3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ

ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

προφιλ 1

Τελετή βράβευσης

Την Πέμπτη 4/4/2024 πραγματοποιήθηκε στον εξωτερικό χώρο του ΟΚΑΝΑ, η τελετή βράβευσης των σχολείων που διακρίθηκαν στον καλλιτεχνικό διαγωνισμό που διοργάνωσε η Δ/νση Αθμιας Εκπ/σης Λάρισας σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ και θέμα “Αλληλεγγύη :μπροστά στο απρόβλεπτο…το ανάχωμα που μας προστατεύει”.To 3o νηπιαγωγείο,με τους μαθητές /τριες του 1ου τμήματος ,κέρδισε το 3ο βραβείο με τη δημιουργία ταινίας.Ευχαριστούμε θερμά το βιβλιοπωλείο ΑΝΕΜΟΣ για την προσφορά δωροεπιταγής στους νικητές του 3ου βραβείου.Επίσης να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στους διοργανωτές για την αναγνώριση του έργου μας, καθώς και στους γονείς που συμμετείχαν στην εκδήλωση και μας τίμησαν με την παρουσία τους.

br br5br7 br6

4η Απριλίου ,Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας

Η καθιέρωση της 4ης Απριλίου ως Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας, μας έδωσε την ευκαιρία να οργανώσουμε βιωματικές δράσεις,με στόχο την ευαισθητοποίηση και καλλιέργεια της έννοιας της φιλοζωίας στα παιδιά, αλλά και την αναγνώριση και το σεβασμό των δικαιωμάτων των ζώων από τους/τις μαθητές/τριες μέσω της ενεργούς προάσπισής τους. Επιπλέον, την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης καθώς και την προώθηση αξιών της Αειφορίας, όπως η οικολογική βιωσιμότητα, που διασφαλίζεται μέσω της αλληλεγγύης προς το φυσικό κόσμο και την αναγνώριση της αυταξίας κάθε μορφής ζωής.

Στα πλαίσια αυτά, το Νηπιαγωγείο μας διοργάνωσε και υλοποίησε διάφορες δράσεις με τα παιδιά όπως:

Σε συνεργασία με τους γονείς τα παιδιά ανέλαβαν τις εξής αποστολές: «Φωτογραφίζω το αγαπημένο μου κατοικίδιο και το παρουσιάζω στην τάξη» ή «Αναζητώ πληροφορίες στο διαδίκτυο ή σε βιβλία για το αγαπημένο μου ζωάκι και τις παρουσιάζω».

·  Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη για την ανίχνευση ιδεών. https://www.canva.com/el_gr/free/

Προβληματισμός και ανοιχτή συζήτηση με καταιγισμό ιδεών μετά από παρατήρηση ανάλογων εικόνων με ζώα που κινδυνεύουν.

· Αναζήτηση πληροφοριών στις ιστοσελίδες του ‘’ΑΡΧΕΛΩΝ’,’ φορέα για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας, https://archelon.gr/ καθώς και του ‘’ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ’’, οργάνωσης για την περίθαλψη και προστασία της καφέ αρκούδας. https://www.arcturos.gr/

· Δημιουργία αφισών και πλακάτ με ζωγραφιές των παιδιών και μηνύματα για την προστασία των ζώων.

· Διοργάνωση διαδήλωσης στην αυλή του σχολείου όπου τα παιδιά κρατώντας πλακάτ και πανό-αφίσες φώναξαν συνθήματα για την προστασία των ζώων.

· Δημιουργία μια μεγάλης καφέ αρκούδας –παζλ, όπου τα παιδιά συνεργάστηκαν ενώνοντας τα κομμάτια.

· Εφαρμογή εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης(Voki) όπου ζώα ‘’ζητούν’’βοήθεια.

https://www.voki.com/site/pickup?scid=20043327&chsm=cc6541312bc7e2696221ccdcaf37b08f

https://www.voki.com/site/pickup?scid=20043326&chsm=57ddd7db51c89e915415de43acc76510

.Κατασκευάσαμε ταΐστρες για πουλιά.

·  Παρακολούθηση παράστασης ‘’Καραγκιόζη’’ με θέμα το γορίλα και την καφέ αρκούδα.

· Με τα έργα των παιδιών δημιουργήθηκε μια μικρή έκθεση στην είσοδο του σχολείου, με στόχο να γίνει διάχυση των μηνυμάτων προς τους γονείς

 

2Απριλίου. Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια εορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Xανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.Ο ετήσιος αυτός εορτασμός βοηθάει στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και κεντρίζει το ενδιαφέρον των παιδιών και των νέων για τα βιβλία.ΠΗΓΗ :el.wikipedia.org/wiki

Στο νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκαν δράσεις για τον εορτασμό της ημέρας, όπως:

“Tα παιδιά μικροί συγγραφείς”:

Τα παιδιά του 5ου και 6ου τμήματος,στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για τη φιλαναγνωσία,δημιούργησαν δικά τους παραμύθια και τα παρουσίασαν στους φίλους τους, στην αυλή του σχολείου.Τα παραμύθια παρουσιάστηκαν με ανάγνωση από τις νηπιαγωγούς των τμημάτων και παρουσίαση των εικόνων αλλά και θεατρικών δρώμενων από τους μικρούς μαθητές/τριες.Όλα τα παιδιά,μέσα σε ατμόσφαιρα χαράς και συνεργασίας, αλληλεπίδρασαν με δημιουργικό τρόπο και αισθάνθηκαν μέλη μιας μεγάλης ομάδας που αγαπά το βιβλίο.

IMG 20240402 110424 IMG 20240402 112559IMG 20240402 112158 1IMG 20240402 111006

IMG 20240402 110730

 

“Παρουσιάζω το αγαπημένο μου βιβλίο”

Τα παιδιά,σε συνεργασία με τους γονείς, έφεραν και παρουσίασαν στο σχολείο το αγαπημένο τους παραμύθι.

1712529261678

“Παίζουμε βιβλιοπωλείο;”

Με τα βιβλία των παιδιών δημιουργήσαμε το βιβλιοπωλείο της τάξης.Τα παιδιά μέσα από συμβολικό παιχνίδι και παιχνίδια ρόλων, συμμετείχαν σε δράσεις αγοράς-πώλησης βιβλίων,καλλιεργώντας και ενισχύοντας πολλές και ποικίλες δεξιότητες όπως συνεργασία,πρωτοβουλία,κριτική σκέψη,επιχειρηματικότητα,πολιτειότητα,γλωσσικές και μαθηματικές έννοιες κ.λ.π.

BB2 B3

B4 1 b6 1

b7

 

 

 

 

 

25η Μαρτίου:Διπλή γιορτή

Για την διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, πραγματοποιήθηκαν πολλές δράσεις με στόχο να αντιληφθούν οι μικροί μας μαθητές /τριες το νόημα και το περιεχόμενο της γιορτής.Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια,παρατηρήσαμε εικόνες σε βιβλία και στο διαδίκτυο,ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια,αναζητήσαμε πληροφορίες για την πατρίδα μας,όμορφες εικόνες του πολιτισμού μας,γνωρίσαμε τους ήρωες.Παρατηρήσαμε το χάρτη της και εντοπίσαμε σημεία που έγιναν ηρωικές μάχες,είδαμε πίνακες ζωγραφικής του Βρυζάκη,του λαϊκού ζωγράφου από τη Μυτιλήνη,του Θεόφιλου,που μας μετέφεραν νοερά στην εποχή της Επανάστασης.Δημιουργήσαμε πολλές κατασκευές όπου μάθαμε και γράψαμε τον αριθμό 1821 καθώς και συνθήματα για την πατρίδα μας.Πάνω απ΄΄ολα όμως, συμφωνήσαμε ότι η ειρήνη είναι ένα σπουδαίο αγαθό για το οποίο πάντα πρέπει να παλεύουμε.

Η γιορτή μας περιελάμβανε ποιήματα,τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς στην αυλή του σχολείου μας !

tsol5 tsol2tsol3 1

xel 1τσολ

Δράσεις και κατασκευές :

Απόκριες

Αποκριάτικες δράσεις και κατασκευές :

Ευχαριστούμε θερμά το σύλλογο γονέων -κηδεμόνων του νηπιαγωγείου μας που προσέφερε στα παιδιά αποκριάτικα δωράκια και νόστιμα εδέσματα την Τσικνοπέμπτη!!

1711409029318 1711409029338

17114090293651711409029393

Οι Αμυγδαλιές άνθισαν και φέτος στο νηπιαγωγείο μας

Ο πίνακας ”Ανθισμένες αμυγδαλιές” του Van Gogh ήταν για εμάς η έμπνευση για να δημιουργήσουμε με πολλή φαντασία τις δικές μας αμυγδαλιές!!

1711407376529 1711407376538

1711407376529 1711407376517

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

Το νηπιαγωγείο μας με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκε το 3ο βραβείο στον 13ο Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό που διοργανώθηκε σε συνεργασία με τη Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Λάρισας και το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Λάρισας-Ο.ΚΑ.ΝΑ ,στον οποίο συμμετείχαν μαθητές/τριες Νηπιαγωγείων, Δημοτικών (Ε’ & ΣΤ’ τάξεων), Γυμνασίων και Λυκείων όλων των Σχολικών Μονάδων της Π.Ε. Λάρισας και είχε ως θέμα: «Μπροστά στο απρόβλεπτο: Αλληλεγγύη, το ανάχωμα που αντέχει».

Αλληλεγγύη είναι η  αλληλοσυνδρομή, η υποστήριξη και η αλληλοβοήθεια  σε δύσκολες στιγμές ή σε καταστάσεις ανάγκης, όπως αυτές στις οποίες δοκιμάζεται συστηματικά τα τελευταία χρόνια ο κόσμος γύρω μας.Είναι προτεραιότητα λοιπόν του σχολείου να βοηθήσει τους μαθητές να αντιληφθούν τη σημασία της έτσι ώστε να αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες ζωής, για να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες.Η ταινία περιέχει εικόνες,δράσεις και εκφράσεις αλληλεγγύης όπως τις βιώνουν και τις εκφράζουν οι μαθητές/τριες του 1ου κλασικού τμήματος.

Ευχαριστούμε θερμά την επιτροπή επιλογής για το βραβείο!!

 

 

 

Βιωματικό εργαστήρι με γονείς

Στα πλαίσια του Δικτύου συνεργασίας των 3ου,29ου, 61ου νηπιαγωγείων, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12/3/2024,ομιλία-βιωματικό εργαστήρι με την καθοδήγηση της κοινωνιολόγου κ.Διονυσίας Τριπολίτου και τη συμμετοχή γονέων και παιδιών. Θέμα του διαδραστικού εργαστηρίου ήταν η επικοινωνία γονέων και παιδιών μέσα από την αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων. Οι γονείς και τα παιδιά εργάστηκαν σε μικρές ομάδες και αποτύπωσαν στο χαρτί εικόνες και βιώματα συναισθηματικών καταστάσεων, παρουσιάζοντάς τα στην ολομέλεια. Ευχαριστούμε θερμά την κ.Τριπολίτου για την ανταπόκριση και την εξαιρετική υλοποίηση της δράσης, καθώς και τους γονείς που συμμετείχαν.

IMG 20240314 070719 IMG 20240314 070448IMG 20240314 070357

IMG 20240314 070255IMG 20240314 070145IMG 20240314 070000IMG 20240314 070555

Επίσκεψη οδοντιάτρου στο νηπιαγωγείο μας

Την Παρασκευή 8/3 επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας η οδοντίατρος κ. Άννα Δημητρίου,(μητέρα μαθήτριας του νηπιαγωγείου μας) και μέσα από ευχάριστες και διαδραστικές δραστηριότητες, κινητοποίησε το ενδιαφέρον των μικρών μας μαθητών/τριών για τη στοματική υγιεινή και τη φροντίδα των δοντιών. Τα παιδιά απέκτησαν πολλές νέες γνώσεις για τα δόντια, τους κινδύνους που τα επηρεάζουν, τους τρόπους πρόληψης και προστασίας τους ώστε να είναι πάντα γερά και υγιή. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Δημητρίου για την εξαιρετική παρουσίαση της δράσης και τη συμβολή της στη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών των παιδιών που στοχεύουν στην πρόληψη και την υγεία τους. Τα παιδιά έδωσαν την υπόσχεση ότι θα γίνουν οι φρουροί των δοντιών τους και παρέλαβαν το σχετικό βραβείο καθώς και πολλά δωράκια για να θυμούνται τη σημερινή μέρα.

αννα3 αννα2 αννα

αννα5αννα6an anna1anna4  anna

Δίκτυο Νηπιαγωγείων-Βιωματικό Εργαστήρι με γονείς

b 1

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.Επειδή το φαινόμενο του εκφοβισμού και της βίας στον χώρο του σχολείου παρουσιάζει αυξανόμενες και διαφορετικές διαστάσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στον διεθνή χώρο,αποτελεί  αναγκαιότητα η πρόληψη και η ευαισθητοποίηση των μαθητών και των οικογενειών τους απέναντι στην αντιμετώπισή του.Με στόχο λοιπόν την ευαισθητοποίηση των μικρών μας μαθητών απέναντι σε ανάλογες συμπεριφορές,πραγματοποιήσαμε κοινές δράσεις,έτσι ώστε από τη νηπιακή ηλικία να αναγνωρίσουν τις συμπεριφορές βίας και να διαμορφώσουν στάσεις και αντιλήψεις που προάγουν τη φιλία την αποδοχή την αλληλοβοήθεια.Στην αυλή του σχολείου μας τα παιδιά ένωσαν τις φωνές τους φωνάζοντας τα συνθήματα ”ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ”, ”ΣΠΑΣΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ”,”ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”,θέλοντας να δείξουν την ανάγκη τους για φιλία, αγάπη,συνεργασία,και όχι για συμπεριφορές που τους δημιουργούν άσχημα συναισθήματα.Δημιουργήσαμε αφίσες,ζωγραφίσαμε μπαλόνια,κατασκευάσαμε πρόσωπα με συναισθήματα,εκφράζοντας τις σκέψεις μας και τα δικαιώματά μας και τα αναρτήσαμε στον εξωτερικό χώρο του σχολείου μας για να δείξουμε στην ευρύτερη κοινωνία πως μπορούμε να ξεπεράσουμε τους φόβους μας μέσα από τη φιλία και την κατανόηση.

βια2  ΒΙΑ 3

ΒΙΑ 5  ΒΙΑ13

ΒΙΑ8 ΒΙΑ6

ΒΙΑ 7 ΒΙΑ 11 1

ΒΙΑ 10 ΒΙΑ16

βια ΒΙΑ 15

mpaloni2 mpaloni  πιατο

 

 

 

Δωρεά συσκευής απινιδωτή στο νηπιαγωγείο μας

Μία πραγματικά ”πολύτιμη” συσκευή,έναν εξωτερικό απινιδωτή απέκτησε σήμερα το 3ο Νηπιαγωγείο,προσφορά του συλλόγου γονέων /κηδεμόνων.Τα χρήματα για την απόκτηση του απινιδωτή συγκεντρώθηκαν από δράσεις του συλλόγου, που για μια ακόμη φορά στάθηκε αρωγός στο έργο μας και στη λειτουργία του σχολείου.Τη χρήση και το  σκοπό του απινιδωτή παρουσίασε στις εκπαιδευτικούς και στους γονείς ο τεχνικός της εταιρίας, εξηγώντας τα βήματα που ακολουθούνται για την εφαρμογή του.Ευχαριστούμε πολύ τα μέλη του συλλόγου γονέων για αυτή τη δράση .

ΑΠ8 ΑΠ3

ΑΠ1

απ7απ4απ6

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

Η Προσκόμιση Δικαιολογητικών στη Σχολική μονάδα θα γίνεται κάθε Δευτέρα και Παρασκευή και ώρα 11:00 ως 13:00μ.μ.

  1. Όρια Σχολικής Μονάδας

ΕΝΤΥΠO ΑΔΥΜ

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/adym.pdf

2 ΕΝΤΥΠΟ ΑΙΤΗΣΗΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ

αίτηση-για-ολοήμερο.pdf



Λήψη αρχείου

 

 

 

Εκδήλωση για τη σχολική ετοιμότητα

Την Πέμπτη 22/2/2024, υλοποιήθηκε με επιτυχία στο νηπιαγωγείο μας ενημερωτική εκδήλωση γονέων για τη σχολική ετοιμότητα των νηπίων,καθώς και για  διάφορα επιμέρους ζητήματα που αφορούν την ανάπτυξη και πρόοδο των παιδιών.Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης του νηπιαγωγείου μας κ.Δήμητρα Κωτσιοπούλου με την στοχευμένη παρουσίασή της,ανέλυσε το θέμα, εστιάζοντας στις πολλές και ποικίλες πλευρές του,θέτοντας προβληματισμούς και λύνοντας απορίες των γονέων για το συγκεκριμένο ζήτημα.Την ευχαριστούμε θερμά για την ανταπόκρισή της,καθώς επίσης το σύλλογο γονέων για τη συνεργασία.Ακολούθησε ενημέρωση των γονέων από τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων,για την πρόοδο των παιδιών.

 

ΣΧΣ41708930343161 1

20-02-24 Βεβαίωση Φοίτησης Μαθητή/τριας μέσω του gov.gr

https://www.minedu.gov.gr/news/57741-20-02-24-gov-gr

Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Διαθέσιμη ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr, είναι από σήμερα η «Βεβαίωση Φοίτησης Μαθητή/τριας» σε σχολείο, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών  Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκου Πιερρακάκη και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.

Οι ενδιαφερόμενοι κηδεμόνες και ενήλικοι μαθητές, μέσω μιας απλής και φιλικής διαδικασίας μπορούν να εκδώσουν ηλεκτρονικά τη βεβαίωση φοίτησης σε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να την παραλάβουν στην προσωπική τους θυρίδα πολίτη στο my.gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην  ενότητα «Εκπαίδευση» και στην υποενότητα «Εγγραφή σε σχολείο».

Για την έκδοση της βεβαίωσης μαθητή οι ενδιαφερόμενοι συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet και εκδίδουν τη βεβαίωση, χωρίς να απαιτείται να συμπληρώσουν κανένα άλλο στοιχείο.

Η βεβαίωση που εκδίδεται, φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η βεβαίωση αυτή χρησιμοποιείται σε πλήθος διαδικασιών της Δημόσιας Διοίκησης, όπως ενδεικτικά:

  • Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα
  • Επίδομα Στέγασης
  • Επίδομα παιδιού
  • Αναβολή κατάταξης σπουδαστών δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης
  • Αποζημίωση για ακουστικά βαρηκοΐας σε μαθητές δημόσιων σχολικών μονάδων

Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της υπηρεσίας έγινε από τα Υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και τους Φορείς τους: το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.), τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET). Τα στοιχεία των πολιτών αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ενημερωτική συνάντηση γονέων

Την Πέμπτη 22/2/2024 και ώρα 5.30,θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Νηπιαγωγείου ενημερωτική συνάντηση γονέων κηδεμόνων, με παρουσία και ομιλία της Συμβούλου Εκπαίδευσης κ.Δήμητρας Κωτσιοπούλου,για θέματα που αφορούν τη διαχείριση ζητημάτων των νηπίων/προνηπίων. Θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων για την πρόοδο των παιδιών,από τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων.Η παρουσία όλων κρίνεται απαραίτητη.

Η Διευθύντρια

Λέτσιου Μαρία

Παίζουμε,δημιουργούμε,εκφραζόμαστε…οι δράσεις μας

Εκπαιδευτική δράση:”Παιχνίδι φτιάξε στο πι και φι,παίξε,γέλασε ΜΑΖΙ”

Η εκπαιδευτική δράση εξελίσσεται σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.Τα παιδιά μαζί με τους γονείς τους δημιουργούν στο σπίτι ένα παιχνίδι που επιθυμούν και το παρουσιάζουν στην τάξη για να το παίξουν μαζί με τους συμμαθητές/τριές τους.Στο παιχνίδι τα παιδιά κάνουν σχέσεις,ανακαλύπτουν πως νιώθουν οι άλλοι,πώς λειτουργούν τα διάφορα αντικείμενα.Μαθαίνουν να μοιράζονται,να συνεργάζονται,να λειτουργούν με όρια και κανόνες,αλλά και να σέβονται το παιχνίδι χωρίς να το καταστρέφουν,πόσο μάλλον όταν το έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι.

Δείτε τις δράσεις εδώ:

Η παρουσίαση παιχνιδιών συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς

ΑΓ ΑΓ2ΑΓ4

Εργαστήρια δεξιοτήτων: ”Το Μπουκέτο της τάξης μας”

Κάθε παιδί στην τάξη μας αποτελεί μια ξεχωριστή προσωπικότητα,όλοι μαζί δημιουργούμε ένα υπέροχο μπουκέτο που η ομορφιά του στηρίζεται στη διαφορετικότητα.Τα παιδιά σκέφτονται κάτι θετικό κι ευγενικό για το φίλο/φίλη τους και το γράφουμε στο λουλούδι του.

Δείτε το εδώ:

Εργαστήρια δεξιοτήτων:”Tο πιο γλυκό ψωμί”

Η παρακολούθηση της παιδικής θεατρικής παράστασης”Το πιο γλυκό ψωμί’,βασισμένης στο ομώνυμο λαϊκό παραμύθι, ήταν η αφορμή για πολλές δράσεις…

Δείτε τις εδώ:

 

 

 

“Το πιο γλυκό ψωμί” Θεατρική παράσταση

Screenshot 47

Την Τετάρτη 7/2 παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “Το πιο γλυκό ψωμί”, από την παιδική σκηνή της Βίκυς Πάνου, στο αμφιθέατρο του 6ου Γυμνασίου.Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την παράσταση,η οποία κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον τους σε όλη τη διάρκειά της, με τη γρήγορη πλοκή, την αμεσότητα,την όμορφη μουσική υπόκρουση και τους ταλαντούχους ηθοποιούς. Το έργο βασίστηκε στο αντίστοιχο λαϊκό παραμύθι “Το πιο γλυκό ψωμί” το οποίο είναι ένα διδακτικό παραμύθι που μιλά για την αξία της εργασίας στη ζωή του ανθρώπου.

Στο παραμύθι  σκοπός είναι να καταλάβουμε πόσο σημαντική είναι η εργασία για τον άνθρωπο. Το “πιο γλυκό ψωμί” ήταν αυτό που είχε φτιάξει ο βασιλιάς με τον κόπο του και όχι αυτό με τη ζάχαρη ή αυτό που του πρόσφεραν άλλοι. Ο βασιλιάς έμαθε την αξία της εργασίας και έτσι γιατρεύτηκε από την ανορεξία. Η ανορεξία του συμβολίζει τη δυστυχία που ένιωθε γιατί δεν είχε ανακαλύψει την αξία της εργασίας, της δημιουργικότητας.

Από την παράσταση το ηθικό δίδαγμα που αποκόμισαν τα παιδιά είναι ότι ο άνθρωπος όταν δουλεύει αισθάνεται ικανοποιημένος, αμείβεται, νιώθει χαρά και ευτυχία.

Με την επιστροφή μας στο σχολείο κάναμε τον απαραίτητο…αναστοχασμό και τα παιδιά αποφάσισαν να ζυμώσουν το δικό τους “γλυκό ψωμί” στο σχολείο, που θα είναι το “ψωμί της αγάπης και της φιλίας”!!

IMG d51f79a181a4abfd798ee736811ed51f V IMG dcadcf2f465b24e12ae70bd1163faae6 V IMG 7452a17c1d050d725c12af37b78559bf V

IMG 20240207 114159  IMG 20240207 113356 IMG 71deb81113a8c7505319797246a9e8f2 V

Έναρξη λειτουργίας δανειστικής βιβλιοθήκης ενηλίκων

Ξεκίνησε στο νηπιαγωγείο μας η λειτουργία δανειστικής βιβλιοθήκης για ενήλικες.Η βιβλιοθήκη διαθέτει πλούσια συλλογή βιβλίων,τόσο λογοτεχνικών, όσο και βιβλίων γενικότερου ενδιαφέροντος,τα οποία συγκεντρώθηκαν σε συνεργασία του σχολείου με το σύλλογο γονέων. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς τα βιβλία θα προσφερθούν στην  ογκολογική κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.Ευχαριστούμε θερμά το σύλλογο γονέων /κηδεμόνων του 3ου Νηπιαγωγείου για τη συμβολή του στην υλοποίηση της δράσης.

IMG 20240202 130715

IMG 20240203 141950  IMG 20240202 130719

 

Επίσκεψη συγγραφέα στο νηπιαγωγείο μας

Την Τετάρτη 31/1/2024 επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο μας η συγγραφέας παιδικής λογοτεχνίας και νηπιαγωγός κ.Κατερίνα Βαρσαμογιάννη για να διαβάσει στα παιδιά το παραμύθι της “Ο Χρυσαφούλης”,ένα εξαιρετικό παραμύθι που μιλά για τη φιλία και την αποδοχή . Ακολούθησε διάλογος με τα παιδιά σχετικός με το περιεχόμενο και το νόημά του καθώς και θεατρικό δρώμενο.Η δράση υλοποιήθηκε στα πλαίσια του σχεδίου δράσης με θέμα τη φιλαναγνωσία που υλοποιείται φέτος στο νηπιαγωγείο μας.Ευχαριστούμε πολύ την κ.Βαρσαμογιαννη για την ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας !!

IMG 20240201 231553

Σελίδα 1 από 15

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς