Ευχαριστήριο Μήνυμα για τη Λήξη της Σχολικής Χρονιάς

Με το τέλος της σχολικής χρονιάς, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους όσοι στήριξαν το έργο του σχολείου.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την εποικοδομητική συνεργασία, τη διαρκή στήριξη των δράσεων του σχολείου και την προσφορά του εκπαιδευτικού ρομπότ Bee-Bot, το οποίο εμπλουτίζει τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και ενισχύει τη βιωματική μάθηση.

Ευχαριστούμε τον Δήμο Παλλήνης για την ενίσχυση των υποδομών του σχολείου με ηλεκτρονικό και ηλεκτρολογικό εξοπλισμό.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες εκφράζονται προς την ΑΜΚΕ «Αιγέας», τον κ. Α. Μαρτίνο και την κα Μ. Μαρτίνου για τη σημαντική δωρεά πλήρους διαδραστικού συστήματος για το Τμήμα 1, το οποίο έχει ήδη ενταχθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ευχαριστούμε επίσης τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη διαδραστική οθόνη του Τμήματος 2, που ενισχύει τον τεχνολογικό εξοπλισμό του σχολείου.

Τέλος, ευχαριστούμε όλους τους γονείς και κηδεμόνες για την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη συνεχή υποστήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι με υγεία και χαρά.

InShot 20260624 220236073

Αποχαιρετώντας τη σχολική χρονιά…

Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, οι μαθητές/-τριες του Νηπιαγωγείου μας αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά γεμάτοι/-ες χαμόγελα, όμορφες αναμνήσεις και συγκίνηση.

Τα παιδιά παρέλαβαν τους ατομικούς τους φακέλους με τις εργασίες που δημιούργησαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, θυμήθηκαν τις όμορφες στιγμές που έζησαν στο σχολείο και αντάλλαξαν ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι.

InShot 20260621 191040737 2

Μια ακόμη δημιουργική σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε, γεμάτη μάθηση, παιχνίδι, συνεργασία και όμορφες εμπειρίες που θα μείνουν χαραγμένες στις καρδιές όλων μας.

Ευχόμαστε στους μικρούς μας μαθητές ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι. Στα αγαπημένα μας νήπια που ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο ευχόμαστε καλή πρόοδο και κάθε επιτυχία στο νέο τους ξεκίνημα!

Η επίσκεψή μας στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης..

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, τα νήπια του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 το 2ο Δημοτικό Σχολείο Παλλήνης, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο σχολικό τους περιβάλλον.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, γνώρισαν εκπαιδευτικούς και μαθητές και συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες, βιώνοντας με ευχάριστο τρόπο την καθημερινότητα του Δημοτικού Σχολείου.

Η δράση είχε ως στόχο να προετοιμάσει τα νήπια για τη μετάβασή τους στη νέα εκπαιδευτική βαθμίδα, ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας, την αυτοπεποίθησή τους και τη θετική τους στάση απέναντι στη νέα σχολική εμπειρία.

Μέσα από αυτή την όμορφη επίσκεψη, τα παιδιά αποχώρησαν γεμάτα χαμόγελα, ενθουσιασμό και ανυπομονησία για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται μπροστά τους, κάνοντας το πρώτο τους βήμα προς το Δημοτικό Σχολείο με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση.

InShot 20260614 191355050

Καλοκαιρινή Γιορτή 2026 : «Ο Τριγωνοψαρούλης»

Την Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας η καλοκαιρινή γιορτή με τίτλο «Ο Τριγωνοψαρούλης», παρουσία γονέων και κηδεμόνων.

Οι μικροί μας μαθητές παρουσίασαν με ενθουσιασμό μια όμορφη θεατρική παράσταση, εμπνευσμένη από τον αγαπημένο ήρωα, τον Τριγωνοψαρούλη. Μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και χορούς, χάρισαν σε όλους όμορφες στιγμές συγκίνησης και χαράς.

Η παρουσία των γονέων και των κηδεμόνων έδωσε ιδιαίτερη ζεστασιά στη γιορτή, επιβραβεύοντας με το θερμό τους χειροκρότημα την προσπάθεια των παιδιών και των εκπαιδευτικών.

Η καλοκαιρινή μας γιορτή αποτέλεσε την πιο όμορφη ολοκλήρωση μιας δημιουργικής σχολικής χρονιάς, γεμάτης μάθηση, εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!

InShot 20260622 175038472 InShot 20260621 190421259

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κελυφοδρομίες» από τη Medasset

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κελυφοδρομίες», το οποίο υλοποιήθηκε από τον Μεσογειακό Σύνδεσμο για τη Σωτηρία των Θαλάσσιων Χελωνών (Medasset), εντός του σχολικού μας χώρου.

Η δράση εντάχθηκε στις Δραστηριότητες Ενεργού Πολίτη με θέμα «Παιδιά ήρωες της ειρήνης – κρατάμε το χέρι του άλλου, προστατεύουμε τα δικαιώματα και φροντίζουμε τη γη», καθώς και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, στην 2η Θεματική Ενότητα «Φροντίζω το Περιβάλλον», με τίτλο «Θαλα-SOS-a χωρίς πλαστικά».

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις θαλάσσιες χελώνες, να ενημερωθούν για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και να συμμετάσχουν σε βιωματικές δραστηριότητες που στόχο είχαν την καλλιέργεια της οικολογικής τους συνείδησης. Μέσα από το παιχνίδι και τη συζήτηση, ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και τη σημασία της μείωσης των πλαστικών.

Ήταν μια όμορφη και ουσιαστική εμπειρία μάθησης που ενίσχυσε τη γνώση, την υπευθυνότητα και την αγάπη των παιδιών για τη φύση και τη θάλασσα.

InShot 20260614 133926003 2

Γιορτάζοντας την Πρωτομαγιά…

Με αφορμή τον εορτασμό της Πρωτομαγιάς, στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν δημιουργικές δραστηριότητες μέσα από τις οποίες τα παιδιά γνώρισαν τα έθιμα της ημέρας και τη σημασία της άνοιξης.

Οι μικροί μαθητές συζήτησαν για την Πρωτομαγιά, τα λουλούδια και την αναγέννηση της φύσης, που γεμίζει χρώματα και αρώματα τον μήνα Μάιο. Στη συνέχεια, με πολλή φαντασία και ενθουσιασμό, κατασκεύασαν πρωτομαγιάτικα στεφάνια χρησιμοποιώντας πλαστελίνη, δημιουργώντας πολύχρωμα λουλούδια και όμορφες συνθέσεις.

Εκτός από τα ατομικά τους στεφάνια, τα παιδιά δημιούργησαν με συνεργασία και ένα μεγάλο στεφάνι για το σχολείο, το οποίο στόλισε τον χώρο μας και μετέφερε σε όλους την ανοιξιάτικη διάθεση της γιορτής.

IMG 288a7958d277087bbca2f4e8e400ccf0 V

Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους, εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα και έμαθαν την αξία της συνεργασίας, απολαμβάνοντας τη χαρά της κατασκευής και της ομαδικής προσπάθειας.

Το σχολείο μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και ανοιξιάτικη χαρά, υποδεχόμενο τον Μάη με τον πιο όμορφο τρόπο.

 

Γιορτάζοντας την Ημέρα της Γης στο νηπιαγωγείο μας

Στις 22 Απριλίου 2026, με αφορμή την Ημέρα της Γης, οι μικροί/-ές μας μαθητές/-τριες συμμετείχαν σε ένα όμορφο ταξίδι γνώσης και δημιουργίας με στόχο να γνωρίσουν καλύτερα τον πλανήτη μας και τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο για τη Γη και την ανακύκλωση και συζητήσαμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να φροντίζουμε το περιβάλλον στην καθημερινότητά μας.

Ιδιαίτερη χαρά μάς έδωσε η συμμετοχή των παιδιών, καθώς κάποιοι μαθητές/-τριες έφεραν από το σπίτι τους βιβλία και υλικά για τη Γη και την ανακύκλωση.

Στη συνέχεια, παίξαμε τόμπολα με θέμα «Τι κάνει τη Γη χαρούμενη και τι τη λυπεί», όπου τα παιδιά ξεχώρισαν σωστές και λανθασμένες συμπεριφορές απέναντι στο περιβάλλον.

InShot 20260603 232745769

Ακολούθησαν κατασκευές με τη χαρούμενη και τη λυπημένη Γη,

InShot 20260603 230733067

καθώς και δραστηριότητα με πλαστελίνη, όπου γνωρίσαμε τα στρώματα της Γης (φλοιό, μανδύα, εξωτερικό και εσωτερικό πυρήνα).

InShot 20260603 234736432 IMG 891ab8b942d5b31218d7a53e226e266c V

Μέσα από όλες τις δράσεις, οι μαθητές καλλιέργησαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση και έμαθαν πως ακόμη και μικρές καθημερινές πράξεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Η Γη είναι το σπίτι μας και αξίζει τη φροντίδα όλων μας.

Επιμέλεια άρθρου: Μαρία Καλαντζή, Γιάννα Νταλαμπούρα – Κούρτη

Πασχαλινές δημιουργίες στο Νηπιαγωγείο μας…

Με αφορμή τον εορτασμό του Πάσχα, οι μαθητές/-τριές  μας συμμετείχαν σε μια σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες, γεμίζοντας τις τάξεις με χρώματα, φαντασία και πασχαλινή διάθεση.

Τα παιδιά κατασκεύασαν όμορφες πασχαλινές δημιουργίες, αξιοποιώντας ποικίλα υλικά και διαφορετικές τεχνικές. Μέσα από τις κατασκευές τους εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους, καλλιέργησαν τη λεπτή κινητικότητά τους και ανέπτυξαν τη φαντασία και την αισθητική τους.

Παράλληλα, συζητήσαμε για το νόημα του Πάσχα,και τα ήθη και έθιμα, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν στοιχεία της παράδοσής μας με τρόπο βιωματικό και ευχάριστο.

Οι πασχαλινές δημιουργίες των παιδιών στόλισαν την τάξη μας και γέμισαν όλους με χαρά, αποτελώντας το αποτέλεσμα της προσπάθειας, της συνεργασίας και της δημιουργικής τους έκφρασης.

InShot 20260614 125513692

Το Πάσχα μέσα από την παράδοση και τη δημιουργία…

Με αφορμή τις άγιες ημέρες του Πάσχα και στο πλαίσιο της γνωριμίας των παιδιών με τα ήθη και τα έθιμα της πατρίδας μας, πραγματοποιήσαμε όμορφες βιωματικές δράσεις που γέμισαν το νηπιαγωγείο μας χαρά, δημιουργία και όμορφα αρώματα.

Αρχικά, οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν το πασχαλινό έθιμο του βαψίματος των αυγών και έμαθαν τον συμβολισμό τους ως σύμβολο της Ανάστασης και της νέας ζωής. Στη συνέχεια, συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη διαδικασία του βαψίματος, απολαμβάνοντας τη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας.

Έπειτα, τα παιδιά ζύμωσαν και έπλασαν πασχαλινά ψωμάκια, συμμετέχοντας ενεργά σε μια δημιουργική δραστηριότητα που τους έδωσε την ευκαιρία να πειραματιστούν με τα υλικά, να αναπτύξουν τη λεπτή κινητικότητά τους και να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους.

1000014055 1

Μέσα από τις δράσεις αυτές, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την ελληνική παράδοση, γνώρισαν τα πασχαλινά έθιμα και βίωσαν το αληθινό νόημα των ημερών μέσα από το παιχνίδι, τη δημιουργία και τη συνεργασία.

1000014056 1

Ευχόμαστε σε όλους Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και όμορφες οικογενειακές στιγμές!

Επιμέλεια άρθρου: Σοφία Μαρία Χαντζιάρα, Χρυσούλα Γιώργου

Η Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου στο Νηπιαγωγείο μας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026, το νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε μια όμορφη δράση αφιερωμένη στην αξία του βιβλίου και στη φιλαναγνωσία.

Τα παιδιά συζήτησαν για τη σημασία των βιβλίων, γνώρισαν τον μαγικό κόσμο των παραμυθιών και μίλησαν για τα οφέλη της ανάγνωσης. Μέσα από τη συζήτηση και τις δραστηριότητες της ημέρας, κατανόησαν ότι τα βιβλία αποτελούν πηγή γνώσης, φαντασίας και δημιουργικότητας.

Στο τέλος της δράσης, κάθε παιδί κατασκεύασε έναν σελιδοδείκτη, τον οποίο πήρε μαζί του για να τον χρησιμοποιεί στα αγαπημένα του βιβλία.

Ήταν μια όμορφη εμπειρία που γέμισε τα παιδιά χαρά και τους υπενθύμισε πως κάθε βιβλίο μπορεί να γίνει η αφορμή για ένα νέο ταξίδι γνώσης και φαντασίας.

IMG 145054955b4d94f3b1f7e1b8751fbc50 V

Επιμέλεια άρθρου: Άννα Σμυρλή, Μαίρη Μπαραδάκη