eTwinning πρόγραμμα 2024-2025.«Αγαπώ και προστατεύω τα δάση».

eTwinning πρόγραμμα: «I love and protect the forests».

Κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του ολοήμερου τμήματος του 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα «I love and protect the forests»,μια δημιουργική διαδρομή συνεργασίας και ευαισθητοποίησης.Μέσα από μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τη σημασία της προστασίας των δασών και ανέπτυξαν στάσεις σεβασμού και αγάπης προς το φυσικό περιβάλλον.

Η συνεργασία με άλλα έξι νηπιαγωγεία – ένα από την Κομοτηνή, ένα από τη Θεσσαλονίκη, ένα από τον Έβρο, δύο από τη Ρουμανία και ένα από την Πολωνία – εμπλούτισε την εμπειρία των παιδιών. Μέσα από τη διαπολιτισμική αυτή ανταλλαγή, οι μικροί μας μαθητές έγιναν μέρος μιας ευρύτερης ευρωπαϊκής κοινότητας που εργάζεται από κοινού για έναν κοινό σκοπό: την ευαισθητοποίηση για την προστασία των δασικών οικοσυστημάτων.

Το παρακάτω βίντεο αποτυπώνει αυτή τη δημιουργική πορεία, τις στιγμές έμπνευσης, συνεργασίας και περιβαλλοντικής δράσης που ζήσαμε όλοι μαζί.

 

 

 

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας(έτος αναφοράς: 2024-2025).



Λήψη αρχείου

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2024-2025-3o Nηπιαγωγείο Αμπελοκήπων.



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη του Παγκόσμιου Πολίτη στο Νηπιαγωγείο μας. Η εκπαιδευτική βαλίτσα της ActionAid.

Μια έκπληξη περίμενε τους μικρούς μας μαθητές/τριες μετά το Πάσχα. Ο υπάλληλος από τα ΕΛΤΑ courier  έφερε στο νηπιαγωγείο μας μια τεράστια βαλίτσα γεμάτη εμπειρίες, γνώσεις και αξίες!!Ήταν η Δανειστική Βαλίτσα της ActionAid, που με ανυπομονησία περιμέναμε!!Η εκπαιδευτική βαλίτσα «2Π- Παγκόσμιος Πολίτης» ταξιδεύει σε σχολεία όλης της Ελλάδας, μεταφέροντας τους μαθητές/τριες σε μακρινές χώρες και διαφορετικούς πολιτισμούς. Μέσα από πλούσιο υλικό (αντικείμενα, φωτογραφίες, χάρτες, μαρτυρίες και εγχειρίδια) μας προσκαλεί να γνωρίσουμε καλύτερα τον κόσμο γύρω μας.Ο οδηγός μας σε αυτό το ταξίδι ήταν ο Παγκόσμιος Πολίτης σε μορφή κούκλας, που έχει γυρίσει όλο τον πλανήτη και ήρθε στην τάξη μας για να μας μιλήσει για τις εμπειρίες του και τους ανθρώπους που γνώρισε!!Μέσα από τις δραστηριότητες που υλοποιήσαμε, τα παιδιά γνώρισαν και προβληματίστηκαν για σημαντικά παγκόσμια θέματα όπως: Ανθρώπινα δικαιώματα,φτώχεια,κλιματική αλλαγή και περιβάλλον.Στόχος μας ήταν η καλλιέργεια της συνείδησης του ενεργού πολίτη, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.Γιατί ο κόσμος είναι ένας και μόνο αν κατανοήσουμε την αλληλεξάρτηση μεταξύ των ανθρώπων, των κοινωνιών και του περιβάλλοντος, μπορούμε να δημιουργήσουμε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο πλανήτη!!Η εκπαιδευτική βαλίτσα της ActionAid δεν είναι απλώς ένα παιδαγωγικό εργαλείο – είναι μια πρόσκληση για σκέψη, κατανόηση και δράση. Μέσα από τις ιστορίες, τα αντικείμενα και τις προτεινόμενες δραστηριότητες, στοχεύει να καλλιεργήσει στα παιδιά αξίες και δεξιότητες που θα τα οδηγήσουν στο να γίνουν ενεργοί πολίτες του κόσμου.

Οι βασικοί της στόχοι είναι:

🔸 Να αντιληφθούν τον κόσμο ως ένα αλληλένδετο σύνολο
Τα παιδιά καλούνται να κατανοήσουν ότι οι άνθρωποι, οι κοινωνίες και το περιβάλλον συνδέονται μεταξύ τους. Ό,τι συμβαίνει σε ένα μέρος του πλανήτη μπορεί να επηρεάσει και τους υπόλοιπους.

🔸 Να δουν τον εαυτό τους ως μέρος αυτού του κόσμου
Αναπτύσσουν την έννοια της παγκόσμιας ταυτότητας, συνειδητοποιούν ότι ανήκουν σε μια ευρύτερη παγκόσμια κοινότητα και ότι η φωνή και οι πράξεις τους έχουν σημασία.

🔸 Να προσεγγίσουν την έννοια του Ενεργού Πολίτη
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά ενθαρρύνονται να συμμετέχουν, να εκφράζονται, να νοιάζονται και να δρουν για το κοινό καλό, τόσο στο άμεσο περιβάλλον τους όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

GridArt 20250629 130159632

GridArt 20250629 130850561

GridArt 20250629 131239468

GridArt 20250629 131728043

GridArt 20250629 132834099

Βράβευση για το Νηπιαγωγείο μας στο Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση»!!

Ο Δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης υλοποίησε και φέτος με επιτυχία το Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση» στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και επιβράβευσης των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2024-2025.Οι δράσεις ευαισθητοποίησης για την ανακύκλωση υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Followgreen, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης έχοντας ως στόχο την ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε βιωματικές πρακτικές και την ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης από μικρή ηλικία.Με αφορμή τη λήξη του Μαραθωνίου, τη Δευτέρα 2 Ιουνίου και ώρα 11:00, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση βράβευσης των σχολείων στο Πολιτιστικό Κέντρο Αμπελοκήπων «Καραπάντσειο». Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, σας ανακοινώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας κατέκτησε την 4η θέση στον Σχολικό Μαραθώνιο «Πάμε Ανακύκλωση», συγκεντρώνοντας 2097.92 πόντους!!Ως επιβράβευση για την προσπάθειά μας, λάβαμε ως δώρο έναν εκτυπωτή, ένα χρήσιμο εργαλείο που θα αξιοποιηθεί στις δραστηριότητες του σχολείου μας.Η σημαντική αυτή διάκριση είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας, της ενεργής συμμετοχής των μαθητών και μαθητριών μας, αλλά και της στήριξης των γονέων, που στάθηκαν πολύτιμοι αρωγοί σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.Αποδείξαμε ότι με ενότητα, θέληση και δημιουργικότητα, μπορούμε όλοι μαζί να συμβάλλουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος και να χτίσουμε τις βάσεις για έναν πιο πράσινο και βιώσιμο κόσμο.Ένα μεγάλο μπράβο στους μαθητές και τις μαθήτριές μας και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης για το δώρο, στη Followgreen και στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης,καθώς και σε όλους όσους στήριξαν αυτή την όμορφη και σημαντική προσπάθεια!! Θα συνεχίσουμε και του χρόνου… με στόχο την πρώτη θέση!!

img 1342 1024x768 1

GridArt 20250628 221131621

IMG 20250701 172441


IMG 20250602 162830

GridArt 20250628 222844612

Kαλοκαιρινή γιορτή-«Αναμνήσεις από τη χρονιά που πέρασε».

Η σχολική χρονιά φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της και οι τελευταίες μέρες στο νηπιαγωγείο είναι γεμάτες ενθουσιασμό, συγκίνηση και δημιουργική διάθεση!! Οι μικροί  μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας προετοιμάζονται με χαρά για την καλοκαιρινή γιορτή, που φέτος έχει θέμα: «Αναμνήσεις από τη χρονιά που πέρασε».Με γέλια, πρόβες και πολλές αγκαλιές, θυμούνται τις αγαπημένες τους στιγμές και τις ζωντανεύουν μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και χορό. Παράλληλα, ετοιμάζουν με φαντασία τις προσκλήσεις για να καλέσουν τους γονείς τους στη γιορτή – ένα ξεχωριστό γεγονός που ανυπομονούν να μοιραστούν μαζί τους.Και φυσικά, όπως κάθε χρόνο, η φαντασία δεν έχει όρια: αυτή την εποχή στο νηπιαγωγείο «ξεπηδούν» πολύχρωμα χταπόδια από τα παιδικά χεράκια!! Μια χαρούμενη κατασκευή με καραμέλες που γεμίζει την τάξη με καλοκαιρινή διάθεση και πολλά χαμόγελα. Οι μικροί μας μαθητές/τριες ετοιμάζονται να αποχαιρετήσουν τη σχολική χρονιά με τον πιο όμορφο τρόπο – κρατώντας στην καρδιά τους τις πολύτιμες αναμνήσεις μιας γεμάτης χρονιάς.

Καλό Καλοκαίρι!!

IMG 20250703 192939 IMG 20250703 212610IMG 20250703 212900 IMG 20250703 212955GridArt 20250703 195104911 GridArt 20250703 195441821IMG 20250612 165317 IMG 20250612 165316

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025. Αποτίμηση του 4ου θεματικού κύκλου-Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία. «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».

«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
4ος Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία. Υποθεματική: STEM/STEAM.

Στο πλαίσιο του 4ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία», οι μαθητές και μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε ένα καινοτόμο πρόγραμμα με θέμα:
«STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον Κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».Μέσα από διαθεματικές, δημιουργικές και πειραματικές δραστηριότητες, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες της επιστήμης, των μαθηματικών, της τεχνολογίας και της μηχανικής, μαθαίνοντας για τον κύκλο του νερού και τις φυσικές του ιδιότητες.Άκουσαν το παραμύθι «Οι σταγόνες ταξιδεύουν» της Τριανταφυλλιάς Μακούλη.Απόλαυσαν μουσικά αποσπάσματα όπως «Οι σταγόνες της βροχής» του Σταμάτη Σπανουδάκη. Ζωγράφισαν το ποίημα «Από πού ήρθες ποταμάκι» του Ζαχαρία Παπαντωνίου.Παρακολούθησαν βίντεο για τον κύκλο του νερού και τις καταστάσεις της ύλης και κατανόησαν τις αλλαγές κατάστασης του νερού (στερεό, υγρό, αέριο).Δημιούργησαν παζλ και μακέτα που απεικονίζουν τον κύκλο του νερού,αντίστοιχα.Χρησιμοποίησαν το λογισμικό Tux Paint για να αποτυπώσουν εικαστικά τις φάσεις του κύκλου.
Προγραμμάτισαν τη Bee-Bot ώστε να ακολουθήσει τη διαδρομή του νερού πάνω σε επιφάνεια κολάζ  που είχε δημιουργηθεί σε προηγούμενη δραστηριότητα.Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά καλλιέργησαν δεξιότητες δημιουργικής σκέψης, συνεργασίας, αλγοριθμικής λογικής και καινοτομίας, ενώ παράλληλα βίωσαν τη χαρά της ανακάλυψης μέσα από το παιχνίδι και την τεχνολογία.

GridArt 20250702 184419257 GridArt 20250702 190249762GridArt 20250703 102258961 GridArt 20250703 101853685GridArt 20250702 191411435 GridArt 20250703 102828205GridArt 20250703 175947052 GridArt 20250703 180245420GridArt 20250703 103137251 GridArt 20250703 101227539GridArt 20250702 183837368 GridArt 20250702 185235232IMG 20250702 192017 GridArt 20250702 184959277

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025. Αποτίμηση του 3ου θεματικού κύκλου-Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη. Ανθρώπινα δικαιώματα.«Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας».

Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας.

3ος Θεματικός Κύκλος-Ανθρώπινα Δικαιώματα
Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.

Στο πλαίσιο του τρίτου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε μια σειρά δράσεων με επίκεντρο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της αλληλεγγύης και της συνειδητοποίησης των ανθρώπινων δικαιωμάτων.Ξεκινήσαμε με παιχνίδια γνωριμίας και ενδυνάμωσης της ομάδας, με στόχο τη συνοχή, τη συνεργασία και την αίσθηση του «ανήκειν». Φτιάξαμε μια μεγάλη καρδιά με τα ονόματα όλων των παιδιών, διακοσμώντας την τάξη μας με σύμβολα αγάπης και αποδοχής.Με αφορμή ένα βιβλίο της UNICEF και το παραμύθι η ζωή στη Λουλουδούπολη, συζητήσαμε για τη δύσκολη καθημερινότητα παιδιών από τον τρίτο κόσμο: την έλλειψη καθαρού νερού, τροφής, στέγης και εκπαίδευσης. Δημιουργήσαμε νοητικό χάρτη με τις βασικές ανθρώπινες ανάγκες, αναγνωρίζοντας πως δεν είναι αυτονόητες για όλα τα παιδιά του κόσμου.Παρακολουθήσαμε την ταινία «Ειρήνη», την ιστορία μιας μικρής προσφυγοπούλας και μιλήσαμε για τις έννοιες ανάγκες, υποχρεώσεις και δικαιώματα. Μέσα από τη δραματοποίηση της ιστορίας «Άσπρα και μαύρα πρόβατα», τα παιδιά διαπραγματεύτηκαν την αποδοχή του διαφορετικού και τη σημασία της ισότητας στην ομάδα. Διαβάσαμε το παραμύθι: «Το Σανταλάκι» της  Ελένης Αναστασοπούλου και προσπαθήσαμε μέσα από τη συζήτηση να κατανοήσουμε το λόγο που αυτοί οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να φύγουν και να πάνε σε μία καινούρια πατρίδα. Δημιουργήσαμε τη «γωνιά του πρόσφυγα». Έφτιαξαν τη βαλίτσα του πρόσφυγα και ζωγράφισαν τι θα έπαιρναν μαζί τους σε περίπτωση που θα αναγκάζονταν να φύγουν από την πατρίδα τους. Μέσα από ένα εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ γνωρίσαμε την ιστορία των Μικρασιατών προσφύγων. Συνδέσαμε τις ανθρώπινες ανάγκες με τα δικαιώματα των παιδιών και των ζώων, καταγράφοντας τις ανάγκες ενός αγαπημένου μας ζώου.Σε μπαλόνια αποτυπώσαμε με ζωγραφιές τα δικαιώματα του παιδιού, ενώ παράλληλα μιλήσαμε για τους λόγους που οι άνθρωποι αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους. Τα παιδιά εξέφρασαν τους φόβους τους, τους αποτύπωσαν εικαστικά και μέσα από έναν κινέζικο μύθο με δράκους, τους «πέταξαν μακριά».Μιλήσαμε για τρόπους με τους οποίους δείχνουμε καλοσύνη και σεβασμό σε γνωστούς και αγνώστους. Από κάθε ιδέα δημιουργήσαμε την «αλυσίδα φιλίας και σεβασμού», γεμάτη από τις σκέψεις των παιδιών.Τέλος, τα παιδιά μέσα από τη φαντασία και τη συνεργασία τους δημιούργησαν μια  δική τους ιστορία για πρόσφυγες. Ακολούθησε ψηφοφορία, όπου κάθε παιδί πρότεινε τον δικό του τίτλο. Ύστερα από δημοκρατική διαδικασία, με τις περισσότερες ψήφους επιλέχθηκε ο τίτλος:«Ο αρχηγός της Φλυτζανούπολης κάνει πόλεμο στη Λουλουδούπολη».
Η ιστορία αποτυπώθηκε εικαστικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες του νηπιαγωγείου μας και έγινε  σε ψηφιακή μορφή. Μπορείτε να διαβάσετε το παραμύθι πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο:

«Ο αρχηγός της Φλυτζανούπολης κάνει πόλεμο στη Λουλουδούπολη».

IMG 20250701 130949  IMG 20250701 131204GridArt 20250702 111308310 GridArt 20250702 111940563GridArt 20250702 110614760 GridArt 20250701 141403581GridArt 20250701 151348248 GridArt 20250701 140251968GridArt 20250701 140853521 GridArt 20250701 165342752 GridArt 20250701 165646512 GridArt 20250701 165944375 GridArt 20250701 170701270 GridArt 20250701 171001712 GridArt 20250701 171412997 IMG 20250701 151611IMG 20250701 151717 IMG 20250701 151825GridArt 20250701 141806999GridArt 20250701 142105112IMG 20250701 172513IMG 20250701 172547IMG 20250701 172705GridArt 20250701 145744541

GridArt 20250701 145333291GridArt 20250702 190737135

5 Ιουνίου-Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος-Παρουσίαση του e-Twinning προγράμματος στο 4ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων.

Παρουσίαση eTwinning έργου από τους μαθητές/τριες του 3ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων στους μαθητές/τριες του 4ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων.

Στις 5 Ιουνίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, το 3ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων επισκέφθηκε το 4ο Νηπιαγωγείο για να γιορτάσουμε μαζί το περιβάλλον και να μοιραστούμε δράσεις από το eTwinning πρόγραμμα που υλοποιήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με τίτλο:
“I love and protect forests” / “Αγαπώ και προστατεύω τα δάση”.

 Τα παιδιά συζήτησαν μεταξύ τους:

  • Τι είναι το δάσος και γιατί είναι πολύτιμο για όλους μας.

  • Τι μας προσφέρει: καθαρό αέρα, σκιά, καταφύγιο για τα ζώα, οξυγόνο, ομορφιά…

  • Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζει (φωτιές, ρύπανση, σκουπίδια, αλόγιστη υλοτομία κ.ά.).

  • Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να το προστατεύσουμε.

Στη συνέχεια, οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του 3ου Νηπιαγωγείου παρουσίασαν στους φίλους τους ομαδικές εργασίες, αφιερωμένες σε τρόπους προστασίας των δασών. 

Ακολούθησαν διαδραστικά παιχνίδια με θέμα το δάσος, όπου όλα τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν και έμαθαν μέσα από το παιχνίδι.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η δραστηριότητα υπολογιστικής σκέψης με τη Bee-Bot!! Τα παιδιά του 4ου Νηπιαγωγείου καθοδήγησαν τη μελισσούλα να φτάσει στον στόχο της, περνώντας μόνο μέσα από ενέργειες που προστατεύουν το δάσος – αποφεύγοντας κινδύνους και βλαβερές ανθρώπινες παρεμβάσεις.

 Ήταν μια μέρα συνεργασίας, μάθησης και οικολογικής ευαισθητοποίησης!! 

IMG 20250606 182232 IMG 20250606 182154IMG 20250606 182328 IMG 20250606 070210IMG 20250606 182014 IMG 20250606 182058

eTwinning πρόγραμμα:«I love and protect forests-Αγαπώ και προστατεύω τα δάση».

LOGOS ΓΙΑ ΤΟ etwinning Πρόγραμμα μας Code4SDG11 – Βάσω Σέρβουe Twinning Πρόγραμμα 2024-2025.

«I love and protect forests – Αγαπώ και προστατεύω τα δάση».

Κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2024-2025, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με ενθουσιασμό στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα με τίτλο «I love and protect forests – Αγαπώ και προστατεύω τα δάση», ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στην ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από τη σημασία των δασών και την ανάγκη προστασίας τους.

Στο έργο συμμετείχαν συνολικά επτά Νηπιαγωγεία:

  • Τέσσερα από την Ελλάδα (δύο από τη Θεσσαλονίκη, ένα από την Κομοτηνή και ένα από τον Έβρο),
  • Δύο από τη Ρουμανία
  • Και ένα από την Πολωνία.

Μέσα από έναν πλούσιο κύκλο δραστηριοτήτων, οι μικροί μαθητές και μαθήτριες ήρθαν σε επαφή με συνομηλίκους τους από άλλες χώρες, αντάλλαξαν εμπειρίες, εργάστηκαν ομαδικά και καλλιέργησαν οικολογική συνείδηση με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο.

Δραστηριότητες ανά μήνα:

Νοέμβριος
Η πρώτη μας αποστολή ήταν η παρουσίαση της χώρας, της πόλης και του σχολείου μας μέσω φωτογραφιών ή βίντεο, τα οποία ανεβάσαμε σε κοινό Padlet. Είχαμε επίσης την πρώτη μας τηλεσυνάντηση μέσω της πλατφόρμας eTwinning ESEP, όπου οι μαθητές όλων των χωρών γνωρίστηκαν μεταξύ τους και αντάλλαξαν χαιρετισμούς!!

Katagrafh 20241125 112442

20241024 150612 20241024 15141420241128 173448

Δεκέμβριος
Συζητήσαμε στην τάξη τι είναι το δάσος και τι μας προσφέρει. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και αποτύπωσαν εικαστικά τις σκέψεις τους σε χαρτί ή χαρτόνι. Οι ομαδικές δημιουργίες φωτογραφήθηκαν και συγκεντρώθηκαν σε ένα ψηφιακό βιβλίο μέσω της εφαρμογής Book Creator, όπου παρουσιάστηκαν οι εργασίες όλων των σχολείων.

20241223 150208 20241223 15024320241223 151418 20241223 15143920241223 152514 1 20241223 18253220241223 182625

«Tι μας προσφέρει το δάσος;»Ψηφιακό βιβλίο.

Ιανουάριος
Εστιάσαμε στους κινδύνους που απειλούν τα δάση και πώς μπορούμε να τα προστατεύσουμε. Τα παιδιά πρότειναν λύσεις και τις απεικόνισαν σε ομαδικές εργασίες, οι οποίες ενσωματώθηκαν σε μια ψηφιακή αφίσα, αντιπροσωπευτική της κοινής μας προσπάθειας.

20250127 150856 20250127 15244020250127 171137 20250201 103227 GridArt 20250714 122122410 1 GridArt 20250714 122255716GridArt 20250714 122657968 1 Katagrafh 6

Φεβρουάριος
Ήταν ο μήνας της τεχνολογίας και του παιχνιδιού!! Τα παιδιά έπαιξαν διαδραστικά παιχνίδια σχετικά με τα δάση μέσω των πλατφορμών LearningApps, Wordwall κ.α., ενώ πραγματοποίησαν και μια δραστηριότητα υπολογιστικής σκέψης με το ρομποτάκι Bee-Bot. Οι σύνδεσμοι και οι φωτογραφίες ανταλλάχθηκαν για να αξιοποιηθούν από όλα τα σχολεία.

IMG 20250227 152643 IMG 20250227 152953IMG 20250227 153711 IMG 20250227 153822IMG 20250605 145831 IMG 20250605 145834IMG 20250605 145841 IMG 20250605 145905IMG 20250605 150009 IMG 20250605 150340IMG 20250605 152559 IMG 20250605 152603IMG 20250605 152612 IMG 20250605 153846 1IMG 20250714 122917 IMG 20250714 123149IMG 20250714 123225 IMG 20250714 123241 1752487941801

«Διαδραστικά παιχνίδια για το δάσος και δραστηριότητα υπολογιστικής σκέψης με το bee-bot».

Tα διαδραστικά παιχνίδια του σχολείου μας. Μπορείτε να πατήσετε στους ακόλουθους συνδέσμους για να παίξετε.

 

Μάρτιος
Αρχικά είχε προγραμματιστεί εκπαιδευτική επίσκεψη σε δάσος της περιοχής μας, η οποία όμως δεν κατέστη δυνατή λόγω έλλειψης χρόνου. Αντ’ αυτού, οργανώσαμε πικ νικ στην αυλή του σχολείου μας, όπου τα παιδιά απόλαυσαν υπαίθριο παιχνίδι. Παράλληλα, συλλέξαμε φυσικά υλικά από τον χώρο της αυλής και καλέσαμε τους γονείς να συμβάλουν, φέρνοντας μαζί με τα παιδιά υλικά από το δάσος ύστερα από κάποια δική τους επίσκεψη στη φύση. Τα υλικά αυτά αξιοποιήθηκαν στις επόμενες δράσεις μας.

IMG 20250512 153216 IMG 20250512 153402IMG 20250512 153650 IMG 20250512 153804

Απρίλιος
Με τα υλικά που συγκεντρώσαμε, κατασκευάσαμε μια μακέτα με θέμα το δάσος, δίνοντας σχήμα και μορφή σε όσα μάθαμε, είδαμε και νιώσαμε.

1747201265668 17472014042511747201453097 IMG 20250514 084758IMG 20250513 165442

Μάιος – Ιούνιος
Πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση του προγράμματος από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η δράση μας διαχύθηκε στην ιστοσελίδα του σχολείου μας και παρουσιάστηκε με ιδιαίτερη χαρά στους μαθητές και τις μαθήτριες του συστεγαζόμενου 4ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων στις 5 Ιουνίου- Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.

IMG 20250605 152756 IMG 20250605 152119IMG 20250605 152213 IMG 20250605 152303IMG 20250606 182232 IMG 20250606 182154IMG 20250606 182328 IMG 20250606 070210IMG 20250606 182014 IMG 20250606 182058

Τι μάθαμε:

Μέσα από αυτό το ταξίδι, τα παιδιά:

  • Γνώρισαν το φυσικό περιβάλλον.
  • Συνειδητοποίησαν την αξία και τους κινδύνους των δασών.
  • Ανέπτυξαν συνεργατικές και ψηφιακές δεξιότητες.
  • Καλλιέργησαν οικολογική σκέψη και δράση.