Επίσκεψη στο Μεταλλοτεχνείο, Ανώπολη.

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2026.

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών μας δράσεων, το σχολείο μας πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εκπαιδευτική επίσκεψη στο καλλιτεχνικό εργαστήριο κατασκευής μπρούτζινων αγαλμάτων, στο Βιοτεχνικό Πάρκο της Ανώπολης, όπου οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με τη μεταλλουργία, την Εποχή του Χαλκού και τη διαδικασία τήξης και πήξης των μετάλλων.

Οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη διαδικασία δημιουργίας μεταλλικών έργων τέχνης από μπρούτζο, χαλκό και ορείχαλκο και να θαυμάσουν αγάλματα και αγαλματίδια σε διάφορα μεγέθη και μορφές, φτιαγμένα με πολλή δουλειά, κόπο και μεράκι.

Παράλληλα, συμμετείχαν βιωματικά στη διαδικασία δημιουργίας και παρακολούθησαν από κοντά την τήξη και την πήξη του μετάλλου, μια εμπειρία που κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών.

Μέσα από την ξενάγηση στους χώρους του εργαστηρίου, γνώρισαν μια τέχνη με ιστορία χιλιάδων ετών και έφυγαν με μοναδικές εμπειρίες και εικόνες.

IMG 0cfa05da38f5b2d59334d8d74e582225 V IMG 0e83d6400f9f2e4151065c2c5622f992 V

IMG 2cb58a9f2f10c07068e235937cbdfcc4 V IMG 5ea93820113a3e500c11555613c76699 V

IMG 6f159323e0454fd920186f0e7866742a V IMG 8a707c62302e617e7341c592a4ab0fa4 V

IMG 34a2fe3db891ef4b6a0dce5b0cf050ef V IMG 76f7575bf9fbee01b6366dbafe9579ea V

IMG 15452f794042dd48b5c0f5e2e842e9c7 V IMG 29321f300368b3fbfb30f049b9737c76 V

IMG a87006ff7c4294644c2b5eb901a276dc V IMG ab559c9e6c80cde7e632e1122b1685ed V

Kοπή της βασιλόπιτας.

Την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η κοπή της βασιλόπιτας σε ζεστό και γιορτινό κλίμα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική  προσφορά των δύο βασιλόπιτων, μία για τους μαθητές και μία για τους εκπαιδευτικούς, καθώς και για τα όμορφα δώρα.

Τυχερός της χρονιάς αναδείχθηκε ο γυμναστής του σχολείου μας, κ. Κώστας Καστρινάκης, ενώ ο μαθητής της Α΄ τάξης που βρήκε το φλουρί κέρδισε μία δωροεπιταγή.

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά, με υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές!

IMG 46ce651d7debb3625e04005de0a3e251 V IMG 41736799b4e22a3dcd02955b18e80152 V

Εορτή Χριστουγέννων

Με μεγάλη χαρά πραγματοποιήσαμε τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας που ετοιμάσαμε με πολλή αγάπη και μερακι με τίτλο:  “Το πιο ωραίο δωρο” . Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων μέσα από μια όμορφη χριστουγεννιάτικη ιστορία, μας έδειξαν πως η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων κρύβεται στη χαρά της προσφοράς.  Το πιο ωραίο δώρο δεν είναι κάτι που αγοράζεται ή βρίσκεται στα ράφια των καταστημάτων αλλά είναι η αγάπη, η παρέα, το γέλιο, οι απλές στιγμές που ζούμε με τους ανθρώπους που αγαπάμε. Η συγγραφή, η μουσική, η σύνθεση, η ενορχήστρωση του έργου είναι δημιουργία του κυρίου Κώστα Καστρινάκη. Τα τραγούδια της γιορτής τραγούδησε η κύρια Αναστασία με τη γλυκιά της φωνούλα κι έδωσε μια τρυφερότητα και ζεστασιά. Τα σκηνικά τα επιμελήθηκε ο κύριος Βασίλης, ο εικαστικός μας. Σας ευχαριστούμε όλους για την παρουσία σας κι ευχόμαστε ολόψυχα καλές γιορτές με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!

IMG cda21ba29210a54061af3eda619d5624 V IMG 4724f6c01ea8421d910cd9005a0ad885 V

IMG 2e44f91f0a74b380cae03396e40f52ca V IMG 58825affabdb749b361529c3ffb0b6fd V

IMG 91aaf9f6d736d49f8f3658426d147f5f V IMG cda21ba29210a54061af3eda619d5624 V 1

IMG c0e3c4973b247a01db23d708806f2b42 VIMG cad31bc15256d10491a1f0bbeeb3a086 V

IMG 799cb99245843155163fe0bdadcce021 V

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σμάρι

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025.

Μια αξέχαστη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας μέσα από την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Σμάρι. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ξεναγήθηκαν σε εκθέσεις αφιερωμένες στο αμπέλι και στις παραδοσιακές τέχνες. Μέσα από δημιουργικά εργαστήρια μύθων και αφηγήσεων, ταξίδεψαν στον κόσμο της λαϊκής παράδοσης και  συμμετείχαν στην παρασκευή παραδοσιακών μουστοκούλουρων, τα οποία γεύτηκαν όλοι μαζί.

IMG 11ebaf82177a4ca321519524e19a61b1 V IMG 38e0081beb4f2e276840ff4fe8dfd9a7 V IMG 3dcad74fffe9c0d0a415c216ba13c954 V

IMG 4f96221aee4ca3744ec647ef4ab1d9d4 VIMG 1683f584212a0b67e651dce6ca836221 V IMG 669b19fdead472be5af0bcde540a9f75 V

IMG 7115b3a6f647da570a3c7a5320e56c58 V IMG 53eba58792d5ae6eeb964a6019e1226e V IMG 7f1632a3e5912e81fb32954240b45e78 V

IMG 7939499c56d5788dcf5f5cf962dc0b05 V IMG 977c69bc559199982039780a42ffd1b4 V IMG 66c5cb88eb38afbe9098b74d84e38d5e V

IMG 485849068791f6a29348751da710f13a V IMG ade417c19038976c59336cf6b7f56a0b V IMG a5b3e09aa0f8252517f703e35246e674 V

Δράσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου 2025

Με σεβασμό και συγκίνηση γιορτάσαμε στο σχολείο μας την επέτειο του Πολυτεχνείου, στις 17 Νοεμβρίου. Μέσα από τραγούδια αφιερωμένα στην ημέρα, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τα μηνύματα της ελευθερίας και της δημοκρατίας, ενώ οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ δραματοποίησαν το τραγούδι  «Ο Μέρμηγκας». Ακολούθησε κατάθεση γαρύφαλλων, ως ελάχιστος φόρος τιμής στους ήρωες εκείνης της ημέρας. Η στιγμή που ξεχώρισε ήταν η πορεία στους δρόμους της γειτονιάς,  όπου τα παιδιά κρατώντας πανό βροντοφώναζαν με ενθουσιασμό συνθήματα όπως  «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία», τιμώντας έμπρακτα τη μνήμη του Πολυτεχνείου.

IMG c7339a123a1f9caffad69438a4a4caec V IMG 1258e06825b129e9832f9829376e005d V

IMG 12de6e62d354e12591b22bb8e7dad10e V IMG d9909258ce1c99343e3c70a6eed2a9d3 V

IMG 44faee13c77b9b4fd1bf95154530fd7d V IMG ed174fe84a1a3e90cbd8004de18646f0 V

Μετεγκατάσταση

Η μετεγκατάσταση του 39ου Δημοτικού Σχολείου ολοκληρώθηκε με ομαλό και οργανωμένο τρόπο.Μαθητές και εκπαιδευτικοί προσαρμοστήκαμε στη νέα μας σχολική στέγη και η λειτουργία του σχολείου συνεχίζεται ηρεμία, χαμόγελα και δημιουργική διάθεση. Το σχολείο μας συνεχίζει δυναμικά το έργο του, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι σχολείο δεν είναι μόνο το κτίριο, αλλά οι άνθρωποί του.

IMG 2e4f625226db701ff3ad181040f4466e V IMG 15b79e912f00377e4dfd5913b4b6cfdd V

IMG c2aafdc2fb0e2f6776e75485be79f500 V IMG cad5f022688859b8784c77cb5680acb7 V

IMG cb1012125bec48b384455461edb03c94 V IMG e543d281f65b838e6209fc376ee53f38 V

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Ενημερωτικό σημείωμα

 

   Αγαπητοί γονείς,

      

 Σας ενημερώνουμε ότι  o αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους του 39ου Δημ. Σχολείο Ηρακλείου θα γίνει την Πέμπτη   11/09/2025 στις  08:30 στην αυλή του 11ου Δημ. Σχ. Ηρακλείου σχολείου, (πλατεία Μηνά Γεωργιάδη).

Οι μαθητές μετά το πέρας  του αγιασμού θα αποχωρήσουν.

Παρακαλούνται οι γονείς να παραμείνουν στο σχολείο για να παραλάβουν τα παιδιά τους.

 

                                                                                Από το Σχολείο.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού προς την ιστορία του σχολείου μας, σας ενημερώνουμε ότι, έπειτα από 48 χρόνια συνεχούς λειτουργίας του 39ου Δημοτικού Σχολείου στην οδό Κομνηνών 40 και μετά από μακροχρόνιες δικαστικές διαδικασίες, το σχολείο μας καλείται να αποχαιρετήσει το κτίριο που στέγασε γενιές μαθητών και έδωσε ζωή στη γειτονιά μας.
Το 39ο Δημοτικό Σχολείο υπήρξε όλα αυτά τα χρόνια ένα ζεστό σπίτι μάθησης, χαράς και δημιουργίας. Κουβαλά μνήμες από παιδικά γέλια, φιλίες, δασκάλους που άφησαν το στίγμα τους, μικρές και μεγάλες γιορτές που έγιναν κομμάτι της ιστορίας του. Αυτές οι μνήμες είναι η πολύτιμη παρακαταθήκη μας, ένας θησαυρός που θα μας καθοδηγεί και θα μας εμπνέει στη συνέχιση του έργου μας.
Με απόφαση των αρμόδιων αρχών, από το νέο σχολικό έτος το σχολείο μας θα μεταστεγαστεί στο 11ο Δημοτικό Σχολείο της γειτονιάς μας. Το δυναμικό του σχολείου μας θα μεταφερθεί αυτούσιο, οι δάσκαλοι και οι εκπαιδευτικοί που γνωρίζετε και εμπιστεύεστε θα συνεχίσουν να βρίσκονται δίπλα στα παιδιά, με την ίδια αφοσίωση και φροντίδα. Έτσι, παρότι αλλάζει το κτίριο, παραμένει αναλλοίωτη η ψυχή και η συνέχεια του 39ου Δημοτικού.
Πληροφοριακά για τη νέα μας στέγη: Το 11ο Δημοτικό Σχολείο διαθέτει δύο εισόδους. Η βόρεια είσοδος βρίσκεται στην πλατεία Μηνά Γεωργιάδη, δίπλα στην εκκλησία της Ζωοδόχου Πηγής (και στο καφενείο «Πίπης»), με δυνατότητα πρόσβασης και με αυτοκίνητο. Η νότια είσοδος βρίσκεται στην οδό Καπετάν Μιχάλη, η οποία καταλήγει σε αδιέξοδο που οδηγεί απευθείας στην αυλή και την είσοδο του σχολείου. Πρόκειται για μια μικρή διαδρομή, χωρίς ιδιαίτερη κυκλοφορία οχημάτων, γεγονός που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ασφάλεια για τα παιδιά.
Γνωρίζουμε ότι αυτή η αλλαγή μπορεί να σας γεμίζει με ερωτήματα και ίσως με ανησυχία. Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι θα είμαστε δίπλα σε κάθε μαθητή και σε κάθε οικογένεια σε όλη τη διαδικασία της μετάβασης. Σύντομα θα σας ενημερώσουμε αναλυτικά για όλα τα πρακτικά ζητήματα.
Αυτό που μένει αναλλοίωτο είναι η ψυχή του σχολείου μας: οι μαθητές, οι δάσκαλοι, οι γονείς. Μαζί θα συνεχίσουμε το όμορφο ταξίδι του 39ου Δημοτικού, σε ένα νέο σπίτι, δημιουργώντας νέες μνήμες και εμπειρίες, κρατώντας ζωντανό το πνεύμα και τις αξίες του. Σας θέλουμε συμπαραστάτες και συνοδοιπόρους σε αυτό το νέο ξεκίνημα, γιατί η δύναμη του σχολείου μας ήταν και θα παραμείνει η ενότητα και η στήριξη της σχολικής μας κοινότητας.

Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων
39ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου