ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΑΥΓΑ

Για τις μέρες του Πάσχα δουλέψαμε πολύ. Μπογιές, χρώματα, πινέλα, πούπουλα, αυγά, πηλός ,χαρτόκουτες και πολλή πολλή δουλειά.

339636078 202436465819828 4995634394564700246 n340090411 174681081709154 1868484563622626154 n341602084 1196474231061030 7322003340329751213 nΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 935

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 967IMG 20230407 123948

Βάψαμε τα αυγά με χρώμα ζαχαροπλαστικής και ρύζι.

                                339410193 236448982250523 3577808367445685616 n339804042 745165487300896 2567618142871745668 n              339880055 2410059675820627 4583057592400735437 n 340004525 1416553955747225 3589664228911639462 n

Φτιάξαμε  κάρτες με κοτούλες.

                      340021803 248326817561913 1207365599668283380 n ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 1033341568137 3347386392145414 2529269297717487106 n ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 1035

 

 

Φτιάξαμε από πηλό αυγά τα οποία στολίσαμε με αποτύπωμα από το καπάκι του μαρκαδόρου και πήλινες παπαρούνες .

            ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 1068 ΑΥΓΑ

            ΑΥΓΑ 1339657699 765380628370407 4613767311513700324 n

 

ΑΥΓΑ 2

Φτιάξαμε διακοσμητικά με κοτούλες.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 1038


340758081 3460603404198273 8346951168163615299 n

Ζυμώσαμε Λαζαράκια και τσουρεκάκια και μοσχομύρισε το σκολειό μας.

  Λαζαράκια, η συνταγή εδώ

  340220605 169564949306506 3376780794733584364 n339449493 561005166136564 5150078446853077121 n       339952953 1582789328901558 9008770018780012962 n339996181 5880351948728942 5289454526960467246 n      340060890 120772894305125 7699352337250183198 n339979909 584513656954253 3545430938431254092 n

 

 

Τσουρεκάκια, η συνταγή εδώ

 

          339962378 579434160918160 642328244782664755 n340098003 935985350765519 2491137899897232474 n

               339814389 701974274948420 4463191162682579258 n 339832598 630032945605610 5457670896907417488 n         

        339833640 3498727207115594 3891978250771947709 n 339851071 1664720000631342 3485970775648719940 n

339933611 232226675967938 1063155182706330974 n

Και κάποιες άλλες δραστηριότητες μας.

339735590 938274500957868 787690722197719802 n                   339837993 170262242602559 943992158985758533 n340171573 1420682742077944 4291115905070515418 n

                                                                                                                                                         339829533 198975622865714 2843568726457818560 n 339873884 234336505776313 4991392150582357497 n                                                                                                                                         339941560 222685777104412 6236057268001951325 n339942860 659326829334720 4599011068956498940 n

339948757 1239245290022240 2166908375867284591 n

                                                                                                                                                             339876154 620227139531075 818148304512257090 n 339902524 188458690640401 4437772851055072870 n

Και του χρόνου με υγεία!

                       339403349 1293725754511397 5819403579659850130 n 341520290 481695067430312 1509859300289717313 n

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

                  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Οι δραστηριότητες πολλές, σας παραθέτουμε μερικές από αυτές.

 

Ομαδοποιούμε τα σήματα

 

                    ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 358339294914 602765631871230 7430459569034268977 n

                           340056762 1653165371779497 573893815188433382 n 339961987 937174267736524 7093299371257157052 n

                           340035262 178137985048288 4731535285121803850 n 339479631 252278463888134 3411962408407162974 n

Φτιάχνουμε δικά μας σήματα και παίζουμε με αυτά μέσα και έξω από το σχολείο.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 393

                              339805087 1281623189440466 2670604138297497037 n 340053986 525388849784811 5579796248330007186 n       340083418 198113226273927 2771918463763852253 n 340074725 239810438454114 7378533723119564510 n ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 526 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 535 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 538

           Ζωγραφίζουμε τα σήματα που γνωρίζουμε.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 369 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 371 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 373

 

 

Γράφουμε και ζωγραφίζουμε τους χρυσούς κανόνες του ποδηλάτη και πως περπατώ με ασφάλεια.

       ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 399 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 402          338700128 773724334251977 1133379677378261422 n338872969 3558235554498904 7352643521073527237 n

      Αν ήμουν ποδηλάτης θα χρειαζόμουν……………..

       338879842 234309535748367 2938831205013204882 n 338921831 228128883209846 4201110898408410818 n 337890343 179169428263344 7378433866600987269 n

Τραγουδάμε και δραματοποιούμε το ποίημα ” Ο κύριος ΚΟΚ”

96356541 135616281406689 6953762475556732928 o

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2023 390

Επισκεφθήκαμε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής της πόλης μας.

         339247722 1921598984874548 2442309668965387197 n 340030774 549427410681460 1998759871071909433 n340126313 732553415003650 1017405846809924484 n                                             340154449 914298953210597 7334317544302451942 n340156377 1195230024692061 2538710506522789257 n

                                340051797 540248004920378 2699958037525234049 n 340175302 962166765143537 1887031014516990516 n

 340082125 789185296167315 735418113552817726 n340196835 745970640367221 5117650806671689122 n

Και περάσαμε πολύ ωραία…..φαίνεται άλλωστε από την παρακάτω φωτογραφία!  

340169568 611291877228870 2882751347998426348 n

ΔΙΑΤΡΟΦΗ – ΔΟΝΤΙΑ

Τρώω υγιεινά για να έχω δόντια γερά!!!

Για να είμαστε υγιείς πρέπει να τρεφόμαστε σωστά , να γυμναζόμαστε και να ακολουθούμε τους κανόνες ατομικής υγιεινής. Έτσι ξεκινήσαμε το ταξίδι μας προς την υγεία. Πρώτος σταθμός, η ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Δοκιμάσαμε υγιεινές τροφές.

0 2

 

Φτιάξαμε σπιτάκια με τις κατηγορίες τροφίμων. 

1

Ομαδοποιήσαμε τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και φτιάξαμε την κυρία Υγιεινούλα και την κυρία Ανθυγιεινούλα.

           3 1  4

Φτιάξαμε εικονόλεξο με το τραγούδι της υγιεινής διατροφής ( τη μελωδία την δανειστήκαμε από το τραγούδι του Λουκιανού Κελαηδόνη …..Λέμε Ναι ).

5

Συνδυάσαμε τις τροφές που κόψαμε και τις κάναμε κολάζ ,δίνοντας τίτλο στο έργο μας.

8 19

10

Παίξαμε παιχνίδια.

                       12 11

Κόψαμε και κολλήσαμε στο πιάτο μας τι πρέπει να τρώμε και το μετατρέψαμε σε σουπλά.

336182640 225913913355612 3743504098748997448 n

Ο δεύτερος σταθμός μας ήταν τα ΔΟΝΤΙΑ.

Μας επισκέφθηκαν από το Κ.Υ Ηρακλείου και μας παρουσίασαν ένα πρόγραμμα στοματικής υγιεινής. 

Μας ενημέρωσαν για την ποσότητα της ζάχαρης που βρίσκεται στα τρόφιμα που καταναλώνουμε. Μας έκαναν πειράματα και φυσικά μας έδειξαν τον σωστό τρόπο που πρέπει να πλένουμε τα δόντια μας για να τα κρατήσουμε γερά!

 

25335452782 945720553103552 1454532546608483994 n

27          327442611 882207736185588 94460892851585384 n          28

Μάθαμε λεξούλες που έχουν σχέση με τα δόντια και παίξαμε αναγραμματισμό.

19 18 17

Βρήκαμε  ποιες τροφές είναι καλές και ποιες βλαβερές για τα δόντια μας  και τις κολλήσαμε στον Αστραφτο….δοντούλη και στον Πονό….δοντούλη.  

                         14 1315

                                     16

Φτιάξαμε τον Αστραφτο….δοντούλη και τον Πονό….δοντούλη από μπουκάλια.

Βάψαμε , κόψαμε, κολλήσαμε και δημιουργήσαμε.

24

Γίναμε για λίγο οδοντίατροι και φτιάξαμε δοντάκια από πλαστελίνη.

                           23                  22

 

Τρίτος σταθμός η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ.

Επισκεφθήκαμε το 1ο Δημοτικό Γαζίου και ο κύριος Θανάσης μας φιλοξένησε στο μάθημα της γυμναστικής. Γυμναστήκαμε μαζί με τους φίλους μας από την Α’ τάξη.

 

                     335736612 2396346380523858 2195202876878776173 n 335940688 520599680248578 2620588219579498463 n 336014651 779267877149704 2644093983190147738 n

 

335762322 225216983320326 1969551243847644643 n 1

 

 

 

 

 

 

“Νερό…….εξερευνητές”

 

“Νερό……εξερευνητές”

Εργαστήρια δεξιοτήτων- Φροντίζω το περιβάλλον-Οικολογική συνείδηση

Οι ” Νερό …..εξερευνητές” είναι ένα βιωματικό πρόγραμμα για το νερό.

Σ’ αυτό το εργαστήριο πάντα με παιγνιώδη τρόπο θελήσαμε να ανακαλύψουμε

  • τις σπουδαίες ιδιότητες του νερού
  • τις μορφές και τον κύκλο του
  • τη σημασία για την βιοποικιλότητα
  • τη διαδρομή που ακολουθεί για να φτάσει στη βρύση μας
  • το νερό και τα προβλήματα του ανά τον κόσμο
  • απλούς τρόπους για την εξοικονόμηση και την προστασία του

Μιλήσαμε και είδαμε υλικό από την χρησιμότητα του νερού στη ζωή μας. Μέσα από τη συζήτηση γεννήθηκε η απορία από που έρχεται το νερό. Μιλήσαμε και φτιάξαμε τον κύκλο του νερού.

 

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με τον κύκλο του νερού

https://youtu.be/0F5ZQglK8OU

 

a5b183edb1b265342c8bd77dd5f1160d BsHTP1XbfOtO6I

 

Πειραματιστήκαμε…..

 

 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 200          ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 207

 

333725942 741424994264219 3293244248149670329 n               332075394 164295556391980 4842225721693286922 n               334294527 1149306905782384 8411344413882510423 n

 

 

Μιλήσαμε για τις μορφές του νερού

  • βάλαμε νερό σε βραστήρα και είδαμε πως εξατμίζεται
  • βάλαμε νερό σε ένα βάζο,το σκεπάσαμε με μεμβράνη και από πάνω βάλαμε παγάκια για να δούμε την υγροποίηση ή συμπύκνωση
  • βάλαμε νερό σε ένα βάζο ,το σκεπάσαμε με αφρό ξυρίσματος (σύννεφο) και ρίξαμε χρώμα ζαχαροπλαστικής για να δούμε τη βροχόπτωση

                                     

                             Και αφού μας άρεσαν τα πειράματα κάναμε κι  άλλα……….

333887879 1232632387636857 2058653776422161197 n    334049386 770584224305842 7240928477989848569 n    ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 210

 

                   Είδαμε ποια πράγματα επιπλέουν στο νερό και ποια όχι.

332016380 1248716389410053 7913473432030725353 n             332002415 517546866978280 2293469443941302303 n

 

 

Βάλαμε νερό και άλλα υγρά ( χυμό, άζαξ, λάδι, αντισηπτικό, ξύδι, τέμπερες, νερό κα) στην κατάψυξη και στο ψυγείο για να δούμε τι θα συμβεί ( τήξη -πήξη).

 

Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα το νερό και τη βροχή και χρησιμοποιήσαμε τα παγάκια- τέμπερες για να δημιουργήσουμε τα δικά μας έργα τέχνης.

                                   332006632 234787588901590 5505675722508200290 n         334315422 605459374251815 461914639196547617 n

 

 

 

Φτιάξαμε τον δικό μας κύκλο του νερού.

       334244205 1229933847612065 8379398468289687280 n      332037733 179071778180630 1147186229967544283 n      334383758 737978487703159 7848545466891951630 n

 

Είδαμε το καταπληκτικό sway

https://sway.office.com/w6Ffk6tUhMZ4MM9Z?ref=Link&loc=play

Μέσα από αυτό παίξαμε και διαδραστικά παιχνίδια.

 

Φτιάξαμε ένα συγκεντρωτικό lap- book για το νερό. Η ιδέα είναι από εδώ.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 237

 

Και αφού τελειώνοντας το θέμα μας για το νερό ήρθε η Τσικνοπέμπτη , είπαμε οι στολές μας να είναι 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 239        ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 241        ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 323

 

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 320                       ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023 375

Ήλιος με σύννεφα, βροχή και ουράνιο τόξο!!!!

 

Εγγραφές νηπίων για το σχολικό έτος 2023-24

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  2023-24

 

Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, συγκεκριμένα μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019.

 

Η εγγραφή των ήδη εγγεγραμμένων πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα,

 

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την ηλεκτρονική εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του

 

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο τμήμα Πρόωρης υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Ν ηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του/της

 

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Τα επιπλέον παραστατικά που θα προσκομίσουν κατά την είσοδό τους στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα , το τμήμα πρόωρης υποδοχής και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

 β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ε) Το αποδεικτικό για τη διεύθυνση κατοικίας από λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

στ)Έγγραφη συναίνεση εγγραφής νηπίου του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Γεωγραφικά όρια 1ου και 3ου Νηπιαγωγείων Γαζίου ( κοινές εγγραφές ως συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία).



Λήψη αρχείου

Το ταξίδι της μικρής Αμάλ

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Θεματικός κύκλος : Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Τίτλος : Το ταξίδι της μικρής Αμάλ

Το ταξίδι που ακολουθεί η μικρή προσφυγοπούλα, αντιπροσωπεύει τα 32 εκατομμύρια παιδιά που έχουν αναγκαστεί να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους ,αφήνοντας συχνά τις οικογένειες τους και τους φίλους τους. Η μικρή Αμάλ είναι μία κούκλα ύψους 3,5 μέτρων που περπάτησε από τα σύνορα Συρίας – Τουρκίας, διασχίζοντας όλη την Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο για να βρει τη μητέρα της. Διασχίζει όλη την Τουρκία και την Ευρώπη και αναζητά κάπου να κοιμηθεί με ασφάλεια, για να ξεκινήσει μια νέα ζωή και  να επιστρέψει σχολείο.

Ακολουθούν κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε και τα τρία τμήματα του σχολείου μας.

Ζητήθηκε από τους μαθητές να κλείσουν τα μάτια τους και να φανταστούν ένα μέρος όπου νιώθουν σαν το σπίτι τους ασφαλείς, ήρεμοι και χαρούμενοι.

316401530 860272235176058 5681731326297433378 n 316557625 2636034683198138 7906714597740926686 n

Αφού συζητήσαμε τι ακούσαμε , οπτικοποιήσαμε τους ήχους του σπιτιού μας. Κάποιοι  από αυτούς ήταν το πλυντήριο, η κατσαρόλα της μαμάς, ο σκύλος μου, ο μπαμπάς που μιλάει.

316508101 454470506767379 6089928968119967100 n

Στη συνέχεια μιλήσαμε  και είδαμε διάφορα είδη σπιτιών που υπάρχουν και σχολιάσαμε τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχουν και φτιάξαμε μία ομαδική εργασία με τα σπίτια- κατοικίες που  υπάρχουν.

317063739 734209147541541 8152590617000484172 n 317117193 662261102047254 2219555983971521612 n

Στο  επόμενο εργαστήριο μιλήσαμε για το τι σημαίνει μετανάστευση και ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι που οδηγούν σε αυτή.

Μιλήσαμε για την μετανάστευση των ζώων ,είδαμε εικόνες και βίντεο και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο που μεταναστεύει.

317130627 2454162361557839 7537634774175280039 n

Μετά μιλήσαμε για τους ανθρώπινους παράγοντες που επηρεάζουν την μετανάστευση των ανθρώπων. Τους λόγους για τους οποίους μεταναστεύουν αλλά και τι ψάχνουν από τη νέα πατρίδα. Φτιάξαμε ένα ποίημα και του δώσαμε τον τίτλο “Αναζητώντας πατρίδα”.

Έπρεπε να φύγω

κάηκε το σπίτι μου.

Παντού φωτιές 

και πυροβολισμοί.

Έβλεπα πουλιά

να πετούν μακριά

ψάχνοντας άλλη πατρίδα.

Ολοι κουρασμένοι

και πεινασμένοι.

Παντού μυρωδιά καπνού,

στεναχώρια και φόβος,

ψάχνω αγάπη.

 

Αναρωτηθήκαμε πως να νιώθει η Αμάλ σε αυτό το ταξίδι και τι μπορεί να φοβάται. Μιλήσαμε για τους δικούς μας φόβους και τους ζωγραφίσαμε.

316466800 1144848556169948 4142857574438664816 n

316980725 849620642848440 1151819995621381469 n

Αφού μάθαμε τρόπους αντιμετώπισης για να ξεπεράσουμε τοςυ φόβους μας, φτιάξαμε ένα κινέζικο δράκο που όπως λέει ο μύθος  πήρε τους φόβους μας μακριά.

 

317131718 680255683636406 3205385952069906520 n

Μιλήσαμε για το πως θα καλωσορίσουμε την Αμάλ και ζωγραφίσαμε τις ιδέες μας.

316423441 850252516018240 5556438063546606082 n

 

Μιλήσαμε για τρόπους καλωσορίσματος από όλο τον κόσμο και μιμηθήκαμε τρόπους καλωσορίσματος και χαιρετισμών.

         316698992 1710422286022151 5240204067203293514 n316624262 1833379330366109 4355389422255085697 n 316592479 466094588969975 1815623328193096275 n        316531434 704976134049314 2154881223137509330 n316416627 9093329440692610 2627762600034169528 n

Και για το τέλος παρακολουθήσαμε το μουσικοπαραμύθι ‘Ο άλλος αλλιώς’.

316948651 473653664872121 2774099316183875069 n 317262211 636955581558271 3706982522355658769 n

 

Αγιασμός Σχολικής χρονιάς 2022-23

Έφτασε ξανά αυτή η μέρα για τα παιδιά μας.. Είμαστε πανέτοιμοι να ξεκινήσουμε μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά με τους μικρούς μας μαθητές ..Σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός  θα γίνει τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου και ώρα 09.30 στον εξωτερικό χώρο του σχολείου μας ( στο κεντρικό κτίριο, οδός Γ. Ξενοπούλου 7), με γονείς και παιδιά. Μετά τον αγιασμό, θα γίνει μια σύντομη ενημέρωση μέσα στις τάξεις. Σας περιμένουμε με χαρά και σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά!!!

Το διδακτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου

Εγγραφές νηπίων για τη σχολική χρονιά 2022-23

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2022-23

 

Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, συγκεκριμένα μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018

 

Η εγγραφή των ήδη εγγεγραμμένων πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα,

 

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του/της

 

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Τα επιπλέον παραστατικά που θα προσκομίσουν κατά την είσοδό τους στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής

 β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ε) Το αποδεικτικό για τη διεύθυνση κατοικίας από λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

στ)Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του που θα συμπληρωθεί στο σχολείο.