«STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική»
4ος Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ-Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία. Υποθεματική: STEM/STEAM.
Στο πλαίσιο του 4ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Καινοτομία», οι μαθητές και μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε ένα καινοτόμο πρόγραμμα με θέμα:
«STEM και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον Κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική».Μέσα από διαθεματικές, δημιουργικές και πειραματικές δραστηριότητες, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες της επιστήμης, των μαθηματικών, της τεχνολογίας και της μηχανικής, μαθαίνοντας για τον κύκλο του νερού και τις φυσικές του ιδιότητες.Άκουσαν το παραμύθι «Οι σταγόνες ταξιδεύουν» της Τριανταφυλλιάς Μακούλη.Απόλαυσαν μουσικά αποσπάσματα όπως «Οι σταγόνες της βροχής» του Σταμάτη Σπανουδάκη. Ζωγράφισαν το ποίημα «Από πού ήρθες ποταμάκι» του Ζαχαρία Παπαντωνίου.Παρακολούθησαν βίντεο για τον κύκλο του νερού και τις καταστάσεις της ύλης και κατανόησαν τις αλλαγές κατάστασης του νερού (στερεό, υγρό, αέριο).Δημιούργησαν παζλ και μακέτα που απεικονίζουν τον κύκλο του νερού,αντίστοιχα.Χρησιμοποίησαν το λογισμικό Tux Paint για να αποτυπώσουν εικαστικά τις φάσεις του κύκλου.
Προγραμμάτισαν τη Bee-Bot ώστε να ακολουθήσει τη διαδρομή του νερού πάνω σε επιφάνεια κολάζ που είχε δημιουργηθεί σε προηγούμενη δραστηριότητα.Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά καλλιέργησαν δεξιότητες δημιουργικής σκέψης, συνεργασίας, αλγοριθμικής λογικής και καινοτομίας, ενώ παράλληλα βίωσαν τη χαρά της ανακάλυψης μέσα από το παιχνίδι και την τεχνολογία.













