Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας
Συμμετείχαμε στη δράση του ΚΠΕ Βάμου: Χριστούγεννα με Επαναχρησιμοποίηση και Ανακύκλωση.
Με χαρτόκουτες και χάρτινα πιάτα, φτιάξαμε όμορφα στολίδια για το δέντρο μας και για την τάξη μας και ανακαλύψαμε την αξία της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσης.
Με την βοήθεια μαμάδων του σχολείου μας, φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικα μπισκότα και ήπιαμε το κακάο μας.
Παίξαμε παιχνίδια…
Στείλαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη…
…και φτιάξαμε όμορφες κατασκευές!!
Χρόνια πολλά!!!
Καλή χρονιά!!!






















