1η ΤΟΜΥ Περιστερίου : “Έξυπνοι στον ήλιο με ασφάλεια”

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια της συνεργασίας του σχολείου μας με τις δομές Υγείας πραγματοποιήθηκε επίσκεψη κλιμακίου της 1ης ΤΟΜΥ Περιστερίου την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019. Το κλιμάκιο ενημέρωσε τους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου στη θεματική ενότητα : “Έξυπνοι στον ήλιο με ασφάλεια”. Οι μαθητές πληροφορήθηκαν τους τρόπους προστασίας από τον ήλιο, τον επιτρεπτό χρόνο έκθεσης στον ήλιο, για τα εγκαύματα που μπορεί να προκληθούν από την υπερβολική έκθεση καθώς και για την υπεριώδη ακτινοβολία και την προστασία του δέρματος.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εμπλουτισμός του κήπου του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι στην προσπάθειά μας να ομορφύνουμε και να εμπλουτίσουμε τον κήπο του σχολείου μας  το Δασαρχείο Πάρνηθας έκανε δεκτό σχετικό αίτημά μας και μας προμήθευσε δωρεάν θάμνους και δέντρα (Ευώνυμα, Δεντρολίβανα, Κοκορεβιθιές, Τούγιες, Κυδωνίαστρα, Αγγελικές, Ράμνους, Δάφνες). Με φροντίδα επίσης συνεργείου του Δήμου Περιστερίου ανοίχτηκαν οι λάκκοι και φυτεύτηκαν τα δέντρα στον κήπο μας.

Ευχαριστούμε θερμά τόσο το Δασαρχείο Πάρνηθας για την προσφορά του όσο και τον Δήμο Περιστερίου για το φύτεμα των δέντρων στον κήπο μας !

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Δημιουργία και διαχωρισμός μειγμάτων-Πού υπάρχει αέρας-Κατάσταση σωμάτων (στερεά-υγρά αέρια)

Αγαπητοί γονείς,

Οι μαθητές της Δ’ Τάξης, στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, ασχολήθηκαν με τα μείγματα, βρήκαν πού υπάρχει αέρας, γνώρισαν την κατάσταση των σωμάτων (στερεή – υγρή – αέρια). Τα πειράματα έγιναν στην αίθουσα και στην αυλή και ενθουσίασαν τα παιδιά.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

 

1η ΤΟΜΥ Περιστερίου : “Έξυπνοι στον ήλιο με ασφάλεια”

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση που διοργανώνεται από την 1η Τ.ΟΜ.Υ Περιστερίου, στο πλαίσιο ανάπτυξης δράσεων-παρεμβάσεων του Υπουργείου Υγείας, για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού σε θέματα Αγωγής Υγείας. Συγκεκριμένα κλιμάκιο από την 1η ΤΟΜΥ θα επισκεφθεί το σχολείο μας  την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019 στις 09.00 για να μιλήσει τους μαθητές μας με θέμα : “Έξυπνοι στον ήλιο με ασφάλεια”

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Διανομή Σχολικού Οδηγού έκδοσης ΥΠ.Π.Ε.Θ για γονείς και κηδεμόνες δημόσιων σχολείων

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Τρίτη 26/3/2019 διανεμήθηκε στους μαθητές μας ο :

«ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΏΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ».

Πρόκειται για έναν χρηστικό οδηγό (έκδοσης ΥΠ.Π.Ε.Θ μέσω του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ) που πληροφορεί τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών για θέματα όπως :

  • Εγγραφές στο Δημοτικό
  • Φοίτηση των μαθητών
  • Γενικότερα θέματα λειτουργίας της σχολικής μονάδας
  • Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου (ΚΕΣΥ – Τ.Ε – Παράλληλη Στήριξη κλπ)
  • Επικοινωνία γονέων και σχολείου
  • Στήριξη μαθητών στη σχολική τους ζωή
  • Χρήσιμες πληροφορίες γενικού περιεχομένου.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εορτασμός 25ης Μαρτίου 1821 στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019 στο αμφιθέατρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την εθνική επέτειο του ξεσηκωμού του γένους. Στη γιορτή συμμετείχαν οι μαθητές της Α΄ τάξης με ποιήματα και τραγούδια και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης οι οποίοι χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς και έπαιξαν στη διασκευή του έργου του Μήτσου Ευθυμιάδη “Οι προστάτες”. Το έργο ανέβηκε για πρώτη φορά από τον Γιώργο Λαζάνη το 1975 στο “Υπόγειο” του Κάρολου Κουν.

     Αναφέρεται στην επανάσταση του ΄21 και τον γνωστό ρόλο όλων των παραγόντων δηλαδή ο ρόλος των ξένων δυνάμεων, των κοτζαμπάσηδων, των μητροπολιτών, ο ρόλος των αγωνιστών, που κέρδισε μια επανάσταση αλλά έχασε τα δικαιώματά του, γιατί η προστασία ή η βοήθεια που δόθηκε από τις ξένες δυνάμεις  είχε σαν στόχο να γίνει η Ελλάδα ένα προτεκτοράτο της Αγγλίας…

Συγχαρητήρια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς για την άριστα οργανωμένη γιορτή !

Χρόνια πολλά σε όλους !

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης γίνονται μικροί ποιητές !!!

Αγαπητοί γονείς,

Τα χαϊκού είναι μικρά 17σύλλαβα ποιηματάκια με τρεις στίχους, που εκφράζουν με θαυμαστά λιτό τρόπο μια εικόνα, που πίσω της κρύβεται το συναίσθημα του ποιητή. Πολλοί ποιητές έχουν γράψει χαϊκού γοητευμένοι από το είδος αυτό της ιαπωνικής ποίησης.

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης έγραψαν κι αυτοί και εικονογράφησαν με εκπληκτικό τρόπο χαϊκού με αφορμή το σχετικό μάθημα του βιβλίου της Γλώσσας με τίτλο «Κάτω απ’ το χιόνι».

Μπράβο στους μικρούς μας ποιητές !!!

Δείτε σχετικές εικόνες !

Δείτε το στο slideshare.net

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Οι μαθητές της Ε΄ τάξης ζωγραφίζουν τους ήρωες του ’21 !

Αγαπητοί γονείς,

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου και ένα αφιέρωμα στην Ελληνική Επανάσταση -στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας- οι μαθητές της Ε’ Τάξης ζωγράφισαν τους ήρωες του 1821. Τα έργα των παιδιών αναρτήθηκαν στο ταμπλό της τάξης.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Τοποθέτηση κάδων ανακύκλωσης χαρτιού και συσκευασιών μέσα στις τάξεις του σχολείου μας !

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι σε συνεργασία με τον Δήμο Περιστερίου τοποθετήσαμε κάδους ανακύκλωσης χαρτιού (κίτρινου χρώματος) καθώς και κάδους συσκευασιών (μπλε χρώματος) σε όλες τις τάξεις καθώς και στους διαδρόμους του σχολείου μας.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Διεξαγωγή επιμορφωτικής ημερίδας του ΣΕΕ του σχολείου μας κ. Νικολάου Καρπούζη

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 27/3/2019 θα πραγματοποιηθεί επιμορφωτική συνάντηση του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου κ. Νικολάου Καρπούζη με όλους τους εκπαιδευτικούς του 36ου και του 19ου Δημ. Σχολείων Περιστερίου με θέμα «Κριτική και δημιουργική σκέψη».
Για τον λόγο αυτό :
Την ανωτέρω ημέρα (27/3/2019) το σχολείο θα παραμείνει κλειστό και οι μαθητές δε θα έχουν μάθημα.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Εορτασμός επετείου 25ης Μαρτίου και ενημέρωση – παράδοση βαθμολογίας Β΄ τριμήνου

Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι ο εορτασμός για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019 στις 08:30 π.μ. Οι μαθητές θα αποχωρήσουν γύρω στις 10:00 π.μ με ευθύνη των γονέων τους.

Το Ολοήμερο την ημέρα αυτή δε θα λειτουργήσει.

Μετά το τέλος της γιορτής θα δοθούν οι έλεγχοι προόδου Β΄ τριμήνου (για τις τάξεις Γ΄ – ΣΤ΄) και θα γίνει η σχετική ενημέρωση για την πρόοδο των μαθητών όλων των τάξεων του σχολείου.

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων

Διαγωνισμός αυτοσχέδιας αποκριάτικης στολής στο σχολείο μας και φέτος !

Μια πολύ όμορφη δράση  – θεσμός πια – συνεχίστηκε και φέτος στο σχολείο ! Πολλοί μαθητές μας κατασκεύασαν αυτοσχέδιες αποκριάτικες στολές συμμετέχοντας στον σχετικό διαγωνισμό που διοργανώνει τα τελευταία χρόνια το σχολείο μας.

Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά μας για τις πανέμορφες δημιουργίες τους και τη δημιουργική τους φαντασία !

Δείτε φωτογραφίες από τις πρωτότυπες στολές των παιδιών μας !

Δείτε το στο slideshare.net

Οι μαθητές μας χορεύουν το παραδοσιακό γαϊτανάκι !

Αγαπητοί γονείς,

Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019 οι μαθητές των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας χόρεψαν το παραδοσιακό αποκριάτικο γαϊτανάκι. Χρώματα, κέφι και χιούμορ… πλέκονται μαζί με τις κορδέλες σε έναν χορό αγάπης και συμφιλίωσης με ιδιαίτερους συμβολισμούς.

Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Κατασκευή χαρταετού από τους μαθητές της Β΄ τάξης !

Αγαπητοί γονείς,

Οι μαθητές της Β΄ τάξης με τη βοήθεια και καθοδήγηση του δασκάλου τους έφτιαξαν έναν “παιδαγωγικό” χαρταετό !

Στη μία πλευρά ζωγράφισαν αξίες και συναισθήματα σε χαρτί κομμένο σε φύλλα μαργαρίτας και από την άλλη μεριά κόλλησαν συνθήματα εναντίον της σχολικής βίας !

Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές για αυτή την όμορφη και πρωτότυπη ιδέα ! Δείτε σχετικές φωτογραφίες !

Δείτε το στο slideshare.net

Επίσκεψη κλιμακίου ιατρών στο σχολείο μας !

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι στις 4/3/2019, ημέρα Δευτέρα θα προσέλθει στο σχολείο μας κλιμάκιο ιατρών της 1ης ΤΟΜΥ Περιστερίου προκειμένου να εξετάσουν τους μαθητές μας, φυσικά κατόπιν εγκρίσεως των γονέων τους.

Συγκεκριμένα : 

Για τις τάξεις Α΄ και Β΄ θα διενεργηθεί έλεγχος οπτικής οξύτητας.

Για τη ΣΤ΄ τάξη θα διενεργηθεί αναπνευστικός, καρδιακός καθώς και μυοσκελετικός έλεγχος.

Από τη διεύθυνση του σχολείου

Copyright © Το Ιστολόγιο του 36ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση