ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

Ιστολόγια εκπαιδευτικών

 

Τα βιβλία του Λυκείου σε ψηφιακή μορφή

Μαθητές

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Καθηγητές

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΣΧΟΛΙΚΑ


ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

ΧΡΗΣΙΜΑ

ΣΧΟΛΕΙΑ

ΕΝΤΥΠΑ

Φόρμες του 3ου Λυκείου Χαϊδαρίου

 

Για εκπαιδευτικούς

1 – Υπεύθυνη Δήλωση Ν.1599

2 – Αίτηση

 

Για γονείς

3 – Αίτηση προς το 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου

4 – Υπεύθυνη Δήλωση Ν.1599

PROJECT: Ο ΝΕΥΤΩΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Το project Ο Νεύτων στο δρόμο, έγινε το Β΄τετράμηνο από τον Κο Λογαρά και οι μαθητές που συμμετείχαν έκαναν την παρακάτω παρουσίαση:

Ο Νεύτων στο δρόμο

PROJECT: “Savoir vivre” – καλοί τρόποι

Το project Savoir vivre” – καλοί τρόποι: από την θεωρία στη πράξη της καθημερινότητας, έγινε το Β΄τετράμηνο από την Κα Παπατριανταφύλλου και οι μαθητές που συμμετείχαν έκαναν την παρακάτω παρουσίαση:

Savoir vivre” – καλοί τρόποι

PROJECT: ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌΣ

Το project Τέχνη και πολιτισμός έγινε και τα δύο τετράμηνα από την Κα Τσορώνη και οι μαθητές που συμμετείχαν έκαναν την παρακάτω παρουσίαση:

ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

PROJECT: ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το A΄τετράμηνο οι καθηγητές Κος Λαμπρόνικος & Κα Τσαντίλα έκαναν ερευνητική εργασία με θέμα: Νέες τεχνολογίες – Επικοινωνία

ΝΕΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι μαθητές που συμμετείχαν έκαναν την παρακάτω παρουσίαση:

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

PROJECT: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το Α΄τετράμηνο οι καθηγητές Κος Δίπλας & Κος Δαραβίγκας έκαναν ερευνητική εργασία με θέμα: Εθισμός στο διαδίκτυο

Οι μαθητές που συμμετείχαν έκαναν τις παρακάτω παρουσιάσεις:

Διαβάστε περισσότερα

PROJECT: ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ & ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ

Το Α΄τετράμηνο οι καθηγητές Κος Τσούλιας & Κα Πέτρου έκαναν ερευνητική εργασία με θέμα: Θερμοκήπιο και λαχανόκηπος.

Οι μαθητές σε συνεργασία με τους καθηγητές έφτιαξαν θερμοκήπιο (από ανακυκλωμένα υλικά) στον κήπο του σχολείου για να διαπιστώσουν την βοήθεια που προσφέρει στην ανάπτυξη των φυτών σε σχέση με την καλλιέργεια στην ύπαιθρο κατά τους χειμερινούς μήνες.

Για να φανεί η διαφορά καλλιέργησαν με βιολογικό τρόπο τα ίδια λαχανικά εντός και εκτός θερμοκηπίου.

Το αποτέλεσμα είναι ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει σύγκριση αφού τα ίδια φυτά του υπαίθριου χώρου παρέμειναν υπανάπτυκτα, ενώ αυτά του θερμοκηπίου είχαν πολύ καλή ανάπτυξη και η παραγωγή ήταν πλούσια ώστε να πάρουν όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές από 2 τσάντες με διάφορα λαχανικά.

Οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους:

Η συνολική εμπειρία από την πρακτική αυτή ερευνητική εργασία παρουσιάζεται στο βίντεο που έφτιαξαν οι μαθητές:

Προγράμμα:ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ

Μερικές από τις δραστηριότητες και τα φύλλα εργασίας που δημιουργήθηκαν από την ομάδα στην ενασχόλησή της με το θέμα: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ

Ένα απλό πείραμα αποδεικνύει γιατί η βιολογική καλλιέργεια είναι καλύτερη.

PROJECT 2011-2012

Α΄ τετράμηνο:

  1. Θερμοκήπιο και λαχανόκηπος – Υπεύθυνοι καθηγητές: Κος Τσούλιας & Κα Πέτρου
  2. Επιθετικότητα στο σχολείο – προτάσεις για πρόληψη και αντιμετώπιση – Υπεύθυνος καθηγητής: Κος Κυριακούλης
  3. Η πόλη μου σήμερα – Υπεύθυνη καθηγήτρια Κα Αδάμου
  4. Εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην σύγχρονη επικοινωνία. Διερεύνηση των κοινωνικών προεκτάσεων – Υπεύθυνοι καθηγητές: Κος Λαμπρόνικος & Κα Τσαντίλα
  5. Τέχνη και πολιτισμός: το χρώμα στη βυζαντινή ζωγραφική έκφραση και δημιουργία – Υπεύθυνη καθηγήτρια Κα Τσορώνη
  6. Εθισμός στο διαδίκτυο και αρνητικές συνέπειες στην υγεία των νέων – Υπεύθυνοι καθηγητές: Κος Δίπλας & Κος Δαραβίγκας

Β΄ τετράμηνο:

  1. Ο Νεύτων στο δρόμο – Υπεύθυνος καθηγητής: Κος Λογαράς
  2. Savoir vivre” – καλοί τρόποι: από την θεωρία στη πράξη της καθημερινότητας – Υπεύθυνη καθηγήτρια Κα Παπατριανταφύλλου
  3. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, κλπ) – Υπεύθυνοι καθηγητές: Κος Δίπλας & Κα Ευαγόρου
  4. Το χρώμα στη βυζαντινή ζωγραφική έκφραση και δημιουργία – Υπεύθυνη καθηγήτρια Κα Τσορώνη
  5. Ουσίες: Μύθος και πραγματικότητα – υπάρχουν κι άλλα πράγματα να ζήσεις που δεν είναι ψευδαισθήσεις – Υπεύθυνοι καθηγητές: Κα Κοτίνη & Κος Κυριακούλης
  6. «Τα ρούχα τα φοράμε ή μας φοράνε;» Μόδα, καταναλωτική συμπεριφορά και παραγωγική διαδικασία στον τομέα της ένδυσης – Υπεύθυνη καθηγήτρια Κα Ζώτα
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση