ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 39ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Αγαπητέ γονέα/κηδεμόνα,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως την Τετάρτη 2/10/2024 και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνέλευση των γονέων/κηδεμόνων του σχολείου μας, με σκοπό τη συζήτηση σχετικά με προβλήματα που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε μέσα στη νέα σχολική χρονιά.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.