Οι μαθητές της Α΄ Τάξης επικοινωνούν γραπτώς με άλλο σχολείο Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, οι μαθητές της Α΄ τάξης αντάλλαξαν γράμματα με το “Διεθνές Σχολείο Πειραιά”.