Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 θα πραγματοποιηθεί
συγκέντρωση γονέων και κηδεμόνων για γνωριμία και ενημέρωσή τους
από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Η συγκέντρωση για τους γονείς-κηδεμόνες των τάξεων Α΄ και Β΄ θα γίνει στις 12:25
και των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ στις 13:15.

