Αγαπητοί γονείς,
Στα πλαίσια της συνεργασίας του σχολείου μας με τις δομές Υγείας πραγματοποιήθηκε επίσκεψη κλιμακίου της 1ης ΤΟΜΥ Περιστερίου την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019. Το κλιμάκιο ενημέρωσε τους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου στη θεματική ενότητα : “Έξυπνοι στον ήλιο με ασφάλεια”. Οι μαθητές πληροφορήθηκαν τους τρόπους προστασίας από τον ήλιο, τον επιτρεπτό χρόνο έκθεσης στον ήλιο, για τα εγκαύματα που μπορεί να προκληθούν από την υπερβολική έκθεση καθώς και για την υπεριώδη ακτινοβολία και την προστασία του δέρματος.
Από τη διεύθυνση του σχολείου
Κάτω από : Δράσεις του σχολείου | | Δεν υπάρχουν σχόλια »








Την Παρασκευή 8 Μαρτίου 2019 οι μαθητές των Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας χόρεψαν το παραδοσιακό αποκριάτικο γαϊτανάκι. Χρώματα, κέφι και χιούμορ… πλέκονται μαζί με τις κορδέλες σε έναν χορό αγάπης και συμφιλίωσης με ιδιαίτερους συμβολισμούς.

3ο Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Αττικής
Η ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε Γ΄ Αθήνας