Ιστορίες στο αυτί …Α όπως ανάγνωση, Στ όπως στήριξη!!

Οι δράσεις μεταξύ τάξεων που συνήθως δεν αλληλοεπιδρούν συνεχίζονται με μεγάλη επιτυχία συμβάλλοντας ακόμη περισσότερο στην βελτίωση του σχολικού κλίματος. Πριν από λίγο καιρό στα πλαίσια της υιοθεσίας των παιδιών της Α τάξης από μαθητές και μαθήτριες της στ’ τάξης πραγματοποιήθηκε μία δράση ανάγνωσης. Επρόκειτο για μια πάρα πολύ όμορφη πρωτοβουλία των μαθητών/-τριών της έκτης τάξης, την οποία τα παιδιά της πρώτης τάξης απόλαυσαν και έτσι η ανάγνωση μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο παύει να είναι μια σχολική υποχρέωση και γίνεται μια ευχάριστη κοινωνική δραστηριότητα. Η ανάπτυξη θετικών σχέσεων μεταξύ διαφορετικών ηλικιακών ομάδων ενισχύει τον αλληλοσεβασμό και περιορίζει τα φαινόμενα της απομόνωσης. Αρχικά οι μαθητές και μαθήτριες του Στ2 παρουσίασαν ένα δρώμενο βασισμένο στην ιστορία ενός μεγάλου Ιταλού παραμυθά, του Τζιάννι Ροντάρι, με τίτλο «Συναγερμός στη φάτνη». Ακολούθησε σε ζευγάρια ανάγνωση ενός βιβλίου που είχε επιλέγει από κάθε έκτακι και στη συνέχεια επιδόθηκαν στην αποτύπωση εικόνων που ξεχώρισαν μέσα από την ιστορία. Αυτή η δράση σε συνδυασμό με την ανταλλαγή συμβολικών δώρων μεταξύ των παιδιών γλύκανε ακόμη περισσότερο την ατμόσφαιρα στη διάρκεια της χριστουγεννιάτικης προσμονής.

1 8 2 8 3 8 4 7 5 5