Διαδραστικοί πίνακες στο σχολείο μας

 

1 7

Ολοκληρώθηκε  η τοποθέτηση και η εγκατάσταση των δυο διαδραστικών πινάκων που είχαμε προμηθευτεί από το Υπουργείο Παιδείας τον προηγούμενο μήνα. Σύμφωνα με την οδηγία  του Υπουργείου Παιδείας, στα δημοτικά σχολεία  η τοποθέτηση των διαδραστικών συστημάτων γίνεται αποκλειστικά στις τάξεις Ε’ και ΣΤ’ καθώς και στο εργαστήριο πληροφορικής (εφόσον επαρκούν τα διαδραστικά συστήματα).

Είναι γνωστό ότι η χρήση διαδραστικών πινάκων στα σχολεία μεταμορφώνει την παραδοσιακή διδασκαλία. Επιτρέπει την προβολή ψηφιακού υλικού και την άμεση διάδραση, καθιστώντας το μάθημα πιο ζωντανό και ευχάριστο. Επιπλέον, με το διαδραστικό πίνακα γίνεται αποθήκευση των παραγόμενων δραστηριοτήτων για μελλοντική χρήση ενώ αξιοποιούνται στο μέγιστο όλα τα γνωστικά αντικείμενα .

Βέβαια ας μην ξεχνάμε ποτέ ότι ο διαδραστικός πίνακας είναι απλώς ένα εργαλείο, δεν διδάσκει. Εμείς οι εκπαιδευτικοί είμαστε αυτοί που διδάσκουμε αξιοποιώντας τον. Καλή αξιοποίηση λοιπόν…

2 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση