Η εγγραφή των μαθητών στο Γενικό Λύκειο αποτελεί μια διαδικασία που επαναλαμβάνεται κάθε σχολικό έτος, για όλες τις τάξεις.
Βασική διαδικασία εγγραφής αποτελεί η υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, μέσω της πλατφόρμας e-eggrafes. Η αίτηση υποβάλλεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή που έχει δηλωθεί ως κηδεμόνας Α στο πληροφοριακό σύστημα myschool.
Η ηλεκτρονική αίτηση πραγματοποιείται κάθε χρόνο κατά τους μήνες Ιούνιο – Ιούλιο, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων και των εξετάσεων. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα γίνεται μέσω των κωδικών TaxisNet του γονέα ή κηδεμόνα που την υποβάλλει. Κατά την ηλεκτρονική αίτηση, απαιτείται:
- Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή
- Ο ΑΜΚΑ και ο ΑΦΜ του γονέα/κηδεμόνα
Η ακριβής περίοδος ανακοινώνεται κάθε φορά με σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας. Για μαθητές/τριες που δεν κατάφεραν να εγγραφούν τον Ιούνιο/Ιούλιο), υπάρχει δυνατότητα συμπληρωματικής εγγραφής τον Σεπτέμβριο, πριν την έναρξη των μαθημάτων.
Συμπληρωματικά, οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν στο σχολείο 2 Υπεύθυνες Δηλώσεις:
- Ο γονέας/κηδεμόνας που υπέβαλλε την ηλεκτρονική αίτηση υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση με την οποία επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας.
- Ο έτερος γονέας, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας του, δηλώνει ότι συναινεί στην εγγραφή.
*Οι μαθητές/τριες που εγγράφονται στην Α’ τάξη οφείλουν να προσκομίσουν επιπλέον το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, το οποίο ισχύει και για τις 3 τάξεις.
Μετά την εγγραφή, οι μαθητές/τριες μπορούν, υπό προϋποθέσεις, να ζητήσουν μετεγγραφή σε άλλο Λύκειο (π.χ. λόγω αλλαγής κατοικίας ή ειδικών οικογενειακών συνθηκών). Η διαδικασία γίνεται τον Σεπτέμβριο.