Μάνα, μητέρα, μαμά… τρεις λέξεις γνώριμες και αγαπημένες, γεμάτες ζεστασιά.

Κρύβουν μέσα τους την πρώτη αγκαλιά, τη φροντίδα, τη φωνή που μας καθησυχάζει και το βλέμμα που πάντα μας νιώθει.

Μάνα είναι η στήριξη και η δύναμη.

Μητέρα είναι η αγάπη που προσφέρει χωρίς όρια.

Μαμά είναι το μέρος όπου πάντα επιστρέφουμε για αγάπη, ασφάλεια και αποδοχή, είναι η τρυφερότητα που χωρά σε μια λέξη.Όπως κι αν την πούμε, σημαίνει το ίδιο: αγάπη χωρίς όρια.

Κάθε χρόνο, κάθε δεύτερη Κυριακή τον μήνα Μάη γιορτάζουν όλες οι μανούλες του κόσμου. Είναι μια ημέρα αφιερωμένη στη μητέρα και στην προσφορά της, που τιμάται με αγάπη, ευχές και μικρές όμορφες εκπλήξεις.

Θέλοντας να εκφράσουμε την αγάπη μας για την μανούλα φτιάξαμε ζωγραφιές και κάρτες γεμάτες  μηνύματα και ευχές για να της τα χαρίσουμε την ημέρα της γιορτής και τα συνοδεύσαμε με όμορφα ανθισμένα γλαστράκια , ως ένα συμβολικό δώρο για να της θυμίζει πόσο πολύ την αγαπάμε και τη σκεφτόμαστε κάθε μέρα.

IMG bb4e6aadecd1f518c0edf35f17604e23 VIMG 5e3588b3405113d8a1697fc80f54f531 V

IMG 20260508 124906

IMG 20260508 125016

IMG 20260508 125130

IMG 20260508 125142

Τα παιδιά μίλησαν για τη μαμά τους, ποιο είναι το όνομά της, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της και περιέγραψαν  όμορφες στιγμές της καθημερινότητας που περνάνε μαζί.

Ζωγράφισαν το πορτρέτο της, έγραψαν το όνομά της, συμμετείχαν σε γλωσσικά παιχνίδια με τη λέξη μητέρα, έπαιξαν ψηφιακά παιχνίδια, άκουσαν ποιήματα και τραγούδια…

Παρατήρησαν πίνακες ζωγραφικής,

Screenshot 20260511 024417 Chrome

Screenshot 20260511 024433 Chrome

Screenshot 20260511 024439 ChromeScreenshot 20260511 024801 Chrome

Screenshot 20260511 024813 Chrome

Screenshot 20260511 025136 ChromeScreenshot 20260511 025147 Chrome

Διαβάσαμε επίσης σχετικά παραμύθια, όπως:

“Θα σ΄αγαπώ ό,τι κι αν γίνει” της GLIORI DEBI,εκδ. Πατάκη

Screenshot 20260511 023905 Chrome

 

 

 

 

 

 

 

 

Και το “Ζήτω η Μαμά ή  Ζητώ Μαμά” του Β. Ηλιόπουλου, εκδ. Ωρίων.

Screenshot 20260511 024014 Chrome

 

 

 

 

 

 

 

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες! Να είστε πάντα γεμάτες υγεία, χαμόγελα και αγάπη!

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Σύλλογο Γονέων που σε συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου και του εκπαιδευτικούς του 3ου νηπιαγωγείου, μερίμνησαν για την προσφορά και την παραλαβή των λουλουδιών. Ευχαριστούμε επίσης θερμά την Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου Λαρισαίων και το Ανθοπωλείο – Φυτώριο Kalousis Flowers  του κ. Α.Καλούση για την ευγενική προσφορά τους.