“Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”

imagesΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης σας προσκαλεί στην εκδήλωσή του, την Τετάρτη 13 Μαΐου και ώρα 6:30 μ.μ. στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου,  με θέμα «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο». Η εκδήλωση γίνεται στα πλαίσια συμμετοχής της Στ΄ Τάξης στο Πανελλήνιο Θεματικό Δίκτυο με τίτλο: «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο». images (2)

Οι μαθητές της Στ΄ Τάξης θα παρουσιάσουν τις δράσεις τους πάνω στο θέμα.

Ομιλητής θα είναι ο κ. Ζωγράφος Δημήτρης, Αστυνομικός Διοικητής του Τμήματος της Γαβαλούς. Θα τεθούν ερωτήματα και θα  ακολουθήσει συζήτηση.

Καλούμε όλους τους γονείς να συμμετέχουν, προκειμένου να ενημερωθούν για ένα επίκαιρο και σημαντικό θέμα, χρήσιμο για τους ίδιους και τα παιδιά τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *