Λαζαράκια

Οι μαθητές της Α΄τάξης του σχολείου μας, αναβίωσαν ένα παραδοσιακό πασχαλινό έθιμο, που κρατά αιώνες, τα Λαζαράκια.

Σύμφωνα με το έθιμο, το Σάββατο του Λαζάρου , το Σάββατο πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, οι νοικοκυρές έφτιαχναν τα Λαζαράκια σε ανάμνηση της Ανάστασής του. Πρόκειται για ειδικά ψωμάκια, στα οποία έδιναν το σχήμα ανθρώπου. Στη θέση των ματιών τοποθετούσαν δύο γαρίφαλα, ενώ μέσα στη ζύμη συνήθιζαν να βάζουν μέλι, καρύδια, σταφίδες και πολλά μυρωδικά.

Με μεγάλη χαρά και μεράκι οι μαθητές της Α΄τάξης ακολούθησαν πιστά τις οδηγίες της συνταγής κι έπλασαν τα Λαζαράκια τους, γεμίζοντας την τάξη με αρώματα! Ευχαριστούμε πολύ τη μαμά της Ειρήνης που με μεγάλη προθυμία μας βοήθησε να ψήσουμε τα Λαζαράκια !

InShot 20240423 123622481 InShot 20240423 123812263

InShot 20240423 123954069