Αγαπημένη μας ΄Ανοιξη!!!
Επιστρέψαμε στο σχολείο μας καλωσορίζοντας με χαρά την άνοιξη στην τάξη μας! Ζωγραφίζουμε, τραγουδάμε, παίζουμε,…… και μαθαίνουμε!!!! Πρώτα συζητήσαμε για τις ημέρες των διακοπών και πώς περάσαμε τις πασχαλινές διακοπές
Τώρα πια που η άνοιξη ήρθε για τα καλά, πρώτα θυμηθήκαμε όσα είχαμε πει και τώρα, με τη βοήθεια βιβλίων, παραμυθιών αλλά και την ίδια τη φύση, μαθαίνουμε περισσότερα πράγματα ακούγοντας, βλέποντας παρατηρώντας και συζητώντας
Απολαύσαμε την ιστορία ¨Τα σμαραγδένια μάτια της Άνοιξης¨, ζωγραφίσαμε την Άνοιξη και ετοιμάσαμε πεταλουδίτσες για να στολίσουμε την τάξη μας!
Ακούσαμε και γνωρίσαμε το όμορφο ποίημα «Γεια σου κύριε Μενεξέ», συζητήσαμε για τα λουλούδια και τα χρώματα της εποχής και στη συνέχεια το αποτυπώσαμε με τις ζωγραφιές μας. Έπειτα, με τέμπερες και πολλή φαντασία, δημιουργήσαμε το δέντρο της Άνοιξης, γεμίζοντάς το με χρώματα, λουλούδια και χαρούμενες πινελιές. Περάσαμε όμορφα και υποδεχτήκαμε τη νέα εποχή με δημιουργία και χαμόγελα!



















