Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Αντιδήμαρχο κ. Ζωή Απαζίδου για την πολύτιμη βοήθεια και τη μεσολάβησή της, χάρη στην οποία ολοκληρώθηκε η δημιουργία του δικτύου στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας.
Η άμεση ανταπόκρισή της έδωσε λύση σε ένα σημαντικό πρόβλημα, επιτρέποντας στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας να εργάζονται πλέον σε ένα σύγχρονο και πλήρως λειτουργικό περιβάλλον. Η έμπρακτη στήριξή της στην αναβάθμιση των σχολικών μας υποδομών είναι για εμάς ιδιαίτερα πολύτιμη.
Την ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον και τη φροντίδα που δείχνει για το σχολείο μας και της ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο της.