ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 39ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Αγαπητέ γονέα/κηδεμόνα,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως την Τετάρτη 2/10/2024 και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνέλευση των γονέων/κηδεμόνων του σχολείου μας, με σκοπό τη συζήτηση σχετικά με προβλήματα που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε μέσα στη νέα σχολική χρονιά.
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.