Ο χειμώνας έφτασε και στο Νηπιαγωγείο μας τον υποδεχτήκαμε με χαρά και δημιουργικότητα!
Οι κατασκευές μας στόλισαν την τάξη και μας έβαλαν σε όμορφη χειμωνιάτικη διάθεση!
Δημιούργησαν χιονάνθρωπους, ζωγράφισαν χιονονιφάδες και χιονισμένα τοπία, έφτιαξαν ζεστά κασκόλ και γάντια με χαρτί και χρώματα.
Μιλήσαμε για το κρύο, τα ρούχα που φοράμε τον χειμώνα, τις αλλαγές στη φύση, τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και τα ζώα που ζουν στους πόλους.
Ζώα σε χειμερία νάρκη
Ζώα των πάγων



















