Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας

Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας

collage13

Συμμετείχαμε στη δράση του ΚΠΕ Βάμου: Χριστούγεννα με Επαναχρησιμοποίηση και Ανακύκλωση.

Με χαρτόκουτες και χάρτινα πιάτα, φτιάξαμε όμορφα στολίδια για το δέντρο μας και για την τάξη μας και ανακαλύψαμε την αξία της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσης.

collage1

collage1 1

SAM 6291

SAM 6290

Με την βοήθεια  μαμάδων του σχολείου μας, φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικα μπισκότα και ήπιαμε το κακάο μας.

collage31

 

SAM 6315

 

SAM 6318

Παίξαμε παιχνίδια…

collage23

Στείλαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη…

SAM 6385

SAM 6384

 

…και φτιάξαμε όμορφες κατασκευές!!

 

 

collage52

SAM 6407

 

SAM 6408

SAM 6382

Χρόνια πολλά!!! 

Καλή χρονιά!!!

Οι εκλογές στην τάξη μας!

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου, μιλήσαμε στην τάξη για την έννοια της ελευθερίας και της δημοκρατίας. Μέσα από συζήτηση, παραμύθια και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά  γνώρισαν αυτές τις πολύ σημαντικές έννοιες που συνδέονται τόσο με εκείνες τις ημέρες .

Για να βιώσουν πιο άμεσα τι σημαίνει «δημοκρατία» και για το πώς παίρνουμε αποφάσεις όλοι μαζί, αποφασίσαμε να κάνουμε… εκλογές, για να δώσουμε  ένα όνομα  στην ομάδα της τάξης μας.
Τα παιδιά πρότειναν ονόματα, έφτιαξαν  τα ψηφοδέλτια και με τις “ταυτότητές” τους ψήφισαν μυστικά, ρίχνοντας την ψήφο τους σε μια αυτοσχέδια κάλπη.

New Phototastic Collage2

New Phototastic Collage3

Τα ψηφοδέλτιά μας

SAM 6207

SAM 6205

 

Καταμέτρηση ψήφων

 

New Phototastic Collage4

IMG 20251128 100209

Η πλειοψηφία αποφάσισε !! Το όνομα της ομάδας μας θα είναι: ” Η τάξη του ουράνιου τόξου”

Έτσι φτιάξαμε και την αφίσα μας …

SAM 6242

New Phototastic Collage1

Με αυτή την διαδικασία, αντιληφθήκαμε  ότι η γνώμη όλων έχει αξία. Μάθαμε να  περιμένουμε τη σειρά μας και να σεβόμαστε την επιλογή των άλλων. Και το πιο σημαντικό, ότι οι αποφάσεις μπορούν να παίρνονται με τρόπο δίκαιο και ήρεμο.