Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr
https://blogs.sch.gr/3dimgian/
“ΑΓΑΘΟΒΟΥΛΕΙΟ” 3ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
"ΑΓΑΘΟΒΟΥΛΕΙΟ"
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr
https://blogs.sch.gr/3dimgian/
“ΑΓΑΘΟΒΟΥΛΕΙΟ” 3ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών
Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό: Ένα Ταξίδι Γεμάτο Χαμόγελα!
Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τα παιδάκια του 16ου Νηπιαγωγείου Γιαννιτσών , στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασής τους στο Δημοτικό. Η επίσκεψή τους ήταν μια όμορφη ευκαιρία να γνωρίσουν τον νέο τους σχολικό χώρο και να νιώσουν πως το Δημοτικό τα περιμένει με ανοιχτή αγκαλιά!
Οι μικροί μας επισκέπτες ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και γνώρισαν τις τάξεις, την αυλή και τις γωνιές όπου σύντομα θα δημιουργούν, θα παίζουν και θα μαθαίνουν. Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ήταν όταν οι μεγαλύτερες τάξεις τούς καλωσόρισαν με ένα υπέροχο τραγούδι κάνοντας πρόβα με τον μουσικό του σχολείου μας, κύριο Βασίλη Μπεζεβένγκη.
Στη συνέχεια, τα παιδιά πέρασαν στην τάξη της Α΄ Δημοτικού, όπου γνώρισαν τους νέους τους φίλους. Μέσα από παιχνίδια και διασκεδαστικές δραστηριότητες ανακάλυψαν μερικά από τα μαθήματα που θα έχουν την επόμενη σχολική χρονιά. Και τότε συνέβη κάτι πολύ όμορφο: διαπιστώσαμε πως είχαμε ήδη ένα κοινό σημείο αναφοράς!
Οι μαθητές της Α΄ τάξης διάβασαν το ποίημα «Τζιτζίκια» από το βιβλίο της Γλώσσας, ενώ τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μάς το τραγούδησαν με μεγάλο κέφι, αφού το ετοιμάζουν για την τελική τους γιορτή. Η τάξη γέμισε μελωδίες, χαμόγελα και ενθουσιασμό! Η συνεργασία συνεχίστηκε με τη δημιουργία ενός όμορφου ομαδικού κολάζ με θέμα τα ζώα και τα φυτά του ποταμού Λουδία. Μικροί και μεγάλοι δούλεψαν μαζί, αντάλλαξαν ιδέες και δημιούργησαν ένα έργο γεμάτο χρώματα και φαντασία.
Στο τέλος της συνάντησής μας, ανταλλάξαμε δωράκια που είχαν ετοιμάσει με αγάπη οι μικροί μας φίλοι και τους ευχηθήκαμε ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι. Τους περιμένουμε με ανυπομονησία τον Σεπτέμβρη, όταν πια θα περάσουν το κατώφλι του Δημοτικού ως μαθητές της Α΄ τάξης. Καλή αντάμωση και καλό καλοκαίρι σε όλους!
Η Δασκάλα της Α’ Τάξης
Ροδουσάκη Δήμητρα
Ημερήσια Εκδρομή 2026-Αγνάντι
Γ2΄ ΤΑΞΗ
ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ: “ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΨΩΜΙ”
Στο μάθημα της Γλώσσας, με αφορμή το κεφάλαιο «Του κόσμου το ψωμί», οι μαθητές του Γ2 γνώρισαν τη διαδικασία παρασκευής του ψωμιού και μίλησαν για την αξία του στην καθημερινή μας ζωή.
Για να κάνουμε το μάθημα πιο βιωματικό και δημιουργικό, φτιάξαμε το δικό μας ψωμί μέσα στην τάξη! Οι μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό σε όλα τα στάδια: ζύγισαν τα υλικά, ζύμωσαν τη ζύμη, έμαθαν για το φούσκωμα του ψωμιού και φυσικά απόλαυσαν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους. 🥖
Μέσα από τη δράση αυτή καλλιεργήσαμε τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την αγάπη για τις παραδοσιακές γεύσεις, συνδέοντας τη μάθηση με την πράξη και τη χαρά της συμμετοχής! ❤️
Η Δασκάλα
Τζούρου Τσολιαρίδου Αντωνία
Ένα Μαγικό Ταξίδι στον Χρόνο!
Μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη γνώση, φαντασία και παιχνίδι έζησαν όλες οι τάξεις του Δημοτικού μας, καθώς επισκέφθηκαν, ανά τμήματα, το Λαογραφικό Μουσείο Γιαννιτσών και συμμετείχαν σε ένα μοναδικό μάθημα ιστορίας αλλιώτικο από τα συνηθισμένα!
Με το που περάσαμε την πόρτα του μουσείου, νιώσαμε πως ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο. Γνωρίσαμε την ιστορία της πόλης μας και ανακαλύψαμε πώς ζούσαν οι άνθρωποι στα παλιά χρόνια. Είδαμε την εντυπωσιακή αναπαράσταση της λίμνης των Γιαννιτσών και μάθαμε για τις βάρκες, τον Μακεδονικό αγώνα και τη ζωή γύρω από τη λίμνη.
Σαν μικροί ντετέκτιβ του παρελθόντος, περιηγηθήκαμε στις αίθουσες του μουσείου και παρατηρήσαμε παλιά αντικείμενα καθημερινής ζωής: χάλκινα μαγειρικά σκεύη, ξύλινα εργαλεία, παραδοσιακούς αργαλειούς, υφαντά, πήλινα δοχεία, παλιές λάμπες πετρελαίου και χειροποίητα αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι πριν από πολλά χρόνια.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον μάς προκάλεσε η παλιά σχολική τάξη! Είδαμε τα ξύλινα θρανία, παλιά βιβλία, τετράδια, πένες και μελανοδοχεία και μάθαμε πώς έκαναν μάθημα οι μαθητές παλιότερα. Ήταν σαν να μπήκαμε σε μια χρονομηχανή!
Θαυμάσαμε επίσης τις παραδοσιακές φορεσιές με τα όμορφα κεντήματα, τα γιλέκα, τις ποδιές και τα ιδιαίτερα αξεσουάρ που φορούσαν οι άνθρωποι της εποχής. Μέσα από όλα αυτά τα εκθέματα, ανακαλύψαμε κομμάτια της ιστορίας και της παράδοσης του τόπου μας.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και μας μίλησε με ιδιαίτερη αγάπη για την τοπική ιστορία ο πρόεδρος της Λαογραφικής Εταιρείας «Φίλιππος», Κωνσταντίνος Καμτσής, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία και τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας.
Με την επιστροφή μας ελέγξαμε και τα όσα μάθαμε με ένα φύλλο εργασίας! Η επίσκεψη στο μουσείο ήταν μια υπέροχη εμπειρία που συνδύασε γνώση, παιχνίδι και ανακάλυψη. Φύγαμε γεμάτοι εικόνες, απορίες και όμορφες αναμνήσεις, έχοντας μάθει πως η ιστορία του τόπου μας κρύβει αληθινούς θησαυρούς!
Ένα Μαγικό Ταξίδι στον Χρόνο!
Μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη γνώση, φαντασία και παιχνίδι έζησαν όλες οι τάξεις του Δημοτικού μας, καθώς επισκέφθηκαν, ανά τμήματα, το Λαογραφικό Μουσείο Γιαννιτσών και συμμετείχαν σε ένα μοναδικό μάθημα ιστορίας αλλιώτικο από τα συνηθισμένα!
Με το που περάσαμε την πόρτα του μουσείου, νιώσαμε πως ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο. Γνωρίσαμε την ιστορία της πόλης μας και ανακαλύψαμε πώς ζούσαν οι άνθρωποι στα παλιά χρόνια. Είδαμε την εντυπωσιακή αναπαράσταση της λίμνης των Γιαννιτσών και μάθαμε για τις βάρκες, τον Μακεδονικό αγώνα και τη ζωή γύρω από τη λίμνη.
Σαν μικροί ντετέκτιβ του παρελθόντος, περιηγηθήκαμε στις αίθουσες του μουσείου και παρατηρήσαμε παλιά αντικείμενα καθημερινής ζωής: χάλκινα μαγειρικά σκεύη, ξύλινα εργαλεία, παραδοσιακούς αργαλειούς, υφαντά, πήλινα δοχεία, παλιές λάμπες πετρελαίου και χειροποίητα αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι πριν από πολλά χρόνια.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον μάς προκάλεσε η παλιά σχολική τάξη! Είδαμε τα ξύλινα θρανία, παλιά βιβλία, τετράδια, πένες και μελανοδοχεία και μάθαμε πώς έκαναν μάθημα οι μαθητές παλιότερα. Ήταν σαν να μπήκαμε σε μια χρονομηχανή!
Θαυμάσαμε επίσης τις παραδοσιακές φορεσιές με τα όμορφα κεντήματα, τα γιλέκα, τις ποδιές και τα ιδιαίτερα αξεσουάρ που φορούσαν οι άνθρωποι της εποχής. Μέσα από όλα αυτά τα εκθέματα, ανακαλύψαμε κομμάτια της ιστορίας και της παράδοσης του τόπου μας.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, μας υποδέχτηκε με χαμόγελο και μας μίλησε με ιδιαίτερη αγάπη για την τοπική ιστορία ο πρόεδρος της Ιστορικής Λαογραφικής Εταιρείας «Φίλιππος» κύριος Κωνσταντίνος Κάμτσης, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία και τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας.
Με την επιστροφή μας ελέγξαμε και τα όσα μάθαμε με ένα φύλλο εργασίας! Η επίσκεψη στο μουσείο ήταν μια υπέροχη εμπειρία που συνδύασε γνώση, παιχνίδι και ανακάλυψη. Φύγαμε γεμάτοι εικόνες, απορίες και όμορφες αναμνήσεις, έχοντας μάθει πως η ιστορία του τόπου μας κρύβει αληθινούς θησαυρούς!
Α΄ ΤΑΞΗ
«Οι Μικροί Κηπουροί της Αγάπης!»
Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, η Α’ τάξη γέμισε την αίθουσα με χρώματα, χαμόγελα και πολλή αγάπη! Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες ζωγράφισαν όμορφα γλαστράκια με τα πιο χαρούμενα χρώματα και δημιούργησαν ξεχωριστές καρτούλες για τις αγαπημένες τους μανούλες. Πάνω στις καρτούλες έγραψαν το όνομά τους και γλυκές ευχές γεμάτες αγάπη και τρυφερότητα, θέλοντας να χαρίσουν στις μαμάδες τους ένα μικρό δωράκι φτιαγμένο με τα χεράκια τους. Ήταν μια μέρα γεμάτη δημιουργία και συγκίνηση, γιατί όλοι ξέρουμε πως η αγάπη της μαμάς είναι το πιο όμορφο λουλούδι στον κόσμο!
Α΄ ΤΑΞΗ
«Η Μαγική Παρέλαση των Λουλουδιών!» 🌸
Την προηγούμενη εβδομάδα η τάξη μας επισκέφτηκε την ανθοέκθεση στα Γιαννιτσά, που αλλιώς λέγεται και «3η Γιορτή Λουλουδιών». Περάσαμε υπέροχα και μάθαμε πολλά όμορφα πράγματα για τα φυτά και τα λουλούδια! Εκεί μας περίμενε η εκπαιδευτικός του Δήμου, η Χρύσα Μπόσκου. Μαζί της ζωγραφίσαμε πολύχρωμα λουλούδια και παίξαμε διασκεδαστικά παιχνίδια για να μάθουμε πώς μεγαλώνουν τα φυτά και τι χρειάζονται για να είναι χαρούμενα και υγιή. Φυσικά δεν έλειψαν και οι λιχουδιές, αφού μας κέρασαν νόστιμες καραμέλες! Στο τέλος, κάθε παιδάκι αγόρασε το δικό του μικρό λουλούδι. Ρωτήσαμε πώς πρέπει να το φροντίζουμε, πόσο νερό χρειάζεται και πού πρέπει να το βάζουμε για να μεγαλώσει όμορφα. Έπειτα βάλαμε στο γλαστράκι μια ετικέτα με το όνομά μας και πήραμε το λουλούδι σπίτι μας. Υποσχεθήκαμε όλοι πως θα το φροντίζουμε με αγάπη, για να ανθίζει και να μας θυμίζει αυτή την όμορφη εκδρομή!