Με μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη το Σχολείο μας παρέλαβε δωρεά αθλητικού υλικού από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Το νέο υλικό θα αξιοποιηθεί σε ποικίλες αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια, όπως βόλεϊ, καθιστό βόλεϊ, μπάντμιντον και τένις, προσφέροντας στους μαθητές περισσότερες ευκαιρίες για άσκηση, συνεργασία και δημιουργική συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη σημαντική αυτή προσφορά και τη διαρκή στήριξή του στο έργο του σχολείου μας. Η συμβολή τους ενισχύει την προσπάθειά μας να προσφέρουμε στα παιδιά ένα δημιουργικό και ευχάριστο σχολικό περιβάλλον.








