Πέμπτη 20 Μαρτίου ξεκίνησαν τα μαθήματα κολύμβησης. Συμμετέχουν οι Γ΄ και Δ΄ τάξεις του σχολείου. Στόχος του προγράμματος είναι η εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο, η απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής, η εκπαίδευση στην κολύμβηση με αποτέλεσμα την επάρκεια για την αποφυγή πνιγμού και επιπρόσθετα η ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας μαθητών και μαθητριών.


