Άρθρα ανά μήνα: Δεκέμβριος 2025
Εορτή Χριστουγέννων
Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήσαμε τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας που ετοιμάσαμε με πολλή αγάπη και μερακι με τίτλο: “Το πιο ωραίο δωρο” . Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων μέσα από μια όμορφη χριστουγεννιάτικη ιστορία, μας έδειξαν πως η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων κρύβεται στη χαρά της προσφοράς. Το πιο ωραίο δώρο δεν είναι κάτι που αγοράζεται ή βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων αλλά είναι η αγάπη, η παρέα, το γέλιο, οι απλές στιγμές που ζούμε με τους ανθρώπους που αγαπάμε. Η συγγραφή, η μουσική, η σύνθεση, η ενορχήστρωση του έργου είναι δημιουργία του κυρίου Κώστα Καστρινάκη. Τα τραγούδια της γιορτής τραγούδησε η κύρια Αναστασία με τη γλυκιά της φωνούλα κι έδωσε μια τρυφερότητα και ζεστασιά. Τα σκηνικά τα επιμελήθηκε ο κύριος Βασίλης, ο εικαστικός μας. Σας ευχαριστούμε όλους για την παρουσία σας κι ευχόμαστε ολόψυχα καλές γιορτές με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σμάρι
Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025.
Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας μέσα από την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σμάρι. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ξεναγήθηκαν σε εκθέσεις αφιερωμένες στο αμπέλι και στις παραδοσιακές τέχνες. Μέσα από δημιουργικά εργαστήρια μύθων και αφηγήσεων, ταξίδεψαν στον κόσμο της λαϊκής παράδοσης και συμμετείχαν στην παρασκευή παραδοσιακών μουστοκούλουρων, τα οποία γεύτηκαν όλοι μαζί.
Δράσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου 2025
Με σεβασμό και συγκίνηση γιορτάσαμε στο σχολείο μας την επέτειο του Πολυτεχνείου, στις 17 Νοεμβρίου. Μέσα από τραγούδια αφιερωμένα στην ημέρα, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα μηνύματα της ελευθερίας και της δημοκρατίας, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ δραματοποίησαν το τραγούδι «Ο Μέρμηγκας». Ακολούθησε κατάθεση γαρύφαλλων, ως ελάχιστος φόρος τιμής στους ήρωες εκείνης της ημέρας. Η στιγμή που ξεχώρισε ήταν η πορεία στους δρόμους της γειτονιάς, όπου τα παιδιά κρατώντας πανό βροντοφώναζαν με ενθουσιασμό συνθήματα όπως «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία», τιμώντας έμπρακτα τη μνήμη του Πολυτεχνείου.
Μετεγκατάσταση
Η μετεγκατάσταση του 39ου Δημοτικού Σχολείου ολοκληρώθηκε με ομαλό και οργανωμένο τρόπο.Μαθητές και εκπαιδευτικοί προσαρμοστήκαμε στη νέα μας σχολική στέγη και η λειτουργία του σχολείου συνεχίζεται ηρεμία, χαμόγελα και δημιουργική διάθεση. Το σχολείο μας συνεχίζει δυναμικά το έργο του, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι σχολείο δεν είναι μόνο το κτίριο, αλλά οι άνθρωποί του.




































