Αμέσως μετά την Πρωτομαγιά , ο συμμαθήτής μας ο Νίκος μας έφερε ένα υπέροχο λουλουδένιο στεφάνι, που είχε φτιάξει με τη μητέρα του και που αποτέλεσε το έναυσμα να ασχοληθούμε κι εμείς με τα φυτά και τα λουλούδια.
Κόψαμε ,λοιπόν κι εμείς πολλά λουλούδια και φτιάξαμε το δικό μας στεφάνι, για να στολίσουμε την τάξη μας
ενώ μιλήσαμε και πιο διεξοδικά για τα φυτά και τα μέρη τους κατασκευάζοντας και μια σχετική κάρτα
Στη συνέχεια, είδαμε στο διαδίκτυο πάρα πολλά λουλούδια και τις ονομασίες τους , ενώ με αντίστοιχες κάρτες λουλουδιών, παίξαμε παιχνίδι μνήμης,
κατηγοριοποιήσαμε ανάλογα το χρώμα τα λουλούδια
και, φυσικά, φυτέψαμε κιόλας όλοι μαζί, σκαλίσαμε , είδαμε τα μέρη του φυτού στην πραγματικότητα και ποτίσαμε
Δυστυχώς, δε γνωρίζαμε το όνομα του λουλουδιού, που φυτέψαμε και βάζοντας τη γλάστρα μας μπροστά στο διαδραστικό αναζητήσαμε το λουλούδι μας και είδαμε και πολλά άλλα ,που του έμοιαζαν
Φτιάξαμε μια πολύ λουλουδάτη ζωγραφιά-κολάζ
αλλά ασχοληθήκαμε και με την αριθμογραμμή για να επαναλάβουμε τους αριθμούς με άνθη αυτή τη φορά
Μάθαμε το μελοποιημενο ποίημα του Ελύτη για τον «κύριο Μενεξέ»,το τραγουδήσαμε και το ζωγραφίσαμε
Ασχοληθήκαμε και με τα έντομα, τα κατόνομάσαμε
διαβάσαμε βιβλία
μιλήσαμε για τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας και φτιάξαμε και μία πεταλούδα
παιξαμε ένα ομαδικό παιχνίδι με πασχαλίτσες
κι ένα , που σχετίζονταν με συλλογές εντόμων
ενώ ζωγραφίσαμε και τη δική μας συλλογή με έντομα