ΕΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025.
Μια βραδιά που κύλησε όμορφα και ευχάριστα με τραγούδια, χορούς, θεατρικά δρώμενα, αθλητικές δραστηριότητες, γεμάτη συναίσθημα και ιστορική μνήμη, οι μαθητές του Σχολείου μας παρουσίασαν τους «δικούς μας Ολυμπιακούς Αγώνες».
Μαθητές και εκπαιδευτικοί καταχειροκροτήθηκαν από τους παρευρισκόμενους, ενώ σημαντική ήταν και η συνεισφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων που μοίρασε αναμνηστικά στους μαθητές και σε όλους τους παρευρισκόμενους νερό, χυμούς και εδέσματα.













