.
Απευθύνετε πότε-πότε ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν το νόημα της ιστορίας.
Μετά την ανάγνωση
Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα τις δικής τους ζωής.
Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο , να «εξερευνήσουν» γράμματα και λέξεις ή να αντιγράψουν μερικές απ’ αυτές.
Να συνθέσουν μια παρόμοια δικιά τους ιστορία.
Καλές αναγνώσεις!
Σεισμός-Άσκηση σεισμού 2024
Οκτώβριος 2024
4 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, η ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτης άγιος των ζώων.
1 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης ηλικίας
Χρόνια πολλά παππού, χρόνια πολλά γιαγιά!!
Σεπτέμβριος 2024
“Ζωγράφοι μεγάλοι-μικροί στο Νηπιαγωγείο όλοι μαζί”
Το Νηπιαγωγείο μας οργάνωσε και συμμετείχε σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Σκεπαστής το 4ο και 13ο Νηπιαγωγεία Ρεθύμνου το πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο “Ζωγράφοι μεγάλοι-μικροί στο Νηπιαγωγείο όλοι μαζί”.
Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά γνώρισαν 4 από τους μεγαλύτερους ζωγράφους του
κόσμου τον George Seurat, Pablo Picasso, Joan Miro και Vincent van Gogh και καλλιεργήθηκαν δεξιότητες και στάσεις απαραίτητες για την ολόπλευρη
ανάπτυξή τους.
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες
ατομικές και ομαδικές στις οποίες τα παιδιά γνώρισαν τους ζωγράφους και στοιχεία της
τεχνικής τους μέσα από τα έργα τους, έκαναν μίξη χρωμάτων, πειραματίστηκαν με υλικά
και εργαλεία για να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα. Οικοδόμησαν εικαστικό λεξιλόγιο
Εξέτασαν με προσοχή μορφικά εικαστικά στοιχεία, όπως «χρώματα-σχήματα- γραμμές» για
να αποκωδικοποιήσουν την πρόθεση του καλλιτέχνη. Φωτογράφισαν τα έργα τους και τα
παρουσίασαν σε μορφή video.
“Tell, teach, include!!”/Disability week/Collaborative products/End of the project eTwinning 2023-24
Το έργο μας ολοκληρώθηκε με την online επικοινωνία των συνεργατών την Τετάρτη 13 Ιουνίου 2024 κατά την οποία εκφράστηκε η ικανοποίηση και η χαρά για την συνεργασία και τη συμμετοχή μας σε αυτό. Σε πολύ φιλικό και ζεστό κλίμα αναφέραμε τις εντυπώσεις τις δικές μας και των παιδιών οι οποίες είναι θετικές και άριστες. Ένα έργο συμπερίληψης, παιδοκεντρικό στο οποίο τα παιδιά έχουν τον πρώτο και κύριο ρόλο οργανώνοντας και παρουσιάζοντας δράσεις και δραστηριότητες κατάλληλες και με νόημα για την ηλικία τους. Ευχαριστούμε όλους και όλες τους/τις συνεργάτες από τα σχολεία της Ελλάδας και της Τουρκίας για την υπέροχη eTwinning συνεργασία.
Το έργο μας έφτασε στο τέλος του και τα παιδιά το αξιολογούν.
Στα πλαίσια του έργου μας “Tell, teach, include!!” που είναι ένα έργο συμπερίληψης ασχοληθήκαμε με διάφορες δραστηριότητες ευαισθητοποίησης σχετικά με τα άτομα με αναπηρία.
Παίζουμε με το online puzzle του έργου μας
H συνεργατική μας ιστορία:“Rabbit who likes to share”
Η συμμετοχή μας μέσω του online WEB2 εργαλείου canva στη δημιουργία του εξώφυλλου της συνεργατικής ιστορίας του έργου μας.
Η συμμετοχή στην συνεργατική ιστορία του έργου μας. Σχεδιάσαμε μία σελίδα της ιστορίας την οποία θα ζωγραφίσουν τα παιδιά ενός από τα συνεργαζόμενα σχολεία.
O λογότυπος του έργου μας δημιουργία των συνεργαζόμενων σχολείων.
Η δική μας συμμετοχή στον λογότυπο είναι το γράμμα C
Ιούνιος 2024
Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2023-24
Καλό καλοκαίρι!!!
Την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024 δεχτήκαμε επίσκεψη από τον Σύλλογο για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας “ΑΡΧΕΛΩΝ” https://archelon.gr/κατά τη διάρκεια της οποίας ενημερωθήκαμε για την θαλάσσια χελώνα, την ζωή της αλλά και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει από τις δραστηριότητες των ανθρώπων. Με μεγάλη χαρά συμμετέχουμε στη δράση υιοθεσίας του Συλλόγου προσφέροντας το απαραίτητο ποσό και υιοθετήσαμε ένα χελωνάκι το οποίο ονομάσαμε Χρυσαδένια, όνομα που δώσαμε μετά από ψηφοφορία. Λάβαμε άμεσα και το πιστοποιητικό υιοθεσίας και νιώθουμε πολύ περήφανοι και χαρούμενοι για αυτή μας τη δράση.
|
|
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Είναι το κύριο όχημα των Ηνωμένων Εθνών για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και της δράσης για την προστασία του περιβάλλοντος.
Με διάφορες δραστηριότητες περιβαλλοντικού χαρακτήρα μέσα και έξω από το σχολείο προσπαθήσαμε να ευαισθητοποιηθούμε σε θέματα περιβάλλοντος. Μία από αυτές μας τις δραστηριότητες ήταν η επίσκεψή μας στον Κήπο του Ρεθύμνου όπου κάναμε τις παρατηρήσεις μας και απολαύσαμε το ωραίο περιβάλλον του.
“Tell,teach,include!” “I learn by trying” event eTwinning 2023-24
Πραγματοποιήσαμε με πολύ ενδιαφέρον και ενθουσιασμό το πείραμα με το μπαλόνι που μας έδειξαν τα παιδιά του συνεργαζόμενου σχολείου της Τουρκίας.
Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε στην πλατφόρμα του eTwinning το 4ο event του έργου μας με τίτλο “I learn by trying” στην διάρκεια του οποίου παιδιά από συνεργαζόμενο σχολείο της Τουρκίας υλοποίησαν ένα πείραμα με μπαλόνι, μπουκάλι, σόδα και ξύδι. Ευχαριστούμε πολύ τους συνεργάτες μας για την επικοινωνία και ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε το πείραμα που παρακολουθήσαμε.
Ερυθρός Σταυρός-Πρώτες Βοήθειες
Ένα εξαιρετικό “μάθημα”για τις Πρώτες Βοήθειες μας έδωσε ο κ. Γιάννης Σπυριδάκης, μέλος του Ερυθρού Σταυρού Ρεθύμνου την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024.Η παρουσίαση αφορούσε το πώς φροντίζουμε ένα τραύμα, πώς χρησιμοποιούμε γάζα, επίδεσμο, γάντια κλπ. και έγινε με τρόπο απλό και βιωματικό κρατώντας το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των παιδιών. Ευχαριστούμε τον Ερυθρό Σταυρό Ρεθύμνου για την ουσιαστική αυτή παρουσίαση.