Πήλινες κατασκευές από τους μαθητές της Γ΄ τάξης

Αγαπητοί γονείς, Οι μαθήτριες και μαθητές της Γ’ Τάξης εμπνευσμένοι από τα πήλινα σκεύη που γνώρισαν στο μάθημα της Ιστορίας δημιούργησαν και τις δικές τους πήλινες κατασκευές. Άρχισαν να τις κατασκευάζουν…μασκαρεμένοι και τις τελείωσαν τις επόμενες ημέρες. Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

;
Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση