Εορτή Λήξης Σχολικής Χρονιάς 2025 – 26

Μια όμορφη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας την αποχαιρέτησαν με τον πιο δημιουργικό και συγκινητικό τρόπο, παρουσιάζοντας τη θεατρική παράσταση «Το πιο ωραίο κόλπο».

Μέσα από μια πρωτότυπη ιστορία, οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης μάς ταξίδεψαν σε έναν κόσμο όπου ένας πανίσχυρος άρχοντας πίστευε πως μπορούσε να κατακτήσει τα πάντα. Με δώρα, υποσχέσεις και εντυπωσιακά τεχνάσματα κατάφερε να επηρεάσει τους ανθρώπους και να τους κρατά προσηλωμένους σε όσα εκείνος επιθυμούσε. Όταν όμως αποφάσισε να κατακτήσει και τις τρεις τελευταίες χώρες που είχαν απομείνει ελεύθερες, βρέθηκε αντιμέτωπος με κάτι που δεν μπορούσε να ελέγξει: τη Χώρα της Ζωγραφικής, τη Χώρα της Μουσικής και τη Χώρα του Χορού.

Με τη συμμετοχή των μικρότερων μαθητών μας, οι τρεις τέχνες ζωντάνεψαν στη σκηνή και υπενθύμισαν σε όλους ότι η φαντασία, η δημιουργικότητα, η έκφραση και η συνεργασία δεν μπορούν να κατακτηθούν ούτε να ελεγχθούν. Μέσα από χρώματα, μελωδίες και κίνηση, οι ήρωες της ιστορίας ανακάλυψαν ότι το πιο δυνατό «κόλπο» δεν είναι η εξουσία, αλλά η δύναμη της τέχνης να ενώνει, να αφυπνίζει και να δίνει ελπίδα.

Το έργο «Το πιο ωραίο κόλπο» αποτέλεσε πρωτότυπη δημιουργία του κ. Κώστα Καστρινάκη, ο οποίος συνέλαβε την ιδέα, έγραψε το έργο και τα τραγούδια που πλαισίωσαν την παράσταση, συνθέτοντας ένα όμορφο ταξίδι στον κόσμο της τέχνης και της δημιουργίας.

Η φετινή γιορτή ήταν ιδιαίτερα συγκινητική, καθώς αποτέλεσε την τελευταία μας σχολική γιορτή ως 39ο Δημοτικό Σχολείο. Κλείνουμε έναν όμορφο κύκλο γεμάτο αναμνήσεις, κρατώντας στην καρδιά μας όλα όσα ζήσαμε μαζί.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της γιορτής και στήριξαν το σχολείο μας όλα αυτά τα χρόνια.

001 002

003

004 005

006 007

008 009

010

011 012

013 013 1

014 015

016 017

018 019

020

Ημερήσια εκδρομή 3 Ιουνίου 2026

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, λίγο πριν ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά, πραγματοποιήσαμε την ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας. Φέτος επιλέξαμε μια διαφορετική διαδρομή, γεμάτη όμορφα τοπία, νέες γνώσεις και μοναδικές εμπειρίες για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Πρώτη μας στάση ήταν το Φράγμα Αποσελέμη και οι εγκαταστάσεις επεξεργασίας νερού. Εκεί μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για το ταξίδι του νερού μέχρι να φτάσει στις βρύσες των σπιτιών μας, αλλά και για τη μεγάλη αξία αυτού του πολύτιμου αγαθού. Συζητήσαμε για τη λειψυδρία και για το πώς όλοι μπορούμε, με μικρές καθημερινές συνήθειες, να χρησιμοποιούμε το νερό πιο υπεύθυνα. Καταλάβαμε ότι ο καθένας μας μπορεί να συμβάλει στην προστασία του περιβάλλοντος και να γίνει ένας ενεργός πολίτης που φροντίζει τον τόπο του.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το γραφικό χωριό Κράσι. Θαυμάσαμε τον εντυπωσιακό, αιωνόβιο πλάτανο της πλατείας και δροσιστήκαμε στις  φυσικές πηγές του χωριού, σε ένα πανέμορφο φυσικό τοπίο.

Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε στο παραδοσιακό χωριό Αβδού. Εκεί μικροί και μεγάλοι απολαύσαμε το πικνίκ μας, παίξαμε, γελάσαμε και περάσαμε όμορφες στιγμές ξεγνοιασιάς  όλοι μαζί, μέσα σε ένα φιλόξενο και καταπράσινο περιβάλλον.

Ήταν μια υπέροχη εκδρομή, γεμάτη με όμορφες εικόνες, γνώσεις, παιχνίδι και χαμόγελα. Για όλους μας, ήταν μια ξεχωριστή εκδρομή με ιδιαίτερη σημασία που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη μας.

IMG 4132c65bafad73ea7f59bdff26062aeb V

IMG 2ec349d7ea5a9ff99f5ee37e70f7d05b V IMG 18504766fbfde8d39f61ea023cec0c65 V

IMG b0fd3ff2fc0dcf691646eb1ee57acad4 V

IMG fa0d3a041ed9fac4927e1ae44ddb9005 V IMG 37ce95425b561d54b9c97a961aa1277b V

IMG 426c1635b0a770c9210206c02910d083 V

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΤΗΣ ΚΝΩΣΟΥ

Την Τετάρτη στις 27 Μαΐου 2026, η Γ’ και Δ’ τάξη του 39ου Δημοτικού Σχολείου επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού. Οι μαθητές ήρθαν σε άμεση επαφή με την καρδιά του Μινωικού πολιτισμού και μέσα από την περιήγησή τους στον χώρο, ταξίδεψαν στον χρόνο ζωντανεύοντας μέσα τους την πραγματική ιστορία του τόπου και συνδέοντας την παράλληλα με όσα διδάχτηκαν μέσα από το βιβλίο της ιστορίας τους στην Γ’ δημοτικού. Ξεφεύγοντας όμως από τα στενά πλαίσια αυτού, εξερεύνησαν το Μινωικό ανάκτορο βλέποντας πραγματικά κομμάτια της ιστορίας.

Πέρασαν μέσα από τον αρχαιότερο θρόνο της Ευρώπης που ήταν η αίθουσα του θρόνου του βασιλιά Μίνωα, είδαν τις αποθήκες και τα πιθάρια όπου χρησιμοποιούνταν για τις ανάγκες τακτοποίησης των προϊόντων της εποχής ,θαύμασαν τις περίφημες τοιχογραφίες και με την ιδιαίτερα σημαντική παρουσία της ξεναγού, τεκμηρίωσαν τις γνώσεις τους γύρω από τις γιορτές ,τις θρησκευτικές τελετές, τις συνήθειες , τον τρόπο ζωής και γενικότερα το μεγαλείο και την προοδευτική έκφραση για τα δεδομένα της εποχής, αυτού του πολιτισμού.

IMG e1e417798fc91a036d9cee064779e774 V IMG b8359e0cf173a6912648327a0769f15f V

IMG 17f18e1e8f5ca54070f8fc1064cdf940 V

CRETAN ANIMAL PARK (ΑΣΤΡΙΤΣΙ)

Τετάρτη 6  Μαΐου 2026.

Στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη και του προγράμματος «Νοιαζόμαστε για τα ζώα- Φροντίζουμε τα Αδέσποτα», οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Cretan Animal Park, κοντά στο Αστρίτσι.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διάφορα είδη ζώων, να παρατηρήσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και να ενημερωθούν για τις ανάγκες τους σε τροφή, φροντίδα και προστασία. Μέσα από την επαφή τους με τα ζώα καλλιέργησαν αισθήματα σεβασμού, ενσυναίσθησης και υπευθυνότητας απέναντι σε κάθε μορφή ζωής.

Η δράση συνδέθηκε με τους στόχους του προγράμματός μας, καθώς τα παιδιά συζήτησαν για τη σημασία της φροντίδας των ζώων, της υπεύθυνης στάσης απέναντί τους και της προσφοράς προς τα αδέσποτα ζώα της κοινότητάς μας. Παράλληλα, γνώρισαν την αξία του εθελοντισμού και της φιλοζωικής δράσης.

Η επίσκεψη αποτέλεσε μια όμορφη εμπειρία μάθησης και ευαισθητοποίησης, βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν ότι ο σεβασμός, η φροντίδα και η υπευθυνότητα απέναντι στα ζώα είναι βασικά χαρακτηριστικά του ενεργού πολίτη.

IMG 02d1a5434ba6f4ec4d539c0de6a318a7 V IMG 2ca2dc788fd72d61f021a9cf230591f9 V

IMG 7d3c395303630ae41390871c58bc4361 V IMG 8bee11e61407e895c2eae14abd04cedf V

IMG 8bee11e61407e895c2eae14abd04cedf V 1 IMG 8f06419f48b2013542d115a2f6cb2ae5 V

IMG 41f6ab4d17202a0cc2c74a82d85a0c9d V IMG 84b03d9ffc0c8986a095b3e3f2dbf25d V

IMG 84b03d9ffc0c8986a095b3e3f2dbf25d V 1 IMG 405ff442919b42515075afccb8236eb6 V

IMG 920a7560f249aabc103565149334c335 V IMG 2636a86ed7652b7209521641b7082c0d V

IMG 2711f72e5050809250f7323ff2207788 V IMG 1357316897c24ba35531b90835105e6c V

IMG b985ffa92ceed2ba3266136590eece6e V IMG b4657f87f71df4551e19711d3953af76 V

IMG c3101a6a8a3ccaacba3f33af57dd08f9 V IMG faaa628b8083a432819d97fcafb619fc V

 

ΑΓΩΝΕΣ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ 2025-2026

Στους αγώνες χειροσφαίρισης σχολ. έτους 2025-26 συμμετείχε το σχολείο μας.

Διεξήχθησαν στις 02-03-2026, ημέρα Δευτέρα στις 8:30 στο κλειστό γυμναστήριο « Δύο Αοράκια».

Συμμετείχαν οχτώ  (11 ) μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης.

Η μετάβαση των μαθητριών καθώς και η αποχώρηση τους έγινε με την ευθύνη των γονέων και κηδεμόνων τους.

Την ευθύνη και επιμέλεια της δράσης είχε ο εκπαιδευτικός φυσικής αγωγής του σχολείου μας κος Καστρινάκης Κωνσταντίνος.

Οι μαθήτριες κέρδισαν χαρά, δεξιότητες συμμετοχής, επικοινωνίας και συνεργασίας, συναισθηματική διαχείριση της νίκης και της ήττας, ένα αναμνηστικό συμμετοχής σε σχολικούς αγώνες.

IMG 36d72f8e36dc294eb131dde9bffcacf9 V IMG 616349ff5f14c510095bac73650408b9 V

IMG b1b1ece231ff431f7b87bb9c2baea0da V IMG f6c3a68868ce845f3e9ca598a40e1297 V

Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το σχολείο μας άνοιξε την αγκαλιά του σε μια σειρά από ξεχωριστές, βιωματικές και κυκλικές δράσεις ευαισθητοποίησης κι ενσυναίσθησης, στις οποίες συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες.

Είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε ιδιαίτερους προσκεκλημένους που μοιράστηκαν με τα παιδιά πολύτιμες εμπειρίες ζωής. Ο κ. Νίκος Μαυράκης, κωφός καθηγητής Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, επικοινώνησε με τα παιδιά μέσω αυτής, μεταφέροντας δυνατά μηνύματα αποδοχής και σεβασμού. Μέσα από τραγούδια και διαδραστική συμμετοχή, ανέδειξε τη δύναμη της επικοινωνίας και της διαφορετικότητας.

Στη συνέχεια, ο κ. Κωνσταντίνος Τσαγκατάκης, απόφοιτος του Τμήματος Κοινωνικής εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, μέλος θεατρικής ομάδας, αθλητής ποδηλασίας και εκπρόσωπος των τυφλών, μίλησε στα παιδιά για την προσωπική του πορεία και τη δύναμη της επιμονής. Παρουσίασε τη γραφομηχανή Braille, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν έναν διαφορετικό τρόπο γραφής και ανάγνωσης.

Οι δράσεις συνεχίστηκαν στον αύλειο χώρο, όπου τα παιδιά συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες όπως το καθιστό βόλεϊ και το γκόλμπολ, βιώνοντας στην πράξη τη σημασία της ισότιμης συμμετοχής και της συνεργασίας.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με μια συλλογική καλλιτεχνική δημιουργία: όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου συνέβαλαν στη δημιουργία μιας μεγάλης αφίσας, αφήνοντας ο καθένας το αποτύπωμά του, στέλνοντας το μήνυμα της αποδοχής και της συμπερίληψης.

IMG 00dbb6140d5ec5b10a79861e40ecc09c V IMG 2f7cfe358dc03c2c14430da2f85f054c V

IMG 2f24c929132d9384ede55703f4322129 V IMG 53e630cf3381486af4fa0940090ea6f2 V

IMG 74f27d3bc7919600ed6e51dd6fc96ad8 V IMG 57609ef4686f4d7a29f31567e991ce6b V

IMG 678405320665d757ce3160c6317e55a6 V IMG c208bbad31876a9497bc3fd609cfee4a V

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ TV

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και εποικοδομητική εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στις εγκαταστάσεις του ομίλου Κρήτη TV και της εφημερίδας «Νέα Κρήτη».

Με την καθοδήγηση της κυρίας Αναστασίας Μπιτζιλέου, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στα πλατό, γνώρισαν από κοντά τον κόσμο της δημοσιογραφίας κι έμαθαν πώς δημιουργούνται οι εκπομπές και οι ειδήσεις. Η ξενάγηση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων και γέμισε τους μαθητές μας με ενθουσιασμό.

Κατά την αποχώρησή μας, κάθε παιδί έλαβε από μία εφημερίδα «Νέα Κρήτη» ως όμορφο αναμνηστικό της επίσκεψης.

Ευχαριστούμε θερμά τον Όμιλο Κρήτη TV και ιδιαίτερα την κ. Αναστασία Μπιτζιλέου για τη ζεστή φιλοξενία και την εξαιρετική ξενάγηση. Σίγουρα πρόκειται για μια εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη στους μαθητές μας!

IMG 76bcd87bde70034ad204a280135b44af V IMG 0613d88076963465b1d7c94b85dcec90 V

IMG b102aa9b1511bc38635fc667a1974afb V

Επίσκεψη στο Μεταλλοτεχνείο, Ανώπολη.

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2026.

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μας δράσεων, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο καλλιτεχνικό εργαστήριο κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων, στο Βιοτεχνικό Πάρκο της Ανώπολης, όπου οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με τη μεταλλουργία, την Εποχή του Χαλκού και τη διαδικασία τήξης και πήξης των μετάλλων.

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία δημιουργίας μεταλλικών έργων τέχνης από μπρούτζο, χαλκό και ορείχαλκο και να θαυμάσουν αγάλματα και αγαλματίδια σε διάφορα μεγέθη και μορφές, φτιαγμένα με πολλή δουλειά, κόπο και μεράκι.

Παράλληλα, συμμετείχαν βιωματικά στη διαδικασία δημιουργίας και παρακολούθησαν από κοντά την τήξη και την πήξη του μετάλλου, μια εμπειρία που κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών.

Μέσα από την ξενάγηση στους χώρους του εργαστηρίου, γνώρισαν μια τέχνη με ιστορία χιλιάδων ετών και έφυγαν με μοναδικές εμπειρίες και εικόνες.

IMG 0cfa05da38f5b2d59334d8d74e582225 V IMG 0e83d6400f9f2e4151065c2c5622f992 V

IMG 2cb58a9f2f10c07068e235937cbdfcc4 V IMG 5ea93820113a3e500c11555613c76699 V

IMG 6f159323e0454fd920186f0e7866742a V IMG 8a707c62302e617e7341c592a4ab0fa4 V

IMG 34a2fe3db891ef4b6a0dce5b0cf050ef V IMG 76f7575bf9fbee01b6366dbafe9579ea V

IMG 15452f794042dd48b5c0f5e2e842e9c7 V IMG 29321f300368b3fbfb30f049b9737c76 V

IMG a87006ff7c4294644c2b5eb901a276dc V IMG ab559c9e6c80cde7e632e1122b1685ed V

Kοπή της βασιλόπιτας.

Την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η κοπή της βασιλόπιτας σε ζεστό και γιορτινό κλίμα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική  προσφορά των δύο βασιλόπιτων, μία για τους μαθητές και μία για τους εκπαιδευτικούς, καθώς και για τα όμορφα δώρα.

Τυχερός της χρονιάς αναδείχθηκε ο γυμναστής του σχολείου μας, κ. Κώστας Καστρινάκης, ενώ ο μαθητής της Α΄ τάξης που βρήκε το φλουρί κέρδισε μία δωροεπιταγή.

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές!

IMG 46ce651d7debb3625e04005de0a3e251 V IMG 41736799b4e22a3dcd02955b18e80152 V