Χριστουγεννιάτικα εργαστήρια!

christmas clipart 4

 

 

 

Την τελευταία εβδομάδα πριν κλείσουμε για τις διακοπές των Χριστουγέννων, το σχολείο μας μετατράπηκε σε ένα μαγευτικό Χριστουγεννιάτικο εργαστήριο, γεμάτο χαρά, δημιουργικότητα και  φαντασία. Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό  για τρεις συνεχόμενες  μέρες, υποδεχθήκαμε τους γονείς , και όχι μόνο , και όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι,  φτιάξαμε μοναδικές Χριστουγεννιάτικες κατασκευές, γλυκίσματα και τραγουδήσαμε τα κάλαντα στην περιοχή μας.  Οι λιλιπούτειοι μαθητές μας,  εργάστηκαν με αστείρευτη δημιουργικότητα μαζί με τους καλεσμένους μας, γεμίζοντας το χώρο με χρώματα, χαμόγελα, μυρωδιές και γιορτινή διάθεση. Η χαρά και ο ενθουσιασμός όλων ήταν διάχυτοι, και η ημέρα εξελίχθηκε σε μια γιορτή που ενίσχυσε τους δεσμούς της σχολικής κοινότητας.

 

Το πρώτο εργαστήριο είχε να κάνει με την κατασκευή ενός ημερολόγιου ,με την οικογενειακή φωτογραφία κάθε παιδιού.

       IMG 20241217 105914 IMG 20241217 110558

      IMG 20241217 110601 IMG 20241217 110605

2d92ef17 c4b5 47f5 b4b4 52bd2fb2db85 378e69eb 3f6e 44a6 9091 0c9d6e1d4249 944f36c3 43fd 42c6 be07 2c7371c21edb da1ad844 ef49 4d8d 9f1b 35d96ecf51a3

                                   IMG 20241217 121722

Στο δεύτερο εργαστήριο μικροί και μεγάλοι έφτιαξαν γλυκίσματα. Μπισκότα σε διάφορα σχέδια, τρουφάκια, σφολιάτες γεμιστές με σοκολάτα και choco spoon για ζεστή σοκολάτα.

fa0b9117 89d3 4fc2 b768 094a9deecc87 1     273abb41 79b5 4908 8850 09042d55298e 1

85d09659 e328 41ec 9297 66f371b1ea4e 1 9bac9782 f932 4357 b5e5 f5fb48689081 1

854c00a0 ba2d 43c8 8a8d f6d3ac8f474e 1 aa507606 a7bc 4435 ac92 4791b382636f1becb897 bbc2 4d9f 8ffc 1edbaa45a17e 1

13a23a88 cfed 4236 914d 79a3e2f8ff8b 570a54ce 546d 4b57 8df5 6403a4fbe99d

c063bfe3 094a 4062 ad39 717b876bec9f fa5b7949 5ebd 4ee2 8881 feb90a0c16a5

Την τρίτη μέρα ξεχυθήκαμε στους δρόμους της γειτονιάς μας για να πούμε τα κάλαντα. Φυσικά τα κρητικά κάλαντα. Πρώτα περάσαμε από το ταχυδρομείο για να στείλουμε τα γράμματα μας στον Άγιο Βασίλη. 

66a5c9c6 510e 42ff 82a5 93e9c8ba0076 2 06029ec6 26dc 4edf ad80 3414d487da47 1 be43c446 98ab 470b 8781 5c0c9b411751

991d5b22 4d36 46c7 874b 6a5a5e14853c ec2e3adc 3fca 4e06 b977 268b99a3631ebcadc122 1793 41f7 867e fa9270ef293c

8d8e8be1 edb3 4f05 b0d5 266a5cc5b2d267eea747 4ce4 47e5 80ac e264259221f8

 

Την τελευταία μέρα ήταν μέρα πιτζάμα πάρτι.  Παίξαμε, είδαμε χριστουγεννιάτικη ταινία και φτιάξαμε ζεστή σοκολάτα.

02451bdb 7dcc 4e77 b6e6 62d64397b425 49027aab d5fa 4297 aeb6 f70b54c46b5c c59e474b a30d 4fdb a0b7 5da8dbb36e6b

Και κάπως έτσι σας ευχόμαστε ….Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος!

 

 

 

Χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες!

022987ff47ed33e14650fe10bd1fa17b

Αρχές Δεκέμβρη στόλισαν τα παιδιά τα χριστουγεννιάτικα δέντρα για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα.

IMG 20241202 113126 3bde109d db5d 4288 8501 f62e0ab8e48c

Αρχίσαν οι προετοιμασίες για τις κατασκευές μας. Τα μικρά μας ξωτικά δούλεψαν με πολλή όρεξη και χαρά.

Άγιος Βασίλης – Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης

145e1da6 aff8 4652 8100 2fb7f660c7a2 c061efc7 3088 4597 9d64 1cc2b59e13bf

Φτιάχνοντας με μαλλί τις  φάτνες μας. 

IMG 20241204 124730IMG 20241204 134256IMG 20241213 095709

afefa921 56a9 4c18 8a20 855d568fb7c1913c0b4f 3dea 4f6d a911 ee0c1eb33784 dece2061 d5ef 4220 836e 8ef9e4e77547 ec33ba3d e56d 4e2e add0 5a8ae14cb0c1

Με μαλλί και η κάρτα μας.

IMG 20241213 084542 IMG 20241213 085228

IMG 20241213 090713IMG 20241213 081135

 IMG 20241213 113955

Αφού διαβάσαμε το βιβλίο “Η μπουγάδα του Άι Βασίλη” φτιάξαμε και την κάρτα μας.

2007bd9e ae0e 4b82 8618 d4457ad8bb9f 65953a06 a05c 4975 b359 5b8e064c1ebe

055c9dd6 bdc9 42d1 b017 1689756a82e1

 

Αφού είδαμε το παραμύθι ” Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”, φτιάξαμε χιονάνθρωπους με το όνομα μας και κάποιους άλλους με κηρομπογιές για να στολίσουμε την τάξη μας.

 

IMG 20241212 154151IMG 20241211 074546

IMG 20241209 121639 IMG 20241209 121958

Στολιδάκι από πηλό με το αποτύπωμα της παλάμης.

816dfb02 f27f 4af8 8e3c 1977d9f133fd IMG 20241209 123026

Κι άλλο στολίδι επιτραπέζιο.

f1de844b a353 4b29 a0a7 0df264df80d2

Βάζο στολίδι με την φωτογραφία μας.

IMG 20241210 122319

 

Σχεδιάζοντας.

IMG 20241216 092721 IMG 20241216 091852

IMG 20241216 090011IMG 20241217 125537

Διαβάσαμε τη γέννηση και την αναπαριστήσαμε. Αφού μάθαμε για τους 3 μάγους, κάναμε τον αριθμό τρία και ζωγραφίσαμε τους μάγους όπως μπορούσαμε.

IMG 20241210 093534 IMG 20241210 093712 IMG 20241211 074723 IMG 20241211 074747

Ακούσαμε το τραγούδι ΦΟΥΜ ΦΟΥΜ (τρεις σοφοί τρεις Βασιλάδες) της Κατερίνας Καίφα.

 

Πήγαμε εκδρομή στο ζαχαροπλαστείο Κουμάκης. Εκεί μας ξενάγησαν στο εργαστήριο τους. Φτιάξαμε κέικ με ζαχαρόπαστα και τα στολίσαμε. Είδαμε γλυπτά από ζαχαρόπαστα και μας μίλησε ο κύριος Κουμάκης για τα υλικά που χρησιμοποιούν.

IMG 20241212 094853 IMG 20241212 1000582afc11e1 2cfb 40f8 8826 eae9ec23f63555fe6f4b d77b 47c1 85ff 62fad1743135

IMG 20241212 094733IMG 20241212 104039

 

 

cHJpdmF0ZS9sci9pbWFnZXMvd2Vic2l0ZS8yMDIzLTExL3Jhd3BpeGVsX29mZmljZV8yNl8zZF9pbGx1c3RyYXRpb25fb2ZfYV9zYW50YV9jbGF1c19jb29raWVfY2hyaV8xNTgwNDgxYS03YzFiLTQwMGYtODRhOS0xNzNmMjk1YTVmYzcucG5n plate filled with various decorated christmas cookies 72512christmas cookie clip art png favpng MCVME7B3HAPmTA6j6jxTAudNu 1

 

3 Δεκεμβρίου- Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία δεχθήκαμε επίσκεψη από τον μπαμπά του μαθητής μας Μηνά ,κύριο Στράτο Σταματάκη και τη σύζυγο του Μαρία.

                                                                   df2e17ee c6eb 4e39 b180 ff7408828f61 1fa4cd09 a71c 4d6e b32b cb401847102c

Ο κύριος Στράτος μας μίλησε για το ατύχημα που είχε και αναγκάστηκε να κόψει το πόδι του για να ζήσει. Μας είπε πως  ήταν η ζωή του πριν το ατύχημα και πως είναι τώρα. Τις δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεράσει. Πως μπήκε ο αθλητισμός στη ζωή του. Μας μίλησε η κυρία Μαρία για το πως είναι η καθημερινότητα τους.

Το μήνυμα μας” ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ”.

Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου

Στην κοινωνία μας επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ να «βγούμε από τη
γυάλα της μονοπολιτισμικότητας» και να συναισθανθούμε τον/την
οποιοδήποτε/οποιαδήποτε «άλλον». ‘Έχει δημιουργηθεί- λανθασμένα- η αντίληψη
ότι όλοι/ες τριγύρω μας πρέπει να είναι σαν κι εμάς και μας ξενίζει, όταν η εικόνα
του/της άλλου/ης διαφέρει από τη δική μας, πολύ περισσότερο, όταν αυτός/ή ο/η
άλλος/η είναι άτομο με αναπηρία. Συνήθως προβαίνουμε σε αντιδράσεις οίκτου ή
συμπόνοιας και δεν αντιλαμβανόμαστε ότι τα άτομα με αναπηρία είναι άτομα που
έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς και ότι πρέπει να αντιμετωπίζονται με ισοτιμία και
κοινωνική δικαιοσύνη.

Το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο” Βλέπω με τα μάτια της καρδιάς μου”, μας παρουσιάζει τη Φένια ,την αγαπημένη των ήχων. Ένα κορίτσι τυφλό, που αγαπά τους ήχους. 

                                                                                                                                                  ffe31fbf a5e8 4b60 aa93 51708fdb4412

Ξεκινήσαμε το εργαστήριο ,βλέποντας στον καθρέπτη το πρόσωπο μας και το χρώμα των ματιών μας. Σημειώσαμε το χρώμα των ματιών μας και μιλήσαμε για την όραση. Που μας βοηθάνε τα μάτια μας;

                                                                                          2de838cc 5192 41f4 8e69 32a7f72e9ada b5f6a00b 7eb2 47af 9c8a beeff7ef84a7 f3a0c2cd 9350 4568 9aba 118441488d5a

Δοκιμάσαμε τα γυαλιά του συμμαθητή μας για να δούμε τι βλέπει.

8c41a223 7594 4d15 88b7 dfa74a081ba2 3397825b 7162 449e afab 31a62657a3f9 fe396d1a bf59 4236 8121 4f331dc2960b

 

Παίξαμε τυφλόμυγα , μιλήσαμε και καταγράψαμε τις δυσκολίες που συναντήσαμε όταν είχαμε κλειστά μάτια.

                                                                                 9a2d59ac dbd2 4b50 8bf7 588de6908f56 9da6dd1a ed64 4d70 856c 906cdd595703

Παρακολουθήσαμε το βίντεο Φένια, η αγαπημένη των ήχων. 

Κατά τη διάρκεια προβολής τα παιδιά καλούνται να απαντήσουν σε σχετικές ερωτήσεις (π.χ. Τι είναι το λευκό μπαστούνι που κρατάει η Φένια στα χέρια της; Γιατί νομίζετε ότι τα μουσικά παιχνίδια και οι ήχοι της φύσης, είναι από τις αγαπημένες απασχολήσεις της Φένιας; κ.ά.). Ζωγραφίσαμε τη Φένια και τους αγαπημένους της ήχους όπως μπορούσαμε.

                                                                       6e8fbdb8 b1ed 4836 aca7 7fd333b12d07 373d4f90 6e7a 4d63 9e74 c178fa8ad9ac

 

Τα παιδιά τρώνε, ζωγραφίζουν, παίζουν ,πλάθουν πλαστελίνη, έχοντας ανά ομάδα για δέκα λεπτά κλειστά τα μάτια.

0e284cce cfd6 496a 9af6 3256c17d7423 94db758f 1124 45f0 8547 ff6799c078ca d20e4763 58da 4a90 a70a 49762b7dfe1d e16e7332 857e 45a3 9308 2904b64a5fce661d5435 d4a5 477f b34c 1042ebc52ea5

Παίξαμε αισθητηριακά παιχνίδια αφής.

Έπρεπε να μαντέψουμε τι γευόμαστε, τι πιάνουμε και τι μυρίζουμε.

05c51d97 838d 4206 8119 9e781bcb44a8 a5fd6a4a a962 40a1 84ac 4d8c89eaee9c bd5999fc 0926 4918 8e08 fc403dc0ec55 c727ea78 c7a0 480d a09e 320f8c686394 d5adfc13 009b 462d 9f77 f94ecfa2b92b d69a78c9 e5a0 4295 8e51 bc7e3c002924

 

15b9afcd 3fd6 4905 92c2 e3a01fecb10b7f2302c1 5e4e 4309 8979 02b5a5d8d0d29db4d1aa 9a9e 4fd3 b726 621400b1ea8b75ea7b97 28c2 49ba b94a c5c5ccebfdfb9eab115e bebe 4ba1 b145 c9bdd1f1a523

Μάντεψε το φίλο σου, από τη φωνή του ή  αγγίζοντας τον.

                                                                           b0e7b051 669b 4376 89cb b08c998eea53 95e68fb5 2771 4ad1 aed2 b0b66b1fc8b4

Τα παιδιά έγιναν οδηγοί για τους “τυφλούς “φίλους τους κάνοντας διαδρομές με εμπόδια.

4afeaca7 e8e9 465b 80e2 120e9f2003e7 b55bfeec 6814 41ba bd77 24ada576aa1a c972cd3b 17d5 426b b338 b50cb20ae86d fa121502 c637 46cd 9d93 d17409340236

Παιχνίδια αντιστοίχισης με τις 5 αισθήσεις.

                                                                                                      55900f8d 6e8a 471c 9e12 37e941c6be63 6e482256 e40f 4508 b192 d7f6c2dc8ae6853a617f cc85 4f0f a634 21ea29e1ecad

Τα παιδιά καλούνται να παρατηρήσουν το βιβλίο της Φένιας και διάφορα άλλα βιβλία που είναι γραμμένα με τη μέθοδο Braille.

4e958e3f 255d 4d48 afb9 f05be62bcc32 edfbc91f dff2 4b6c 9b45 6a2452dea24d9f5f5004 0b86 4480 932c 79e14d91652d 36adbcc9 cc9d 4d4f b684 714373902e1d 35139a6c a2c6 41dc b8b9 aa626c7e6071

 

Δείχνουμε την αλφάβητο Braille. Τα παιδιά προβληματίζονται για το τι μπορεί να σημαίνουν οι κουκίδες. Διατυπώνουν υποθέσεις και καταλήγουν σε συμπεράσματα.
Επιχειρούν να «σπάσουν τον κώδικα»

1fbe5c55 38e7 4f4d 86c6 4e38706179a4 7c7a9b65 f9fe 4bbd bbc9 7f918a7ca9b9 89ca73a2 3506 4bf8 854e 1cd4471a9f0e 7987ff2d c422 4aa7 95b9 7d3a48fcedb5 8183dd9d 1c55 4021 93f5 c84fb740e33d e75e9bbc 3b1b 4396 98f8 d08d05143f13fe680876 0f2b 4dab bdd1 5a6cecb2dafc 113227fe1 c171 4a39 b8df d97b9bfe9f8fc3795bd8 4d36 46b8 99ce bb2cf4172bc3

 

Έχοντας τα μπαστούνια της ψυχοκινητικής, τα παιδιά βγαίνουν στην αυλή του σχολείου . Με τις οδηγίες των φίλων τους και τη βοήθεια των μπαστουνιών κάνουν διαδρομές και ξεπερνούν  εμπόδια. Συζητάμε τις δυσκολίες που συναντούν.

                                                                                                  95c52a36 ceec 4916 b062 63975fd3e28b 5c9d9358 59cf 47b4 9357 92eb4b6d1d9c

Επισκεφθήκαμε το μουσείο Αφής πατήστε εδώ

 

Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα αναπηρίας μέσα από την καλλιέργεια της συναισθηματικής ανάπτυξης με έμφαση στα άτομα με προβλήματα όρασης. Μέσα από μία σειρά δραστηριοτήτων και με την καλλιέργεια των κατάλληλων δεξιοτήτων εξοικειωθήκαν  με την εικόνα του τυφλού παιδιού,  «μπήκαν» στον κόσμο των ατόμων με προβλήματα όρασης, αντιλήφθηκαν-στο βαθμό που μας επιτρέπεται- την καθημερινότητά τους, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Προβληματίστηκαν για το ρόλο και τη στάση που έχουμε οι υπόλοιποι/ες απέναντι στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης και αναλάβαμε δράση.

 

 

 

 

 

Φθινοπώριασε….

 

 

Φθινοπώριασε….

 

                                                        autumn leaves 6588372 1280

Ο Σεπτέμβρης πρώτα κρύα, τρέχει ανοίγει τα σχολεία.

Ο Οκτώβρης συγυρίζει, ναφθαλίνη μου μυρίζει.

Κι ο Νοέμβρης με βροχή σκάβει, σπέρνει όλη τη γη.

Του Φθινοπώρου τα παιδιά και τα τρία πολλή δουλειά.

 

Ξεκινήσαμε βλέποντας πίνακες ζωγραφικής με θέμα το Φθινόπωρο.

dc74f695 dd7c 493e b4dd d71cc355eff4

Παρατηρήσαμε τα φύλλα που πέφτουν από τα δέντρα,τα χρώματα τους και μιλήσαμε γιατί συμβαίνει αυτό.

Κάναμε  ομαδοποιήσεις ανάλογα το χρώμα, το μέγεθος και το σχήμα που έχουν τα φύλλα. 

                                                                                                                    7987c97f e139 486c afba ae54c2913f0d         1f8ad121 df5f 4e42 a0ab 463e169a8f04

Φύλλα εργασίας με τα φύλλα.

                                                                                                                         6a8de14f 823d 468b b82a bd0659ccc471 03f780e6 7f70 460e 9e41 e4fc929147b2

Εικαστικές ανησυχίες 

                                                                                                           c8e7e9ae 4f76 4697 a597 e6189a6f2e84        2f7174ba 2ba9 430d 9c33 83dff66715fc

                                                                                6ff03217 8c26 44ea 868c f6b20f962bfa  40d49dbe ce44 4f0f 8767 540bf146b62d 6e5b2559 5b85 4bfd b1b0 328e76da88b3

                                                                                                709313df 3690 4440 a158 097e18f1085c     c9b764e5 4137 4562 bad3 8f053b4e2825

                                                                                             71755ab4 58c2 4668 a313 bc3e249be680        c48de330 4361 450a 9c0c 43973efafccb

Το τραγουδήσαμε, το γράψαμε, το στολίσαμε, βρήκαμε λέξεις. Ποιο; Μα φυσικά το γράμμα Φ,φ

93ba34f8 294f 4231 a913 9411296d557d 0d332230 7a26 4b46 a726 fda6c38ebe24 b6ec6e53 087e 4796 a1f9 3c939a56ee12 6f8528c1 9b7c 40d5 85e9 970e52ac5886

Δοκιμάσαμε τις ικανότητες μας στα παζλ με θέμα το Φθινόπωρο.

                                                                                               fe00806c fd8d 47db 8187 0f2a7f69092f 9c707ee2 a6fd 4855 8f35 db7be6b9e1c8 8da92e66 e7db 4eaf 8077 6a85631a057c

Γνωρίσαμε τον πρώτο μας αριθμό και τον αναπαριστήσαμε.

                                                                                                      a0055759 d9fb 4785 8c17 1412596dd253 f360f644 9b29 470c aae8 19136c710136 ee85f0c2 5057 457e 9c89 117d787f3722

Και τέλος μετά την πρώτη μας άσκηση σεισμού φτιάξαμε μία μακέτα με το αντισεισμικό χωριό.

 

 

 

 

 

CodeWeek 2024: Παιχνίδι με την Beebot “ΠΕΣ ΒΡΕΣ”

CodeWeek 2024: Παιχνίδι με την Beebot “ΠΕΣ ΒΡΕΣ”

To Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού EUCodeWeek 2024 -που στόχο έχει να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο,  με τη δραστηριότητα της συναδέλφου Μαρίνας Ζαχαρία ” ΠΕΣ ΒΡΕΣ”.

7de46a6c 2208 4ac7 8a67 0d34a2784e6c 9b6fb1d7 2ae5 4000 9d5e 6f81ae4253ea c392b9cb b89b 48fa b841 34d0c04ca094

 

Πρόκειται για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για το Beebot, όπου οι παίκτες θα πρέπει να αναγνωρίσουν λέξεις που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το ρομπότ να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Είναι μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό και απευθύνεται σε νήπια που τώρα μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα και να προγραμματίζουν το beebot.

 

Η πίστα του Beebot είναι ένα επιδαπέδιο πλέγμα, το οποίο απεικονίζει αντικείμενα που ξεκινούν  από τα 24 γράμματα της αλφαβήτας. Επίσης, περιλαμβάνονται και 24 κάρτες αποστολής. Ο παίκτης επιλέγει μία κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει ανάμεσα σε δύο αντικείμενα, ποιο ξεκινά από ένα συγκεκριμένο γράμμα. Μόλις ο παίκτης βρει το αντικείμενο, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.

Μπορείτε να δείτε εδώ  το padlet με τις δραστηριότητες απ’ όλα τα σχολεία που έχουν συμμετάσχει.

                       

                                                             Στιγμιότυπο 6 11 2024 181851 3

 

 

28η Οκτωβρίου

28η Οκτωβρίου

Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αποτελεί μέρα τιμής και υπερηφάνειας για το λαό μας, με το ιστορικό “ΟΧΙ” να φανερώνει το μεγαλείο και τη δύναμη της ψυχής του.  Αξιοποιώντας ποικίλο υλικό (έντυπο, ψηφιακό, αρχειακό) θαυμάσαμε τον πατριωτισμό και την ανδρεία όσων τότε πολέμησαν, ενώ παράλληλα εκτιμήσαμε το “δώρο” της ειρήνης που σήμερα απολαμβάνουμε.

           3db2f8a8 c7e4 4feb ac52 4de5a8edc742 5445ca41 707a 4d11 a1bf 97bee5b2ae47 eab17251 2cf9 4070 aaf7 bc46f2c719c4 5e6123c2 2555 4021 8068 f7cb25df1131  50e4afab 614c 4f94 8fd4 82e643ce34c3  f421d8a0 f17b 4d8d 85f2 f3b431ed7096

Είπαμε τα δικά μας βροντερά ΟΧΙ.

 

 44ce04a9 3f72 47d8 b969 ecac6297c398     ec2aec06 4692 425b b71f 3dc323ad25f1     0d02b125 9494 4cad 921b 47a18cc60f1a

Δημιουργήσαμε με φαντασία και χαρά.

                                                                                          28fac2c0 9e44 42da a2ae a4e1019e5cbf 1 91aaf0e2 9876 44ae 9b6f 6cb50b5a07db

                                                                                                             a8478f75 5af7 4996 9cc8 6936f3137b8a b9927cc4 1375 4ff9 bd27 4e5f378b64fa

 

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, που πραγματοποιήθηκε η γιορτή μας στο σχολείο, τα παιδιά είδαν βίντεο με φωτογραφικό υλικό από την εποχή εκείνη, παρακολούθησαν κουκλοθέατρο, τραγούδησαν τραγούδια της Σοφίας Βέμπο, τον Εθνικό μας Ύμνο και τέλος έκαναν παρέλαση στην αυλή του σχολείου κουνώντας κυματιστά τις ελληνικές σημαίες που είχαν φτιάξει μέσα στην τάξη.

                                                                  23d76f4f 1dfd 451f 98c7 414b25c633c7 8764916f e200 4226 ad74 de6f01c29223 14015472 5d24 4ecb 88f2 115cc6ee60d5

Και όπως κάθε χρόνο συμμετείχαμε στην κατάθεση στεφάνων στο μνημείο Πεσόντων στην Αγία Μαρίνα τιμώντας τους ήρωες του 1940. 

15dd48dd 6dc2 43ab 9c2f 6e46e2776016

 

 

Πρώτες μέρες!

Τα σχολεία άνοιξαν, νέα παιδιά προστέθηκαν στα τμήματα μας . Ήρθε η ώρα λοιπόν να γνωριστούμε και να γνωρίσουμε το χώρο που θα μας φιλοξενήσει και αυτή τη χρονιά.

 

Ξεκινήσαμε λοιπόν με παιχνίδια γνωριμίας και συνεργασίας.

                                                                                     b2433c8d e9f0 4a7b b0af 9938ee959286 2 c292c256 92d8 4794 98bf 4924087cc100 2

                                                                                            d6437368 269f 4d36 9cec 0054ae395f44 2 dfc24764 9f57 40b4 9448 484082927790 2

 

Γνωριμία με τις γωνιές. Χωριστήκαμε σε ομάδες και γνωρίσαμε όλες τις γωνιές.

 

                                                                          47bb83ab c68b 47cb 8bdb 779e2196b8a6

                                                                                                                                                  94af0ab5 01e1 4b0c 8405 f32559446ccc77803507 facf 45f3 b110 0c0bd9674dc4

Φτιάξαμε συμβόλαιο με τους κανόνες της τάξης μας.

69a55abe f7ee 40d3 a5e2 c584f0c7238f

 

Φτιάξαμε το παζλ της τάξης μας και το δέντρο της φιλίας.

                                                                                                                                    6e079279 41c4 4434 aed1 31a1e8f99456d1cb98ad 766c 4206 8155 ee12fb19182a 2

 

Δώσαμε στα παιδιά ένα σακουλάκι και τους ζητήσαμε να βάλουν μέσα τα αγαπημένα τους πράγματα και να μας τα παρουσιάσουν.

 

                                                                                                4923ef66 a694 402c a28d 620fc73cced5    d5da05cb 365f 4494 bc50 a75780252146   055d116d 93d7 4ace 8f3f 20f48924f883

Ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας.

01081555 2314 45aa 93bd 4396e80dce4a

 

Έφτιαξαν  με διάφορους τρόπους το αρχικό του ονόματος τους και έπαιξαν με τα ονόματα τους.

                                                                                     8908f27f 7afb 432a b346 d5a216a94bbe

                                                                                                                                               42977f9e 5f72 4993 afe4 06f8d10c4475 b53b0946 4f7e 4c6c 9aa7 0b622c10d73d

                                                                                                                                               d1dc390c e315 498e 8cb9 70e8074bc6d1 2 fd1c174f 4249 4254 95e4 c545d5df3213 2

 Μάθαμε το πρώτο μας γράμμα το Ο,ο από τον Οκτώβρη.

                                                                                                                                                  ad3a001a 914a 40ae 9946 bbcca5a0cbe7 d39ed8e4 51a1 462b 8c5b e3380d57b2b3

Τιμήσαμε την ημέρα σχολικού αθλητισμού. Γίναμε αθλητές της άρσης βαρών, τρέξαμε, περάσαμε εμπόδια, πετάξαμε ακόντιο ,παίξαμε μπάσκετ και άλλα πολλά!

                                                                                                                                                       8d032004 9bd3 4096 bae8 48cb23d0b86f 124bb943e 9634 4608 bffb b0a200bc4c78 1

0876c7ef e710 4268 a02f 8e9e1cdd33e4 1

                                                                                                                                                     9053aa8d d6af 4790 9703 801539dd072d 1dad331d6 6a05 4eca a0a4 719920c7e883 1

Και κάπως έτσι πέρασε ο πρώτος μήνας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2024-25

Εγγραφές μαθητών/τριών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Για την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

Αναλυτικά η διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής

→ Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

→ Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

→ Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

  • τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  • τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  • τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  • εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίουστο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  • τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τουςαπό τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  • η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμεροπρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  • Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

 

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

ΟΡΙΑ